ما مواد نکشیم کی بکشه؟

0

گلونی: ما مواد نکشیم کی بکشه؟

هر چه باشد هم قیمت مواد از قیمت دوا درمونو بیمارستان و انواع سکته کمتر است و هم بی­خبر از اتفاقات روی زمین آدم را فضایی می­‌کند. اصلا ما مواد مصرف نکنیم کی مصرف بکنه.‌

پایگاه خبری گُلوَنی، نسیم نوحه‌خوان: بعد از مدت­‌ها که از دور و نزدیک خبر گرونی و دلار و ارز و سکه رو شنیده بودم هوس بازارگردی به سرم زد.

کتونیامو پا کردم که بتونم بدون کوچکترین خستگی همه راسته‌­های بازار رو بگردم و همه نیازهای آینده دور و نزدیکم رو فراهم کنم.

برای سریع رسیدن به مایحتاجم از مترو استفاده کردم. موضوع بحث دو تا خانم داخل واگن که خیلی جدی داشتند با هم صحبت می‌­کردند توجه منو به خودشون جلب کرد.

یکی از خانم­‌ها از قول معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ایرانی تجربه مصرف مواد مخدر دارند که ۱۰ درصد آنها رو زنان تشکیل می‌­دهند.

به نظرم درصد بالایی بود ولی خب خداروشکر من جز ۴ میلیون نفر نبودم.

فکرم رو از بحث بیرون کشیدم و از در مترو شروع به دید زدن مغازه­‌ها کردم یک آن احساس نیاز به زیرشلواری بهم دست داد بعد از لمس کردن شلوار و تعیین جنس و انتخاب رنگ نوبت به قیمت رسید که با شنیدن عدد پنجاه هزار تومان و پرسیدن مگه جنسش از چیه راهم رو به سمت در خروجی کج کردم.

از فکر پوشاک بیرون اومدم و روانه راسته لوازم آرایشی بهداشتی شدم،

از کرم ضدآفتاب شروع کردم و مغازه به مغازه اس­پی­اف کرم رو کم می­‌کردم ولی دریغ از کاهش ریالی قیمت و اینجا بود که تصمیم گرفتم به صورت طبیعی با پوست انواع میوه و سبزیجات سلامت پوستم رو حفظ کنم.

با دیدن قیمت دستمال­‌ کاغذی و پوشک بچه هم یاد پیژامه و زیرپیراهن­‌های بابام افتادم که تا اونا هستند چرا دستمال­ کاغذی و پوشک، اصلا مگه قدیم کسی می‌دونست پوشک چی هست.

مواد مخدر

ظهر شده بود و صدای روده­‌های بینوا چهار نفر اینور و چهار نفر اونورم رو هوشیار می‌­کرد. به حداقل نهار سالم اکتفا کردم و قیمت کشک­ بادمجان رو پرسیدم که با شنیدن رقم چند برابر شده و توضیحات بعد آقای فروشنده که آفت به بادمجان­‌ها زده، زمین­‌ها آب نداشتند، گاو و گوسفند علف خوبی نخوردند که کشک زیادی در بازار باشد.

قانع شدم و با هماهنگ کردن قدم‌ها با صدای روده­‌ها راهم را کشیدم و رفتم. در مسیر به ۴ میلیون نفر مصرف کننده فکر می‌کردم که با این اوضاع قیمت‌­­ها اتفاقا خیلی درصد پایینی است، چرا خود من نباید مصرف کننده باشم؟

هر چه باشد هم قیمت مواد از قیمت دوا درمونو بیمارستان و انواع سکته کمتر است و هم بی­خبر از اتفاقات روی زمین آدم را فضایی می­‌کند. اصلا ما مصرف نکنیم کی مصرف بکنه.‌

پایان پیام

گلونی: ما مواد نکشیم کی بکشه؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت