شاخ‌ اینستاگرام برای هر تبلیغ پنج میلیون پول می‌گیرد

0

گلونی: شاخ‌ اینستاگرام برای هر تبلیغ پنج میلیون پول می‌گیرد

آخر، سر از کار این اینستاگرام و شاخ‌هایش در نیاوردم. حالا شاخ‌ها به کنار، مرم معمولی کامنت گذار و لایک زن را هم درک نمی‌کنم.

پایگاه خبری گُلوَنی؛ راضیه حسینی: آخر، سر از کار این اینستاگرام و شاخ‌هایش در نیاوردم. حالا شاخ‌ها به کنار، مرم معمولی کامنت گذار و لایک زن را هم درک نمی‌کنم.

یکی از همین بزرگان ازخودش وسط مهمانی با یک آب آلبالو عکس گذاشته، بعد زیر عکس از نیچه یک جمله نوشته.
اصلا بی‌ربطی این و آن به کنار، دو سه هزار لایک و نظر را کجای دلم بگذارم؟

جالب است، همین شخص شخیص شاخ، برای هر تبلیغ در صفحه‌اش پنج میلیون می‌گیرد!

از این عکس سلفی‌ها در آینه می‌گذارد و از فلان برند کفش، لباس، کیف و… تعریف می‌کند.

باز هم به عکس و فیگورهای عجیب غریب و لب و لوچه‌ی ورم کرده کار ندارم.فقط سوالم از فالوورهای محترم این است که واقعا یک جنس را فقط چون فلانی پوشیده می‌خرید؟

اینستاگرام آن‌قدر‎ شلوغ و ریخت و پاش است که وقتی واردش می‌شوی همش باید مواظب باشی توی عکس سلفی کسی نیفتی، انگشت پای کسی را که در حال تلویزیون نگاه کردن و تخمه شکستن دارد لایو می‌گیرد له نکنی، یک‌هو اشتباهی نیفتی توی مراسم سالگرد ازدواج فلان بازیگر معروف که تازه یاد هجده سالگی‌اش افتاده.

نیفتی وسط دعوای ناجور طرفدارهای دوتا سلبریتی و…

خلاصه این‌که اگر خواستید پایتان را در این شهر مجازی شلوغ و عجیب غریب بگذارید با تمام تجهیزات ایمنی وارد شوید. صفحه‌های خوب و بدرد بخور هم پیدا می‌شود، فقط باید این زلم زیمبوها را کنار بزنید تا پیدایشان کنید.

البته توی این صفحات درست و حسابی، دیگر از تبلیغات میلیونی برندها خبری نیست. وارد این صفحه‌ها که می‌شوی انگار از وسط بازار چینی‌ها یک‌هو میفتی توی کتابخانه‌ی آلمانی‌ها، ساکت و آرام.

کاش کتابخانه‌های اینستاگرام از بازار چینی‌هایش بیشتر شود.

پایان پیام

گلونی: شاخ‌ اینستاگرام برای هر تبلیغ پنج میلیون پول می‌گیرد

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت