بحران لوازم‌ التحریر در راه است

0

گلونی: بحران لوازم‌ التحریر در راه است

پایگاه خبری گُلوَنی، راضیه حسینی: بحران لوازم‌ التحریر در راه است. اصلا نگران نباشید، این فقط یک تیتر است. مثل بحران پوشک، گرانی دلار، طلا، سکه و…

دولت و مسٶلان محترم هم اصلا نگران نباشند. این تیتر نیز بگذرد.

شما خودتان را یک وقت ناراحت نکنید، که ای وای بچه‌های محصل با گرانی لوازم‌التحریر چه کنند؟

دیگر از نوزادها بدتر نیستند که. همان‌طور که پدر مادرها برای مشکل پوشک راه حل پیدا کردند و به دوران مادر پدرهایشان برگشتند. البته معلوم نیست به دوران مادربزرگ‌ها هم برسند یا نه. الان هم باز برای بچه‌‌‌های محصلشان یک راهی پیدا می‌کنند.

راه‌های پیشنهادی برای حل بحران لوازم‌ التحریر

زمان ما یک مداد که کوچک می‌شد در خودکار بیک را رویش می‌گذاشتیم، کلی رشد می‌کرد و باز هم می‌توانستیم ازش استفاده کنیم. الان هم باید همین آموزش را به بچه‌ها داد.

مادربزرگ خدابیامرزم می‌گفت آن زمان برای خرید دفتر پول نداشتند، دفتر مشقش که تمام می‌شد، می‌نشست از اول همه را پاک می‌کرد.

حالا حتما می‌گویید کلی پول پاک‌کن می‌شود که. مادربزرگ خدابیامرزم برای این هم راه حل داشت. با کش شلوار پاک می‌کرد. از این کش قیطونی‌ها هست، توش سیاهه. با اون پاک می‌کرد.

همین‌جوری دیپلمش را در آن سال‌هایی که اصلا دختران مدرسه نمی‌رفتند گرفت.

من تازه فهمیدم مسٶلین چرا کاری نمی‌کنند، می‌خواهند بچه‌های ما قوی بار بیایند.

اگر از الان در راحتی پوشک، و فراوانی لوازم‌التحریر باشند دیگر مرررررد، یا ززززن نمی‌شوند.

دیگر نمی‌توانند گرمای چهل درجه‌ی تابستان را در حالی که پیک موتوری، راننده‌ی تاکسی، میوه‌فروش پشت وانت، کارگر برج‌های چند طبقه و…. هستند تحمل کنند.

از حالا باید تربیت شوند همه که نمی‌توانند پشت میز نشین شوند و در حالی‌که درجه‌ی کولر را بالا و پایین می‌کنند، به اخباری که توی گوشی چند میلونی‌شان می‌بینند پوزخند بزنند.

پایان پیام

گلونی: بحران لوازم‌ التحریر در راه است

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت