بارها برای که به پرواز در می‌آیند

0

گلونی: بارها برای که به پرواز در می‌آیند

بارها برای که به پرواز در می‌آیند

پایگاه خبر ی گُلوَنی، مهدیسا صفری‌خواه:بسته‌بندی بار؛ قبل از پرواز استرس‌زاترین کار دنیاست.

در حالی‌که همه کارت پرواز رو گرفتن؛ شما از این گیت به اون گیت می‌رین و هر از گاهی خودتون رو دلداری می‌دین که شاید قسمت نیست سوار هواپیما بشین.

بعد کلی فکر عجیب‌وغریب میاد تو ذهنتون که از کل فانتزی‌هاتون می‌شه سه تا سریال دیگه مشابه سریال لاست ساخت.

مورد عجیب بی توجهی به گوگل

واقعیت اینه که شما با خودتون صادق نیستین. هزار بار به خودتون می‌گین کاش یه‌بار قوانین بار رو تو گوگل سرچ می‌کردم اما این‌جور وقت‌ها آدم یادش می‌ره که گوگل به‌درد این کارها هم می‌خوره.

یادتون میاد که نهایت استفاده‌تون از گوگل دانلود آهنگ خواننده‌های مجاز به روش کاملاً غیر مجازه. تازه بعد از هر دانلود به‌خودتون یه ایول و ماشاءالله هم به‌خاطر بچه زرنگ بودنتون می‌گین.

بارها برای که به پرواز در می‌آیند

طرف یه گیتار با خودش آورده توی کابین هواپیما. آدم یاد فیلم دسپرادو میافته که آنتونیو باندراس با گیتارش یه شهر رو بهم ریخت.

بعد هم می‌گه که من هنرمندم و خیلی هنرمندانه سعی می‌کنه کلاشینکف یا همون گیتارش رو تو محفظه بالای سرش جا بده.

در این عملیات گیتار سه‌بار سقوط می‌کنه و سه نفر زخمی می‌شن، یعنی خود این مورد یه‌جورایی نقض حقوق بشره و شامل تحریم‌های سازمان ملل می‌شه.

در همین راستا بانکی‌مون از اون دنیا ۳ بار پشت سر هم ابراز نگرانی کرد چون شما غیرنظامی‌ها رو هدف قرار دادین. اون هم خیلی شیک و مجلسی و با متد هنرمندانه‌تون.

مورد لباس‌ پوش ها

مورد داشتیم که موقع خروج از مرز ۷۰ کیلو بوده و موقع ورود به مرز در طی ۳ روز و ۴ شب به ۱۲۰ کیلو رسیده؛ یعنی این طرف به‌تنهایی تو جغرافیای وجودش سه تا شعبه کوتون و دفکتو و ال‌سی رو می‌گردونه. اصلاً من جای مأمورها بودم با دقت بیشتری می‌گشتمش این بابا ظاهراً دو نفر رو قورت داده تا قاچاقی از مرز ردشون کنه.

می‌گه نه تو اشعه ایکس نگاه کن؛ کل آدمی که قورت داده رو می‌بینی. داداش تف کنش بیرون. بذار پیاده و قاچاقی بره و مرزبان‌ها بزننش با تیر که خلاص بشه از تو با این ایده‌هات. بذار مرد بشه!

پایان پیام

گلونی: بارها برای که به پرواز در می‌آیند

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت