10 ساعت مچی برتر هابلوت Hublot در تمامی زمان ها

0

تقریباً همه کسانی که گروه بیندا را می شناسند از ساعت ساز مشهور بریل آگاه هستند، اما کمتر کسی مردی را می شناسد که قبلاً با شرکتی به نام کارلو کروکو مرتبط بوده است. او گروه بینا را در سال 1976 ترک کرد تا شرکت ساعت سازی خود به نام MDM Geneve را راه اندازی کند. شرکت کروکو اولین ساعت خود را در سال 1980 عرضه کرد، ساعتی با ظاهری شبیه به سوراخ سوراخ که Hublot نام داشت. هنگامی که این ساعت در سال 1980 در نمایشگاه ساعت بازل به نمایش درآمد، حتی یک خریدار علاقه مند نشد. با این حال، جزر و مد به سرعت برای شرکت تغییر کرد و Hublot در اولین سال حضور خود در بازار بیش از 2 میلیون دلار فروش داشت.

استایل مدرن و بند جدید مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و به طور فزاینده ای به دنبال ساعت های جدید بودند. قبل از Hublot، بندهای ساعت معمولاً فلزی، پارچه ای یا چرمی بودند، اما این ساعت اولین ساعتی بود که از لاستیک طبیعی ساخته شد. هیچ چیزی مانند آن دیده نشده بود، که ساعت های Hublot را متمایز می کرد و به این شرکت موقعیتی به عنوان یک مبتکر و رقیب سرسخت در صنعت ساعت های مچی داد. Hublot که اکنون متعلق به نیروگاه فرانسوی LVMH Moet Hennessy است، هنوز هم تقاضای زیادی دارد و ساعت‌ها توسط افراد مشهور و علاقه‌مندان به ساعت در سراسر جهان استفاده می‌شوند. در ادامه به معرفی ۱۰ ساعت برتر برند هابلوت میپردازیم. با سایت اخبار جالب همراه باشید.

میتوانید جهت خرید ساعت هابلوت از فروشگاه بی واچ اقدام نمایید. فروشگاه بی واچ از سال ۱۴۰۰ در زمینه فروش ساعت های مچی میپردازد. انواع برند ها را میتوانی از این فروشگاه خریداری نمایید.

 

هابلوت 5 میلیون دلار

1. هابلوت 5 میلیون دلار

Hublot اولین ساعت 5 میلیون دلاری خود را در نمایشگاه ساعت و جواهرات BaselWorld در سال 2012 معرفی کرد و بسیار خیره کننده بود. 1282 الماس که شش عدد از آنها بیش از 3 قیراط وزن دارند، کل ساعت را پوشانده اند. وزن کل 140 قیراط است و ساخت این ساعت نفیس به مدت 14 ماه به تیمی متشکل از 17 طراح زمان نیاز دارد. این مدل Hublot بسیار کمیاب است و همانطور که از نام آن مشخص است، قیمت هر کدام 5 میلیون دلار است.

 

نسخه ادیشن انفجار بزرگ توربیلون الماس

2. نسخه ادیشن انفجار بزرگ توربیلون الماس

مجموعه Big Bang Hublot یکی از معتبرترین آن ها است و Bigger Bang Diamond Tourbillon Limited Edition یکی از کمیاب ترین و انحصاری ترین هاست. فقط 18 دستگاه از این مدل ساخته شده است و ترکیبی زیبا از سبک نوآورانه Hublot و عناصر کلاسیک است. Bigger Bang Diamond Tourbillon Limited Edition دارای یک مجموعه قاب با 48 الماس باگت، 212 الماس پوشانده شده در بدنه و یک کرنوگراف است که از طریق یک دکمه فشاری بالای تاج کار می کند. دریافت یکی از آن ها حداقل 290000 دلار هزینه دارد.

 

شاهکار MP-02

3. شاهکار MP-02

این ساعت حتی برای شرکتی مانند Hublot بسیار متفاوت است. Masterpiece MP-02 ظاهری آینده نگر دارد و از لاستیک سیاه و تیتانیوم ساخته شده است. چهره مانند یک درهم از شماره گیری های مختلف به نظر می رسد و سه تنظیمات در Masterpiece MP-02 وجود دارد. یک تنظیم زمان را کاهش می دهد، دیگری سرعت آن را افزایش می دهد و تنظیم سوم به ساعت اجازه می دهد زمان را به طور معمول تشخیص دهد. درست است، دو مورد از تنظیمات خیلی کاربردی نیستند، اما هدف این است که عملکردهای پیچیده ای را که یک ساعت Hublot انجام می دهد، نشان دهیم. فقط 50 عدد از Masterpiece MP-02 ساخته شد و ارزش آن به 305000 دلار می رسد.

 

بانگ خاویار سیاه میلیون دلاری

4. بانگ خاویار سیاه میلیون دلاری

این ساعت برنده جایزه، که در سال 2009 در Grand Prix de Geneve مقام اول را در رده ساعت کسب کرد، یک شگفتی واقعی است. از طلای سفید 18 قیراط ساخته شده است و چهره آن فاقد اعداد است. صفحه تاج، قاب و بند روی Million Dollar Black Caviar Bang دارای الماس باگت مشکی است و در مجموع ساعت دارای 544 الماس است که مجموعاً 34.5 قیراط است. این نمایش 1 میلیون دلار قیمت دارد.

 

انفجار بزرگ

5. انفجار بزرگ

ساعت بیگر بنگ تمام مشکی دارای صفحه اسکلت بندی شده و 33 نگین تزئین شده است. دارای یک گیره فولادی ضد زنگ، صفحه نمایش ساخته شده از یاقوت کبود و یک کرنوگراف تک دکمه ای است. این ساعت Bigger Bang Hublot در حراجی ساتبی به مبلغ بالای 62500 دلار به فروش رفت.

 

بیگ بنگ کینگ

6. بیگ بنگ کینگ

Hublot بسیاری از ساعت‌های تمام مشکی را طراحی کرده است، اما Big Bang King این مفهوم را تا حد زیادی پیش می‌برد. این ساعت زیبا و مدرن و شیک دارای یک قاب سرامیکی، بند لاستیکی امضای Hublot با سگک بازکننده، و صفحه مشکی رنگ با کریستال یاقوت کبود برای دقت است. بیگ بنگ کینگ تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است و دارای ذخیره انرژی 120 ساعته است. ظاهر آن در ترکیب با مجموعه ای از ویژگی های جالب، این ساعت را واقعا متمایز می کند. قیمت Hublot Big Bang King 250000 دلار است.

 

طلای صورتی کلاسیک و الماس

7. طلای صورتی کلاسیک و الماس

ساعت‌های طلایی صورتی کلاسیک و الماس Hublot یکی از زیباترین طرح‌های آن است و از مهندسی و کارایی مشهور جهانی این برند برخوردار است. بدنه فولادی ضد زنگ با ترکیبی زیبا از طلای صورتی و الماس درخشان پوشانده شده است و ساعت با حرکت کوارتز کار می کند. بند لاستیکی مشکی طلای صورتی کلاسیک و الماس کنتراست مناسبی را برای مدرن و همه کاره کردن این ساعت ایجاد می کند. قیمت این ساعت 180000 دلار است.

 

توربیلون سولو بنگ

8. توربیلون سولو بنگ

مجموعه Tourbillon Solo Bang Hublot دارای تسمه‌های لاستیکی مشکی، سگک‌های مستقر است و تمام ساعت‌ها تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم هستند. جهت خرید ساعت مچی میتوانید از سایت بی واچ استفاده کنید. رنگ های این مجموعه از رزگلد گرفته تا استیل ضد زنگ و سرامیک تمام مشکی می باشد. ساعت‌های مچی Tourbillon Solo Bang نیز دارای حاشیه‌های سرامیکی و مکانیزم سیم پیچی دستی توربیلیون هستند. رنگ توربیلون که در موقعیت ساعت 6 قرار دارد نیز بین مدل‌های این مجموعه متفاوت است، و برخی از آنها دارای رنگ‌های زنده هستند در حالی که برخی دیگر دارای طرح‌های رنگی واضح و براق هستند. قیمت خرده فروشی این مجموعه Hublot از 170000 دلار شروع می شود.

 

زیرکونیوم فیوژن کلاسیک

9. زیرکونیوم فیوژن کلاسیک

Hublot Classic Fusion Zirconium ساعتی است که طراحی عجیب و غریبی ندارد، اما فوق العاده خوب ساخته شده است. همانطور که از نامش مشخص است، این ساعت مچی یک کلاسیک واقعی است. این از زیرکونیوم ساخته شده است، که در برابر خوردگی مقاوم است، می تواند عملکرد بالا را تضمین کند، و معمولا در راکتورهای هسته ای استفاده می شود – تصمیم Hublot برای استفاده از این فلز خاص در ساعت، قطعا جالب است. خرید ساعت مچی زنانه، ساعت کلاسیک فیوژن زیرکونیوم خود سیم پیچ است، عملکرد کرنوگراف دارد، تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و تا 42 ساعت ذخیره انرژی دارد. لبه های قاب و درج های جانبی طراحی را کامل کرده و به این ساعت زیبایی می بخشد. هزینه داشتن یک Hublot Classic Fusion Zirconium به طور متوسط ​​حدود 160000 دلار است.

 

کلاسیک فیوژن ویژن II

10. کلاسیک فیوژن ویژن II

ساعت کلاسیک Hublot’s Fusion Vision II یکی از کمیاب‌ترین ساعت‌هایی است که این شرکت عرضه کرده است و با صفحه‌های ساعت در رنگ‌های مختلف ساخته شده است. این مدل دارای 25 جواهر و مواد روکش شده از جمله طلای صورتی 18 عیار، تیتانیوم و الماس است. جالب اینجاست که Classic Fusion Vision II برخلاف بند لاستیکی Hublot دارای بند چرمی است. وقتی در حراج کریستی فروخته شد، Classic Fusion Vision II به قیمت 90000 دلار فروخته شد.

منبع :‌ moneyinc.com