اپلیکیشن مخالف یاب به ترکیه رسید

0

گلونی: اپلیکیشن مخالف یاب به ترکیه رسید

اپلیکیشن مخالف یاب به ترکیه رسید و رسانه‌های آلمان از طراحی اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند تلفن همراه خبر دادند که به پلیس ترکیه این امکان را می‌دهد تا بر اقدامات و فعالیت‌های مخالفان رئیس‌جمهوری این کشور، نظارت بیشتری داشته باشند.

پایگاه خبری گُلوَنی؛ مهدیسا صفری‌خواه: رسانه‌های آلمان از طراحی اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند تلفن همراه خبر دادند که به پلیس ترکیه این امکان را می‌دهد تا بر اقدامات و فعالیت‌های مخالفان رئیس‌جمهوری این کشور، نظارت بیشتری داشته باشند.

اپلیکیشن مخالف یاب به ترکیه رسید

طبق آمار خبرنگار ما این اپلیکیشن از روی نسخه‌ دی‌ان‌آی شوهر عمه‌ها الگوبرداری شده‌ است، نمونه‌اش شوهر عمه رهبر کره‌شمالی که حتماً یه کاری کرده‌بود که خودش رو به‌فنا داد.

پیشنهاد می‌کنیم ترکیه یه اپلیکیشن بسازه که هر کسی مسئولینش رو دست انداخت فوراً ریپورت اند بلاک بشه و به سفر بی‌بازگشت به مریخ فرستاده بشه.

الگوریتمش رو هم می‌توان از الگوریتم عملکرد شوهرخاله‌ها VS شوهر عمه‌ها بردارن.

کار فتح الله گولن است

باگ‌های احتمالی این برنامه شامل این موارد می‌شه. وقتی صدا خوب ضبط نشده و نمی‌شه طرف رو با استناد به اون تو زندون انداخت از پیش فرض حتماً طرفدار فتح الله گولنه استفاده می‌کنه. کلاً هرچی رو نتونه تحلیل کنه با همین خطا، نسخه‌اش رو می‌پیچه.

رونق زندان‌ ها بیش از پیش

البته مختلسین و مفاسداقتصادی مصونیت دارن. نمی‌بینین زندان‌هاشون خالی از روزنامه‌نگاره و همه به‌خاطر پارک دوبل وسط اتوبان افتادن زندان؟

بعد از مختلسین وحیدخزایی و ساشا سبحانی هم مصونیت دیپلماتیک دارن، بالاخره اونها کارشون اصلاً یه چیز دیگه‌ست، اومدن اونجا که سلکشن دخترخاله‌هاشون رو کامل کنن، چی‌کار دارن به اردوغان؟!

حریم خصوصی‌ کیلویی چند

ظاهراً اپلیکیشن‌های تازه نه‌تنها قراره گره کار ملت‌ها رو باز کنه بلکه قرار گره کار دولت‌ها رو هم باز کنه.

می‌گن بعد از ثبت شما به عنوان مجرم اپلیکیشن مثل نهنگ‌آبی عمل می‌کنه تا خودتون رو با دست خودتون تو گونی نکنین یا از بالای میدان اصلی شهر به پایین نپرین، بی‌خیالتون نمی‌شه.

من فقط هلاک پرایویسی و حریم خصوصی این اپلیکیشن هستن، مخصوصاً اونجاش که قراره اطلاعات شما رو به احدی نفروشه! رعایت حریم خصوصی‌های قبل از این اپ سو تفاهم بود.

پایان پیام

گلونی: اپلیکیشن مخالف یاب به ترکیه رسید

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت