واکنش شما به حرف رئیس کمیته بین‌المللی المپیک چیه؟

0

گلونی: واکنش شما به حرف رئیس کمیته بین‌المللی المپیک چیه؟

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در دیدار با صالحی امیری گفت: شناخت خوبی از کشور ایران دارم. هم‌اکنون در خانه شخصی‌ام چهار تابلو نقاشی از اصفهان دارم که همه روزه با دیدن آن به یاد فرهنگ و تمدن ایران می‌افتم.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: همه‌ ما بعد از خوندن خبرها، شده حتا در ذهن‌مون، واکنشی به اون خبر داریم. تأییدی، تکذیبی، اعتراضی و یا انتقادی.

در مورد این خبر هم همین‌طوره. خیلی‌ها وقتی با این خبر مواجه شدن واکنش‌هایی نشون دادن که خیلی با هم فرق می‌کرد. در زیر به تعدادی از این واکنش‌ها توجه کنید.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک

۱- طرف خارجیه، چهارتا تابلوی ایرانی تو خونه‌ش نصب کرده. اون‌وقت ما تابلوی فیک نقاش‌های خارجی رو زدیم به دیوار خونه‌مونم و بهش افتخار می‌کنیم.

۲- ما ایرانی‌ترین تابلویی که زدیم به دیوار خونه‌مون، عکس مامان بابامه که سال ۶۰ رفتن مشهد عکس گرفتن. بقیه تابلوهامون عکس جنیفر لوپز و آنجلینا جولی و لیدی گاگاست.

۳- ما خونه‌مون این‌قدر کوچیکه دیوارش جایی برای تابلو نصب کردن نداره. یه مهتابی زدیم به دیوار هر وقت از کنارش رد می‌شیم سرمون می‌خوره بهش. بابام می‌افته دنبال‌مون و می‌گه مگه نگفتم دولا دولا راه برو؟

۴- بابا این خارجی‌ها خونه‌شون این‌قدر بزرگه که باید از هر کشوری چهارتا تابلو نصب کنن تا دیوارهاشون پر بشه.

۵- داداش من این‌قدر تو دبیرستان و المپیاد و مسابقات علمی و فرهنگی و مدرسه و دانشگاه مقام آورد که کل دیوارهای خونه‌مون شده لوح تقدیرهای اون. هرچند الآن تو اسنپ کار می‌کنه.

خلاصه این‌ها تنها بخشی از واکنش‌هاییه که ما پیش‌بینی می‌کنیم مردم در مورد این خبر نشون بدن. واکنش شما چیه؟

پایان پیام

گلونی: واکنش شما به حرف رئیس کمیته بین‌المللی المپیک چیه؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت