تاریخ اکران فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست 2021

0

فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) فیلمی رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه‌ی شخصیت مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده‌است. تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهده‌ی کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز است و به وسیله‌ی سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع خواهد شد. تصمیم بر این است که این فیلم دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2017 و مرد عنکبوتی: دور از خانه 2019 باشد و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

کارگردانی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بر عهده‌ی جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است. در این فیلم تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، آلفرد مولینا، جیمی فاکس، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ، و ریس ایفانز ایفای نقش می‌کند. در این فیلم پارکر از استیون استرنج (کامبربچ) می‌خواهد تا هویت مرد عنکبوتی خود را پس از افشای عمومی در دور از خانه دوباره مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود.

معرفی فیلم مرد عنکبوتی 3 2021

  • مشاهده در سایت IMDb
  • کارگردان : جان واتس
  • تهیه‌کننده : کوین فایگی، ایمی پاسکال
  • نویسنده : کریس مک‌کنا، اریک سامرز
  • موسیقی : مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار : شیموس مک‌گاروی
  • شرکت تولید : کلمبیا پیکچرز، مارول استودیوز، پاسکال پیکچرز
  • توزیع‌کننده : سونی پیکچرز ریلیزینگ
  • بازیگران : تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز

ساخت سومین فیلم مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۷ حین توسعهٔ بازگشت به خانه در نظر گرفته شده بود. تا اوت ۲۰۱۹، مذاکرات میان سونی و مارول استودیوز [که با هم فیلم‌های مرد عنکبوتی را تولید می‌کنند] برای اصلاح قرارداد با خروج مارول استودیوز از این پروژه به پایان رسید. با این وجود، واکنش منفی طرفداران، یک ماه پس از آن منجر به بستن یک قرارداد جدید میان دو کمپانی شد.

در آن زمان برنامه‌ریزی شده بود که جان واتس، کریس مک‌کن، اریک سامرز و تام هالند برگردند. مراحل فیلم‌برداری در اکتبر ۲۰۲۰ در شهر نیویورک آغاز شد و سپس در همان ماه به آتلانتا منتقل شد. در حین فیلم‌برداری مشخص شد که جان واتس و آلفرد مولینا در ساخت این فیلم مشارکت دارند و بازیگران و شخصیت‌های فیلم‌های پیشین مرد عنکبوتی بار دیگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. مفهوم مولتی‌ورس این فیلم مدتی بعد فاش شد. عنوان این فیلم در فوریه ۲۰۲۱ مشخص شد و فیلم‌برداری در ماه مارس به پایان رسید.

میتوانید برای دانلود این فیلم و دانلود فیلم خارجی مورد نظر خود از سایت موویانه استفاده کنید.

پوستر فیلم Spider-Man: No Way Home 2021

پوستر فیلم Spider-Man: No Way Home 2021

تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی 2021

در حال حاضر فیلم مرد عنکبوتی ۳ برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) تنظیم شده است. این اثر در ابتدا قرار بود که در ماه ژوئیه سال جاری میلادی به روی پرده سینماها برود و بعد هم برای تاریخ ۵ نوامبر تنظیم شد اما همه گیری ایجاد شده، تغییراتی را در برنامه نمایش فیلم مرد عنکبوتی 3 ایجاد کرد. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در 13 دسامبر 2021 در لس آنجلس اکران خواهد شد و در 17 دسامبر 2021 به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر خواهد شد.