Nintendo همچنان به تقویت لاین آپ Switch ادامه می‌دهد؛ عناوین زیادی برای این کنسول تائید شدند

0

به گزارش پردیس گیم، در جریان یکی از دایرکت‌های جدید شرکت Nintendo که Indies Direct و مختص بازی‌های مستقل بود، ما شاهد تائید شدن بازی‌های بسیاری برای کنسول Nintendo Switch و همچنین تاریخ انتشار یکسری بازی دیگر بودیم. به زودی قرار است عناوین جالب و تحسین شده‌ای مانند Wasteland 2 ،Bastion و Transistor را بر روی کنسول Switch ببینیم. علاوه بر آن بازی‌های جدیدتری همچون Into the Breach هم قرار است تا مهمان این کنسول ژاپنی شود. پس بیایید با هم این بازی‌های جدید را مرور کنیم.

Hyper Light Drifter

عرضه در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور)

این عنوان، یک بازی اکشن نقش آفرینی با گرافیکی 2 بعدی می‌باشد که شما را به یاد بازی‌های قدیمی می‌اندازد. Hyper Light Drifter یک ترکیب عالی و کم نقص از 2 عنوان بزرگ نقش آفرینی تاریخ یعنی The Legend of Zelda: A link to the Past و Diablo می‌باشد. اگر دلتان یک بازی بی‌نظیر مستقل می‌خواهد، قطعا Hyper Light Drifter می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

Towerfall

عرضه در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر)

این عنوان، یک بازی اکشن جذاب می‌باشد که در ابتدا برای میکرو کنسول Ouya عرضه شد، اما مدتی بعد به کنسول‌های نسل هشتمی و PC نیز آمد و با استقبال عالی‌های روبه رو شد. سطح موفقیت این بازی به حدی بالا بود که عده‌ای از طرفداران آن و حتی منتقدان پیشنهاد داده بودند که شخصیت اصلی آن در بازی Super Smash Bros حضور یابد. اکنون دارندگان کنسول Switch هم می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

Treasure Stack

عرضه در زمستان سال جاری

این عنوان، یک بازی پازل محور می‌باشد و شباهت زیادی هم به بازی Tetris دارد، البته نسبت به آن گیم پلی پیچیده‌تری را ارائه می‌دهد. همچنین حالت بازی چند نفره درون این عنوان وجود خواهد داشت و شما و دوستانتان به صورت 4 نفره می‌توانید آن را انجام دهید. علاوه بر آن قابلیت کراس پلتفرم میان نسخه‌ی Switch و PC این بازی وجود خواهد داشت.

Zarvot

عرضه در ماه اکتبر (مهر یا آبان) سال جاری

این عنوان یک بازی شوتر جذاب در مورد مکعب‌ها می‌باشد. شما و دوستانتان می‌توانید در قالب تیم‌های چهار نفره یا در حالت Versus Mode به تجربه‌ی این بازی بپردازید. علاوه بر 12 نقشه‌ی متفاوت در بازی وجود دارد که قابل تخریب هستند. داستان این بازی هم بسیار جالب است و درباره‌ی 2 مکعب می‌باشد که قصد دارند به یک ماجراجویی جذاب بروند تا با تبریک گفتن تولد بهترین دوست خود، او را خوشحال کنند.

Mineko’s Night Market

عرضه در سال 2019

یکی دیگر از عناوین بسیار جالب کنسول Switch، این بازی می‌باشد که یک شبیه ساز ماجرایی از کسب و کار را ارائه می‌دهد. بیش از 20 ساعت گیم پلی در بخش داستانی این بازی وجود دارد و علاوه بر آن جریانات فرعی بازی به صورت بی‌انتها می‌گذرند.

Samurai Gunn 2

عرضه در اوایل سال 2019

این عنوان شما را به یک ماجراجویی متفاوت در شهر متروپلیس قرون وسطایی دعوت می‌کند و شما باید با دشمنان و بحران‌های زیادی مبارزه کنید. همچنین بخش چند نفره‌ی بازی به صورت 2 تا 4 نفره قابل بازی می‌باشد.

Bullet Age

عرضه در ماه نوامبر (آبان یا آذر) سال جاری

این عنوان یک بازی آخرالزمانی 2 بعدی اکشن و پلتفرمر می‌باشد که به صورت Co-op قابل بازی است. شما باید به عنوان آخرین امید بشریت، زنده بمانید، مبارزه کنید و برای نجات دنیا تلاش کنید.

The World Next Door

عرضه در اوایل سال 2019

این عنوان یک بازی ماجراجویی می‌باشد که تمرکز خاصی بر روایت داستان خود دارد. جادو نقش مهمی در گیم پلی دارد و شما نقش یک دختر نوجوان به نام Jun را بازی می‌کنید که در یک جهان موازی به سر می‌برد.

Levelhead

عرضه در ماه نوامبر (آبان یا آذر) سال جاری

این عنوان یک بازی پلتفرمر بسیار خلاقانه می‌باشد که به صورت یک تا 4 نفره قابل بازی است. بدوید، بپرید و در بخش کمپین بازی اوقات خوش و بسیار سرگرم کننده‌ای را سپری کنید و به دنبال موارد جدید بگردید. سپس بعد از آن می‌توانید با ویرایشگر مراحل بازی، مرحله‌ی خود را بسازید و منتشر کنید تا اوقات خوش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

King Of The Hat

عرضه در اوایل سال 2019

بازهم یک بازی حالب، جذاب و متفاوت دیگر. قدم بر دنیایی بگذارید که روح همه‌ی افراد در کلاه آن‌ها به دام افتاده و اگر مشکلی برای کلاه پیش بیاید، آن شخص خواهد مرد. پس ریسک کنید و زندگی خود را به خظر بیندازید تا بتوانید با بدی‌ها مبارزه و شکستشان دهید.

Untitled Goose Game

عرضه در اوایل سال 2019

این عنوان یک بازی شبیه ساز غاز سند باکس می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا در نقش یک غاز به روستایی سفر کرده و شاهد جریانات زندگی آدم‌ها همچون سرقت‌ها و زندگی روزمره‌ی آن‌ها باشید و به خراب کردن آن‌ها بپردازید.

Desert Child

عرضه در ماه دسامبر (آذر یا دی) سال جاری

در این بازی شما در نقش یک مسابقه دهنده‌ هستید که بسیار جوان اما باهوش است و قصد دارد تا با شرکت در مسابقات و رویدادهای عجیب و غریب بتواند پول کافی را برای تهیه بلیط سفر بی بازگشت به سیاره‌ی سرخ مریخ به دست آورد، زیرا که تا 2 هفته‌ی آینده طبق گفته‌ی دولت هیچ شهروند عادی‌ای نمی‌تواند به مریخ برود.

Wasteland 2

عرضه در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور)

عنوان Wasteland 2 یک بازی نقش آفرینی در جهانی پسا آخرالزمانی که ادامه‌ای بر نسخه‌ی اول خود که در سال 1988 منتشر شد، می‌باشد. این بازی از هر لحاظ بسیار جذاب است و می‌تواند تجربه‌ای کامل را برای نقش آفرینی بازان رقم بزند. علاوه بر نسخه‌ی سوم آن برای عرضه در سال 2019 و برای پلتفرم PC برنامه ریزی شده است.

Bastion

عرضه در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور)

عنوان Bastion یک بازی مستقل اکشن نقش آفرینی می‌باشد که توسط یکی از با استعدادترین استودیوهای 2 نسل اخیر، یعنی Supergiant Games ساخته شده و تمی فانتزی دارد و توانسته مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار بگیرد و طرفداران زیادی پیدا کند.

The Messenger

این بازی هم اکنون در دسترس است

عنوان The Messenger یک بازی اکشن پلتفرمر رترو می‌باشد که به صورت مستقل توسعه یافته است. گرافیک این بازی به صورت 8 بیتی می‌باشد و حال و هوای نینجایی دارد، اما بعد از مدتی با استفاده از قدرت سفر به آینده گرافیک بازی به صورت 16 بیتی با حال و هوای مترویدوانیایی تغییر پیدا می‌کند.

Undertale

عرضه در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور)

توبی فاکس (Toby Fox) یکی از نابغه‌ترین بازی ساز‌های حاضر است. او با استفاده از موتور Game Maker توانست یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های نقش آفرینی تاریخ یعنی Undertale را خلق کند. این بازی ظاهری بسیار کهنه و قدیمی دارد، اما تجربه‌ای بسیار عمیق و لدنشین را ارائه می‌دهد.

Jackbox Party Pack 5

عرضه در ماه اکتبر (مهر یا آبان) سال جاری

یکی دیگر از بازی‌های جذاب چند نفره‌ی کنسول Nintendo Switch که می‌تواند تجربه‌ای عالی را برای شما و دوستانتان رقم بزند.

Transistor

عرضه در ماه نوامبر (آبان یا آذر) سال جاری

یکی دیگر از عناوین جذاب نقش آفرینی اکشن که بازهم توسط استودیوی خلاق Supergiant Games توسعه یافته است. این بازی مانند ساخته‌ی پیشین استودیوی توسعه دهنده‌ی خود با تحسین‌های بسیاری روبه رو شد و حتی توانست بهتر از آن باشد و پیشرفت‌های این استودیوی کوچک را به خوبی نشان بدهد.

Dragon: Marked For Death

عرضه در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر)

یک بازی اکشن نقش آفرینی با گرافیک 2 بعدی که بازهم مانند اکثر دیگر بازی‌های کنسول Switch بر روی بخش چند نفره و رقابت با دوستانتان تمرکز دارد.

Light Fingers

عرضه در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور)

یک بازی اکشن ریل تایم با مبارزات نوبتی که بر روی بخش چند نفره تمرکز دارد. البته یک بخش کمپین تکنفره هم در بازی وجود دارد. ماهیت اصلی این عنوان مانند بازی‌های رومیزی می‌باشد.

Superbrothers: Sword & Sworcery EP

عرضه در ماه اکتبر (مهر یا آبان) سال جاری

یک بازی ماجراجویی مستقل که سال‌ها پیش برای پلتفرم PC و موبایل‌های هوشمند منتشر شد. این بازی بدون ضعف نیست، اما تجربه‌ی عالی‌ای را می‌تواند ارائه بدهد و طبق آمارها هم توانسته تا به فروش 1.5 میلیون نسخه‌ای برسد که رقم خوبی است.


Into the Breach

این بازی هم اکنون در دسترس است

Into The Breach یک استراتژی نوبتی متفاوت اما فوق‌العاده است که همه‌چیز در بازی به بهترین نحو ممکن اجرا شده. ارزش تکرار بازی واقعا بالاست، مبارزات بازی تاکتیکی‌اند و رابط کاربری بازی به بهترین نحو ممکن وظیفه‌‌اش را انجام می‌دهد. تجربه‌ی Into The Breach به همه مخصوصا عشاق سبک استراتژی شدیدا توصیه می‌شود.

Observer

انتشار در آینده‌ای نزدیک

فضای سایبرپانک، فضایی عجیب و حیرت‌آور است و بعنوان یکی از طرفدارانش احساس می‌کنم که واقعیت ما دیگر یک سایبرپانک تمام عیار شده‌ است. سازندگان Observer این را خوب می‌دانند و با ساختش هوشمندی خود را نشان دادند. هرچند ممکن‌ است عام پسند نباشد و نیاز به یکی دوتا اصلاح ریز داشته باشد، اما در نهایت عنوانی‌ است ارزشمند و جذاب، اگر شما نیز به عناوینی که بیشتر روی روایت و قصه‌گویی تمرکز دارند علاقه‌دارید، این عنوان را از دست ندهید.

نظر شما در مورد عناوین آینده Switch چیست؟ آیا لاین آپ آینده این کنسول شما برای خرید آن متقاعد می‌کند؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت