معرفی سریال های اکازیون، جنگل آسفالت، آمرلی و افعی تهران

0

در دهه‌ی اخیر، صنعت سریال‌سازی در ایران شاهد توسعه‌ی چشمگیری بوده است، و تولیدات متنوعی در ژانرهای مختلف به نمایش درآمده‌اند. سریال‌هایی که هر کدام دارای داستان‌های جذاب و شخصیت‌های پرکششی هستند و توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان بینندگان خود به دست آورند.

در این مقاله، چهار سریال برجسته‌ی “اکازیون”، “آمرلی”، “جنگل آسفالت” و “افعی تهران” مورد بررسی قرار می‌گیرند. این سریال‌ها هرکدام دارای داستان‌ها و شخصیت‌های منحصر به فردی هستند که باعث شده‌اند تا به عنوان بخش مهمی از صنعت سریال‌سازی در ایران شناخته شوند و توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کنند.

 

سریال اکازیون

سریال ایرانی اکازیون محصول سال 1403 کشور ایران به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی داستان و فیلمنامه حمزه صالحی، این دومین تجربه حضور سیدمسعود اطیابی در شبکه نمایش خنگی در قالب یک کارگردان نیز به شمار می رود، و که اولین حضور خود را با سریال نیسان آبی 2 در شبکه نمایش خانگی پشت سرگذاشت، بلفاصله پس از اتمام انتشار و پخش این مجموعه در سال 1402، بلافاصله سریال جدید این کارگردان در همان ژانر همیشگی کمدی در نوروز 1403 وارد شبکه نمایش خانگی گردید.

در جدیدترین سریال سیدمسعود اطیابی بازیگران سریال نیسان آبی نیز حضور دارند که نام های آنها عبارتند از هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، سام نوری، نعیمه نظام دوست، شمسی فضل‌اللهی که در این مجموعه به هنرنمایی نیز پرداخته اند. این سریال قرار است که از نوروز 1403 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی غاز نماید و هر هفته روزهای چهارشنبه قسمت جدیدی از آن نیز منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال اکازیون 

هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل

خلاصه داستان سریال اکازیون

قصه اکازیون که در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

 

 

سریال آمرلی

سریال ایرنی آمرلی محصول سال 1402 کشور ایران به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری، این مجموعه که با همکاری بیش از سه کشور ایران و عراق و سوریه به تولید و ساخت رسیده است داستان آن به سال 2014 بازمیگردد زمانی که در عراق و سرویه هنوز داعش هنوز به وجود نیامده بود و بعد از ظهور آن یک قهرمان عراقی که در شهر آمرلی زندگی می کند و…

سریال آمرلی

این مجموعه که داستان آن نیز در ژانر درام و جنگی روایت میشود بازیگران متعددی از کشور های مختلف نیز در آن حضور دارند که از مهمترین آنها میشود به مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، کاظم القریشی، هاله العادل، تحریر الاسدی و… اشاره کرد. پخش این مجموعه در شبکه نمایش خانگی از تاریخ 26 اسفند 1402 نیز آغاز شده است و قرار است که در قالب 21 قسمت هر هفته روزی های شنبه قسمت جدیدی از آن نیز منتشر گردد. هم اکنون میتوانید قسمت های این مجموعه را از وبسایت هکس دانلود مشاهده و دریافت نمایید.

خلاصه داستان سریال آمرلی

سریال “آمرلی” با داستانی عاشقانه و ماجراجویی روایت می‌شود که در زمان جنگ ایران و عراق اتفاق می‌افتد. داستان در محلی به نام “آمرلی” روایت می‌شود که جنگ این دو کشور بر زندگی مردم آنجا تأثیر می‌گذارد. در این میان، یک خبرنگار عراقی به دنبال رازهای زندگی‌اش و روابطش با مردم آمرلی می‌گردد.

بازیگران سریال آمرلی

این سریال با حضور بازیگران برجسته از کشورهای مختلف، از جمله مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، کاظم القریشی، هاله العادل و تحریر الاسدی، به تصویر کشیده شده است.

تاریخ پخش سریال آمرلی

سریال “آمرلی” از سال 1402 با پخش دو قسمت اول در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند شروع شده است و هر هفته دوشنبه و پنجشنبه پخش می‌شود.

 

سریال جنگل آسفالت با بازی نوید محمدزاده

سریال جنگل آسفالت محصول سال 1402 کشور ایران به کارگردانی پژمان تیمورتاش و نویسندگی داستان و فیلمنامه پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده که به صورت مشترکا و با همکاری یکدیگر نگارش داستان و فیلمنامه این مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی زا نیز بر عهده داشته اند.این مجموعه اولین تجربه کرگردانی پژمان تیمورتاش در زمینه تولید و ساخت یک مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی نیز می باشد، او همچنین پیش از این نیز در هیچ یک از سریال های شبکه نمایش خانگی نیز حضور نداشته است و عمده فعالیتش در زمینه نویسندکی در سینما بوده است و در اکثر کارهایش نیز از بازیگرانی نیز استفاده نموده است که در سریال جدید او نیز هم به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

سریال ایرانی و درام جنگل آسفالت که تهیه کنندگی ان نیز بر عهده اسماعیل عفیف بوده است قرار است که از تاریخ 3 فروردین ماه 1403 به عنوان یکی از اولین سریال های ویژه شبکه نمایش خانگی در سال 1403 نیز منتشر گردید. در این مجموعه هنرپیشگانی چون نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند. این سومین تجربه حضور نوید محمد زاده بعد از قورباغه و آکتور در شبکه نمایش خانگی نیز محسوب میشود از دیگر نکات جالب این مجموعه میشود به حضور زوج های هنری در این مجموعه همون محمد زاده و فرشته حسینی و همچنین امیر جعفری و ریما رامین فر نیز اشاره کرد.

این سریال از فروردین ماه 1403 نمایش خود را در شبکه نمایش خانگی نیز آغاز خواهد نمود و هر هفته روز های جمعه قسمت جدیدی از آن نیز منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان سریال جنگل آسفالت

جنگل آسفالت داستانی جذاب و پر از راز و رمز است که در آن هنگامه به دنبال نجات جان برادرش به دنبال پولی است. او برای کسب پول، وارد ماجراجویی‌های پرخطری می‌شود.

بازیگران سریال جنگل آسفالت

این سریال با حضور نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی و فرشته حسینی به تصویر کشیده شده است.

تاریخ پخش سریال جنگل آسفالت

پخش این سریال از تاریخ 3 فروردین ماه 1403 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است و هر هفته در روزهای جمعه ادامه می‌یابد.

 

سریال افعی تهران با بازی سحر دولتشاهی

 

سریال ایرانی افعی تهران محصول سال 1402 کشور ایران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی داستان و فیلمنامه پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده که به صورت مشترکا و ب همکاری یکدیگر نگارش داستان و فیلمنمه این مجموعه ویژه نمایش خانگی را نیز بر عهده داشته اند. سریال افعی تهران دومین حضور سامان مقدم در شبکه نمایش خانگی در قالب کارگردان یک مجموعه نیز به شمار می رود، او که برای اولین بار در سال 1391 با قلب یخی کار خود را در شبکه نمایش خانگی نیز اغاز نمود، حال در سال 1402 دومین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را با یک سریال درام و معمایی نیز قرار است که رقم بزند.

در جدیدترین ساخته سامان مقدم هنرپیشگنان مطرح سینما نیز حضور دارند که از مهمترین آنها میشود به پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی اشاره کرد. پیمان معادی در این مجموعه علاوه بر نویسندگی داستان و فیلمنامه، یکی از نقش های مهم و کلیدی سریال جدید و ایرانی افعی تهران را نیز بر عهده دارد.

این مجموعه پخش خود در شبکه نمایش خانگی را از تاریخ 16 اسفند 1402 نیز آغاز نموده است و قرار است که هر هفته روزهای چهارشنبه قسمت جدیدی از آن نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر گردد.

خلاصه داستان سریال افعی تهران 

سریال “افعی تهران” داستان کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود. این داستان پر از معما و راز است که بیننده را به تفکر و پیچیدگی‌های داستان می‌کشاند.

بازیگران سریال افعی تهران 

در این سریال، بازیگران برجسته از جمله پیمان معادی، سحر دولتشاهی و آزاده صمدی حضور دارند.

تاریخ پخش سریال افعی تهران 

پخش این سریال از تاریخ 16 اسفند 1402 آغاز شده است و هر هفته در روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

 

این چهار سریال با داشتن داستان‌های جذاب و شخصیت‌های قوی، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان بینندگان خود پیدا کنند و به عنوان بخش مهمی از صنعت سریال‌سازی در ایران شناخته شوند. هرکدام از این سریال‌ها با داشتن توانایی ارائه پیام‌ها و نکات مهم، به جذب توجه بسیاری از بینندگان و داشتن مخاطبان پایداری دست یافته‌اند.