سریال یاغی کی پخش میشود؟ چند شنبه ها منتشر میشه؟

0

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ شمسی ساخته شده است. در ادامه خواهیم گفت که سریال یاغی چه روزهایی پخش میشه؟ کی میاد ؟ چندشنبه ها منتشر میشه؟ و چند قسمت هست؟ با ما همراه باشید.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

دانلود سریال یاغی از هکس دانلود

 

سریال یاغی که داستان آن حول محور رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش است که یک داستان جنایی و معمایی را قرار است روایت کند.روایتگر درامی پرفرازونشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند…

فیلم پیشنهادی : فیلم سگ‌بند

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، نیکی کریمی. آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری از هنرمندان سریال یاغی میباشند.

چند شنبه ها یاغی پخش میشه؟

سریال یاغی کی پخش میشود؟

سریال بازهایی که در انتظار پخش سریال جذاب و دیدنی یاغی هستند باید بدانند که این سریال جذاب ساعت ۸ صبح پنجشنبه ها از رسانه هکس دانلود به آدرس hexdownload.co پخش میشود. این سریال در قالب ۲۲ قسمت نگارش شده است.

  • تاریخ پخش سریال یاغی : روز های پنجشنبه
  • ساعت پخش سریال یاغی :‌ ساعت 8 صبح
  • سایتی جهت دانلود کیفیت فول HD : هکس دانلود
  • تاریخ پخش اولین قسمت سریال یاغی :‌ پخش این مجموعه از 29 اردیبهشت 1401 شروع شد
  • سریال یاغی چند قسمت است : 22 قسمت