دولت تدبیر و امید همینی است که هست

0

گلونی: دولت تدبیر و امید همینی است که هست

فساد اقتصادی همینی که هست و در قانون اساسی وظیفه‌ی مردم رای دادن است. حرف زدن که نیست. پس کمتر حرف بزنید. اعصاب نگذاشتید برای ما. در کشورهای دیگر هم مردم رای می‌دهند و می‌روند پی کارشان.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فرهانی: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعلأ مدیریت همین است، شما مردم رأی دادید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند. پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم.

پیش‌بینی می‌شود در پی اظهارات وزیر بهداشت، مردم فوج فوج از مرد و زن به خیابان بیایند و از وزرا و مدیران عذرخواهی کنند.

چراکه گویا مردم مقصر هستند که این عزیزان را انتخاب کردند.

ما پس از یک دودوتا چهارتا به مفاهیم عمیق اظهار نظر آقای قاضی‌زاده هاشمی پی بریدیم که می‌توانید در زیر بخوانید.

گرانی

مردم رئیس‌جمهور و نماینده مجلس انتخاب کردند و اگر گرانی هست، همینی که هست. خودتان رای دادید. می‌خواست رای ندهید. حالا که رای دادید پس سکوت کنید تا آقایان به کارشان برسند.

بی‌کاری

همینی که هست. چرا انتقاد می‌کنید؟ خودتان به این مدیران و مسئولان رای دادید. بی‌کاری هست که هست. وظیفه شما رای دادن بود که به وظیفه‌تان عمل کردید. دیگر ساکت بنشینید و بگذارید کارمان را بکنیم.

فساد اقتصادی

همینی که هست. در قانون اساسی وظیفه‌ی مردم رای دادن است. حرف زدن که نیست. پس کمتر حرف بزنید. اعصاب نگذاشتید برای ما. در کشورهای دیگر هم مردم رای می‌دهند و می‌روند پی کارشان. مثل شما کنه نیستند که.

همینی است که هست

اصلا یکی از دلایل همین گرانی و بی‌کاری و فساد اقتصادی همین خود شما مردم هستید. شمایی که این‌قدر حرف زدید که تمرکز ما به‌هم خورد نتوانستیم درست کار کنیم.

شما که در زمینه اقتصاد تخصصی ندارید. شما که در مورد مسائل بهداشتی تخصص ندارید. پس حرف هم نزنید. حالا اگر مشکلی هست تقصیر خود شماست. می‌خواست رای ندهید.

پایان پیام

گلونی: دولت تدبیر و امید همینی است که هست

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت