Nintendo در پی تقویت لاین-آپ Switch؛ از تایید Saints Row: The Third تا شایعه ساخت Dark Souls II برای این کنسول

0

یکی از عجیب‌ترین اخبار Gamescom امسال رونمایی Saints Row: The Third برای کنسول Nintendo Switch می‌باشد. بله، در حالی که نسخه چهارمی نیز وجود دارد بازی سوم از این سری برای کنسول محبوب Nintendo Switch تایید شده است. البته بسیاری از طرفداران عقیده دارند نسخه سوم بهترین بازی از سری SaintS rOW می‌باشد اما باز هم این موضوع کمی عجیب است.

ما همچنین از تاریخ عرضه بازی نیز خبر داریم، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، تیم سازنده در نظر دارد بازی را در ماه مارس 2019 (اسفند امسال) برای Switch به انتشار برساند و خوشبختانه این نسخه از بازی شامل تمامی محتویات اضافه و بسته‌های الحاقی نیز خواهد شد. یک بازی در سبک Open-World برای کنسول Switch خبر خوبی برای طرفداران است چرا که این کنسول عناوین دنیای باز زیادی ندارد. فقط امیدواریم که قیمت بازی 60 دلار نباشد و به دلیل قدیمی بودن آن قیمت معقولی داشته باشد.

Saints Row: The Third برای PC،PS3 و Xbox 360 نیز در دسترس قرار دارد.

از طرف دیگر سرانجام در ماه اکتبر(مهر) شاهد عرضه Dark Souls Remastered بر روی کنسول محبوب Nintendo Switch خواهیم بود، خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت بزرگ Bandai Namco به دنبال توسعه و پورت نسخه دوم برای این کنسول است.

با توجه به شایعه‌ای از سوی LeakyPandy که توسط Industry گزارش شده است، ناشر ژاپنی در حال حاضر بر روی پورت نسخه دوم سری Dark Souls برای Switch کار می‌کند و سال 2019 را برای عرضه این پورت در نظر گرفته است.

در توییت مذکور آمده است:

"در مورد سایر عناوین DS برای NS: در حال حاضر سازنده بر روی DS2 کار می‌کند. کار بر روی DS:R به پایان رسیده و در حال حاضر در مودر کارایی حداکثر بحث می‌شود."

حرفی در مورد DS3 به میان نیامد چرا که به نظر می‌رسد کیفیت این بازی در سطح بسیار بالاتری قرار دارد که احتمالا کنسول Nintendo Switch قابلیت اجرای آن را ندارد.

البته در میان طرفداران حرف‌های زیادی مبنی بر عرضه سه‌گانه Dark Souls بر روی Nitendo Switch زده می‌شد اما ناشر سری یعنی Bandai Namco هیچ تاییدیه رسمی را منتشر نکرده و به احتمال زیاد شاهد سه‌گانه مذکور بر روی کنسول Switch نخواهیم بود.

Dark Souls Remastered در حال حاضر برای PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد و نسخه Nintendo Switch در تاریخ 19 اکتبر(27 مهر) عرضه خواهد شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت