پول یارانه ۷۹۰ هزار نوزاد ایرانی گم شد

0

گلونی: پول یارانه ۷۹۰ هزار نوزاد ایرانی گم شد

احتمال بعدی این است که پول یارانه این ۷۹۰ هزار نوزاد مظلوم در حساب بانکی یکی از مسئولین است و او قول داده که به زودی به حساب خانواده‌ها واریز کند.

۷۹۰ هزار نوزادی که در سال جاری چشم به جهان گشودند از دریافت یارانه نقدی محرومند. در حالی که طبق قانون، دولت موظف بود نسبت به حذف یارانه سه دهک پردرآمد جامعه اقدام کند. اما گویا نوزادان قربانی کمبود منابع هدفمندی یارانه‌ها شده‌اند.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: گویا ۷۹۰ هزار نوزادی که در سال ۹۷ به دنیا آمده‌اند، یارانه نمی‌گیرند. شاید بپرسید چرا؟ شاید بپرسید مگر آن‌ها جزو شهروندان این کشور نیستند؟

ما این سوال‌ها را پرسیدیم و شما می‌توانید جواب این سوال‌ها را در یادداشت زیر بخوانید.

احتمال اول درباره پول یارانه

پاسخ به این سوال نه تنها سخت نیست بلکه بسیار سهل و آسان است. ما حدس می‌زنیم مسئولین با خودشان گفتند: آن خانواده‌هایی که در این شرایط اقتصادی اقدام به فرزندآوری کردند، بی‌شک وضع مالی تپلی داشتند که در سال ۹۷ بچه‌دار شدند. پس نیازی به دریافت یارانه ندارند.

احتمال دوم

احتمال دیگر این است که مسئولان با خودشان گفتند: بچه‌ی نوزاد که خرجی ندارد. نه پول آرایشگاه و دانشگاه می‌دهد، نه پول فست‌فود و کافه و سینما می‌دهد و نه حتا پول سیگار.

حالا شاید بخواهد ماهی چند گیگ اینترنت بخرد که پول آن را هم خدا می‌رساند. پس فعلا تا بزرگ بشود نیازی به پول یارانه نیست.

احتمال آخر

احتمال بعدی این است که پول یارانه‌ی این ۷۹۰ هزار نوزاد مظلوم در حساب بانکی یکی از مسئولین است و او قول داده که به زودی به حساب خانواده‌ها واریز کند.

به عنوان مثال این مسئول در فرودگاه مصاحبه کرده و گفته است: خداشاهده برسم کانادا براتون کارت به کارت می‌کنم.

پایان پیام

گلونی: پول یارانه ۷۹۰ هزار نوزاد ایرانی گم شد

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت