عنوان God of War بیش از 750 خط دیالوگ برای مکالمه‌های درون قایق دارد

0

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی Sony Santa Monica در جریان یک رویداد بازگویی خاطرات توسعه دهندگان (developer diary) جزئیاتی را مربوط به قایق‌ها در عنوان God of War به اشتراک گذاشتند. ما مدت زمان زیادی را در قایق‌ها گذرانده‌ایم و در حین پارو زدن شاهد روابط بین کریتوس و آترئوس بوده‌ایم، اما هیچ کس نمی‌داند که چه مقدار زیادی کار بر روی این بخش‌ها انجام شده است.

اگر شما God of War را تجربه کرده باشید، حتما می‌دانید که یکی از بهترین و جذابترین بخش‌های این بازی مربوط به روابط به کریتوس و آترئوس می‌شود، مخصوصا زمانی که شما شاهد مکالمات آن‌ها در قایق هستید. در اینجا چند آمار مربوط به این بخش آمده است که مطمئنا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد:

  • بیش از 600 انیمیشن منحصر به فرد و متفاوت برای قایق طراحی شده‌اند
  • بیش از 750 خط دیالوگ برای مکالمه‌های درون قایق نوشته شده‌اند
  • سرزمین آلفایم (Alfheim) دارای یک قایق منحصر به فرد است که شامل یک پاروی متفاوت می‌شود
  • بعد از به دست آوردن سر میمر (Mimir)، تمام انیمیشن‌های ورود و خروج شما از قایق متفاوت خواهند بود
  • نور LED کنترلر DualShock 4 شما در زمان استفاده از قایق به رنگ آبی‌ای همچون رنگ آب درمی‌آید
  • در ابتدا قرار بود زمانی که در قایق می‌مانید، بتوانید از پارو به عنوان یک سلاح استفاده کنید
  • در یک نقطه باگی وجود داشت که باعث می‌شود کریتوس قادر به خروج از قایق در وسط آب باشد و پارو نیز همراه او باقی می‌ماند

همچنین توسعه دهندگان یک اینفوگرافیک از این بازی منتشر کردند که شامل اطلاعاتی مربوط به قایق‌ها و مکان‌ها و هوش مصنوعی می‌شود، هرچند احتمالا مانند من چیزی از آن نمی‌فهمید!

در نهایت یکی دیگر از جزئیات ظریف و دیوانه کننده‌ی God of War‌ این است که داستان‌ها و گفتگوهای میمر به اتفاقاتی که در طول بازی افتاد کاملا ربط دارد. کارهای شما در طول بازی، مکانی که به آن می‌روید و اینکه چه مقدار او از داستان‌هایش را برای شما بازگو کرده، بر روی حرف‌های میمر تاثیر گذار هستند. به عبارتی دیگر ممکن است در وسط داستان‌های او شما از قایق خارح شوید و همین باعث می‌شود که ما شاهد تاثیر این عمل شما در گفتگوهای او باشیم.

علاوه بر وب سایت Gamesradar هم تصویری از یک قایق مقوایی منتشر کرده است که در طول ساخت God of War مورد استفاده قرار گرفته بود:

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از این میزان کاری که برای بخشی به ظاهر کوچک انجام شده است، شگفت زده شده‌اید؟

ما در گذشته عنوان God of War را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم به آن نمره‌ی 10 را اعطا کرده‌ایم. در بخش از این نقد به قلم "محمد تقوی" آمده است:

"خدای جنگ کنونی با وجود اندک ضعف‌هایش، برترین نسخه‌ی سری و یکی از بهترین آثار نسل هشتم است و اگر در خانه یک کنسول PS4 دارید، بزرگ‌ترین اشتباه از دست دادن تجربه‌ی چنین شاهکاریست. اغراق نمی‌کنم اگر بگویم خدای جنگ جدید بهترین گرافیک ممکن را بر روی PS4 ارائه می‌دهد و جلوه‌های بصری خیره کننده‌اش حتی از آثاری چون Uncharted 4 هم پیشی می‌گیرد. طبیعت زنده‌ی اسکاندیناوی به لطف رنگ پردازی و نورپردازی بی‌نظیر جان گرفته و مخاطب را غرق می‌کند. در بناها و ساختمان‌های متروک هم با دیدن تار عنکبوت‌ها و گرد و خاک جمع شده می‌توانیم کهنگی را حس کنیم. طراحی شخصیت‌ها و موجودات هم عموما با دقت بالا کار شده و جزئیاتی مثل حرکت ریش کریتوس در باد، یا تلوهای تیر و کمان آترئوس و دیدن امعاء و احشاء دشمنان شایسته‌ی تحسین است و اعتبار سانتا مونیکا را حفظ می‌کند. صدا هم جایی برای تعریف نمی‌گذارد. صداپیشه‌ی جدید کریتوس به خوبی با شخصیت آرام‌تر او ساخته و تن کم خش‌ترش به دل می‌نشیند. موسیقی نسخه‌ی جدید توسط Bear McCreary ساخته و پرداخته شده و با تاکبد بر استفاده از سازهای ارکسترایی و تک نوازی‌های ویولن، گروه کری از ایسلند و تن‌های قوی و کوبنده از سوی خوانندگان صحنه‌ها را به یاد ماندنی‌تر کرده و آن جو نورسی که بازی نیاز دارد را به آن می‌افزاید."

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت