سریال های شبکه نمایش خانگی در نوروز 1401

0

نوروز ۱۴۰۱ شاید بهتربن زمان برای پخش سریال های شبکه نمایش خانگی برای مخاطبان باشد. چرا که مردم در ایام تعطیل زمان بیشتری برای تماشای فیلم و سریال دارند. از این رو سریال های ساخت ایران فصل سوم، سریال سودا، برنامه مهمونی، سریال جوکر، مافیا ۴ و سریال راز بقا برای نوروز و فروردین سال ۱۴۰۱ تدارک دیده شده اند. اگر علاقه‌مند به سریال های ایرانی هستید باما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

سریال ساخت ایران 3

فصل سوم ساخت ایران سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهمن گودرزی در ادامه دو فصل قبلی خود است، ساخت ایران ۳ به تهیه‌کنندگی سیدامیرپروین حسینی تولید شده است. تولید این سریال از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ساخت ایران یکی از سریال‌های قدیمی و محبوب شبکه نمایش خانگی است که مخاطبان بسیاری را در مدت زمان پخش به خود جلب کرد.

بازیگران سریال ساخت ایران 3: امین حیایی، آناهیتا درگاهی، مجید صالحی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، عایشه گل جوشکن، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی، مرحوم عزت الله مهرآوران، ماهان کشفی، بردیا گودرزی و… در این سریال ایرانی سه به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان فصل سوم ساخت ایران آمده است که “غلام در جنوب ایران غواص است. او به ستاره علاقه دارد. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است، از غلام کمک می خواهد. غلام تصمیم می گیرد به ستاره کمک کند. غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می گیرد. غلام و مرتضی با هم همراه می شوند و خودشان را به دردسرهای زیادی می اندازند، در حالی که هر مانعی که از پیش رو برمی دارند، مانع بزرگتری سر راهشان می بینند که باید بر آن غلبه کنند. از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است. غلام که از قبل سیاوش را می شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می کند و این باعث می شود سیاوش هم با غلام و مرتضا همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد”.

 

سریال سودا

سریال سودا که در ۱۰ قسمت برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید شده است، به ایستگاه پایانی فیلمبرداری رسید. روابط عمومی پروژه، هم‌زمان با پایان فیلمبرداری سریال «سودا» به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی ایمان یزدی، اولین تیزر این مجموعه رونمایی شد و در کنار چهره‌های سینما که در این مجموعه حضور دارند، علیرضا طلیسچی خواننده پاپ نیز برای اولین بار مقابل دوربین رفته و نقش‌آفرینی کرده است.

محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، سمیرا حسن‌پور، پیام احمدی نیا، شبنم فرشادجو، سید یاسر جعفری، پژواک ایمانی، ابراهیم کوخایی، ابوالفضل همراه، ساغر کیان، علیرضا قرایی، آرمین راستگو، مرضیه اکبرنژاد، محمد امین اسدی، مهدی عبدی، شیلا نوروزی، سعید سالمی، علی نصرالهی، آدرینا رضایی، باران بهاری، امیر عباس نوری، حسین حاج علی با حضور علیرضا طلیسچی، محمدرضا هدایتی، بهناز پور فلاح با هنر نمایی پرویز فلاحی پور و بهرنگ علوی بازیگران «سودا» هستند.

سریال سودا روایتگر ماجرای پلیسی است که در آن به اختلاس‌های مالی پرداخته می‌شود. این سریال که نخستین اثر ایمان یزدی در حوزه سریال‌سازی است، در سکوت خبری ساخته شده و هیچ اطلاعات درباره داستان آن وجود ندارد. پیش تر تهیه کننده سریال سودا گفته بود اگر از کار استقبال خوبی به عمل آید ممکن است فصل بعدی نیز برای او در نظر بگیرند. ایمان یزدی بیش از این در فیلم “من دیوانه نیستم” در سال ۹۵ به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشته است. دانلود سریال سودا

از سایر عوامل سازنده میتوان به نویسنده و کارگردان: ایمان یزدی، تهیه کننده: مهرداد فرید، مجری طرح: امید آقایی، تهیه کننده اجرایی: سید یاسر جعفری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیرصدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه: علی خزایی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر تولید: رضا حسین زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، تدوین: مجتبی اصفهانی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، موسیقی: حامد حبیب‌زاده، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، مدیر تدارکات: مهدی عبدی فرد، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، ساخت تیزر و فیلم پشت صحنه: محمدحسین سلیمانی‌فرد اشاره کرد.

 

برنامه مهمونی

برنامه مهمونی ایرج طهماسب در سال 1401 بدون ارتباط داشتن با کلاه‌قرمزی، در شبکه نمایش خانگی قرار است پخش شود. مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور شبکه نمایش خانگی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای است که در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. در سال‌های گذشته برنامه‌ی کلاه قرمزی با اجرای ایرج طهماسب، یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه‌ها در تعطیلات نوروز بود. اما چند سالی می‌شود که سری‌های جدید این برنامه دیگر تولید نشده است. حال ایرج طهماسب پس از 4 سال دوری از تلویزیون و سینما با برنامه‌ای متفاوت از کلاه‌قرمزی به نام «مهمونی» در نوروز 1401، مهمان خانه‌های شما می‌شود. دانلود برنامه مهمونی

شخصیت‌های جدیدی که هیچ ارتباطی با عروسک‌های برنامه کلاه‌قرمزی ندارد، با صداپیشگی هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان و کاظم سیاحی، حضور دارند. همچنین عروسک‌‌ساز، مرضیه محبوب در این مجموعه ایفای نقش می‌کند.

سریال جوکر

جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما و کمدی طنزاست که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده است.

سریال جوکر یا لطیفه‌گو، یک رئالیتی شو ایرانی است که در هر فصل آن هشت بازیگر، ۶ ساعت زمان دارند که در یک خانه مجهز و زیبا با تمام امکانات، هرطور که می‌توانند دیگران را بخندانند اما خودشان نخندند. شرط بردن به همین سادگی است. بخندان اما نخند! سریالی که در قسمت اولش هم حسابی شما را می‌خنداند.

فضای ضبط برنامه، خانه‌ای است که همه امکانات لازم را در اختیار شرکت‌کنندگانش می‌گذارد. از آب و غذا گرفته تا لباس و وسایلی که ممکن است لازمشان شود. دور تا دور این خانه، چهل دوربین کوچک و بزرگ کاشته شده تا کوچک‌ترین نشانه‌های لبخند و خنده را شکار کنند. از طرفی، سیامک انصاری به همراه تیم پشتیبانی (که البته ما تیم را در نمایش نمی‌بینیم)، در اتاق دیگری نشسته‌اند و تمام تصاویر دوربین‌ها را رصد می‌کنند. هر بازیکن یک اجرا به نام جوکر تایم دارد که در آن زمان می‌تواند از هر روشی برای خنداندن دیگران استفاده کند و همه موظف‌اند روبه‌روی او بنشینند و به او توجه کنند. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد، بار اول کارت زرد به معنای اخطار و بار دوم کارت قرمز به معنای اخراج را دریافت می‌کند و مجبور است بازی را ترک کند.

بازیگران برنامه جوکر امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن برق‌نورد، شهرام قائدی،بهنام تشکر ، آرش نوذری، ایمان صفا، وحید آقاپور، سپند امیرسلیمانی میباشد. تاکنون ۴ فصل از این سریال پخش شده است که از هکس دانلود میتوانید دانلود کنید.

 

برنامه شب های مافیا 4

برنامه شب های مافیا ۴ به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، رامین راستاد، علی اوسیوند، کاوه سماک باشی، وحید آقاپور، معین زندی و سیدبشیر حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» «محمدرضا علیمردانی» بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

سریال راز بقا

سریال راز بقا تازه‌ترین ساخته سعید آقاخانی است. سریال راز بقا به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ هر هفته از شبکه نمایش خانگی و سایت هکس دانلود پخش می‌ شود. یکی از بازیگران مطرح سریال راز بقا بهرام افشاری است. سریال راز بقا با مضمون اجتماعی با رگه هایی از کمدی با بازی بی نظیر بهرام افشاری است.

بازیگران سریال راز بقا بهرام افشاری , سعید آقاخانی , حسن معجونی , نیما شعبان نژاد , سیروس میمنت , هدیه بازوند , صبا ایزدپناه , فریبا جدیکار , مریم ماهور , نجلا نظریان , علیرضا زمانی نسب، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، ریحانه حسینی، علی اخوان، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس.

سریال راز بقا درباره زندگی جوانی به نام رحیم است که نقش آن را بهرام افشاری بازی می کند. سریال راز بقا مضمونی طنز دارد و رحیم که نقش اصلی آن است جوانی خلافکار است که خود را فردی مثبت نشان می دهد. او در این سریال عاشق دختری می شود و …