گلونی: استفاده از اسمهای عجیب و غریب در منوی کافهها ممنوع شد
رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی و آبمیوه: استفاده از اسامی نامفهوم در منوی کافیشاپها ممنوع است.
پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: چند وقتی است که برخی رسانهها شروع کردند به انتشار اخبار خوب و امیدبخش با هشتگ خبر خوب.
ما هم وقتی امروز خبر ممنوعیت اسامی نامفهوم در منوی کافیشاپها را شنیدیم، گفتیم بدون شک این خبر یکی از خوبترین اخبار این چند روز است.
اما کمی که فکر کردیم دیدیم که نه. این خبر هم چندان خوب نیست. چرایش را در متن زیر بخوانید.
اما چرا؟
از آنجایی که ما ایرانیها نوابغ عصر خود هستیم و برای هر مشکلی راهی داریم، میتوان حدس زد که کافهداران عزیز هم برای دور زدن این ممنوعیت راههایی خواهند یافت.
اگر برای این خصلت ما ایرانیها مثال بخواهید، میتوانیم دور زدن تحریمها توسط دولتمردان و همچنین استفاده از در فلزی نوشابه شیشهای به جای سکه در تلفن سکهای را برایتان مثال بزنیم.
حدس ما درباره منوی کافهها
ما هم نشستیم و فکر کردیم و فهمیدیم که کافهداران عزیز برای دور زدن این ممنوعیت احتمالاً از چه روشی استفاده خواهند کرد.
شاید بپرسید ما از کجا میدانیم؟ خدمتتان عرض کنیم که ما هم ایرانی هستیم. ما ایرانیها متخصصان استفاده از باگهاییم.
روش احتمالی
همه به خوبی میدانیم که یکی از دلایلی که کافهداران از اسمهای عجیب و غریب و نامفهوم در منوی خود استفاده میکنند این است که هرچه اسم عجیبتر باشد، باکلاستر است.
و هرچه باکلاستر باشد مشتری بیشتری دارد. به عنوان مثال استیک گوشت خالص اگر ۳۰ هزار تومان باشد، پیتالاموتولوس ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.
حالا پیتالاموتولوس چیست؟ یک کف دست بربری با یک عدد تخممرغ پخته شده.
اما حالا که استفاده از اسمهای عجیب و غریب ممنوع شده، کافهداران میتوانند خودشان را راحت کنند و درون منو بنویسند:
باکلاس یک ۴۰ هزار تومان
باکلاس دو ۳۵ هزار تومان
با کلاس سه ۳۰ هزار تومان
لاکچری یک ۵۰ هزار تومان
لاکچری دو ۴۵ هزار تومان
اینطوری هم تقاضای مشتری برای ارائهی یک محصول باکلاس را پاسخ داده است و هم خودش سود خوبی میکند. وقتی هم میپرسی این لاکچری شماره یک چیست؟
میگوید: پیتالاموتولوس.
پایان پیام
گلونی: استفاده از اسمهای عجیب و غریب در منوی کافهها ممنوع شد
CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت