نگاهی به نقدها و نمرات Yakuza Kiwami 2؛ عنوانی فراتر از یک بازسازی

0

عنوان Yakuza Kiwami 2، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی نسخه‌ی دوم سری بازی Yakuza می‌باشد که در ژاپن با نام Ryū ga Gotoku (龍が如く,) شناخته می‌شود و توسط استدیوی Sega CS1‌ توسعه یافته و شرکت Sega نیز آن را به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر کرده است. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می‌باشد و طراحی جهان باز و محیط مافیایی آن باعث شده تا این سری طرفداران زیادی داشته باشد و حتی با نام GTA در ژاپن نیز معروف شود. یکی از نکات مثبت بازی‌های Yakuza سیستم مبارزات جالب آن می‌باشد و در این نسخه قرار است تا شاهد نسخه‌ی پیشرفته‌ی این سیستم که در Yakuza 6 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، باشیم. اکنون ما شما را به مطالعه‌ی خلاصه‌ی نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی از سوی مراجع معتبر گیمینگ معتبر جهان دعوت می‌کنیم.

Game Revolution: 100

"Yakuza Kiwami 2 بهترین نسخه‌ی این سری است."

GameSpew: 100

" Yakuza Kiwami 2 برترین نسخه‌ی سری بازی Yakuza تا به امروز می‌باشد. داستان آن بسیار جذاب است و سرعت مناسبی در روایت خود دارد. مبارزات بازی اینبار پیشرفته‌تر و جذابتر طراحی شده‌اند و در مجموع داستانک‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی بازی به همراه داستان اصلی، باعث می‌شوند حسابی جذب آن شوید و مدت زمان زیادی را در آن سپری کنید."

Digitally Downloaded: 100

"یک بازی جذاب و فاخر خونین دیگر از این سری دوست داشتنی."

DualShockers: 95

"تعاملات فیزیکی بازی که توسط موتور Dragon Engine ساخته شده‌اند، احساس رضایت فوق العاده‌ای را به شما می‌دهند."

Hobby Consolas: 91

" Yakuza Kiwami 2 یک بازی ماجراجویی عالی است و شامل مقدار بسیار زیادی جزئیات، مینی گیم‌ها و شخصیت‌های جذاب و شگفت انگیز می‌شود و همچنین یک بخش کمپین جذاب جدید را برای Goro Majima به همراه دارد. سیستم مبارزات بازی در حد نسخه‌ی اول Yakuza Kiwami عمیق نیست اما هنوز هم یکی از موارد بسیار عالی و مثبت این سری می‌باشد."

Shacknews: 90

" Yakuza Kiwami 2 هنوز هم بسیار جذاب، سرگرم کننده، وحشی و عجیب و غریب است و می‌تواند یک عنوان ایده‌آل برای طرفداران سری خود باشد."

Gamer.nl: 85

"این بازی به راحتی عنوان Yakuza 6 را شکست می‌دهد. داستان سرایی و روایت آن بسیار عالی هستند و در خود هم یک تراژدی و هم طنز را به تصویر می‌کشند."

SpazioGames: 85

"گرافیک عالی این بازی و قدرت منحصر به فرد موتور Dragon Engine تنها موارد درخشان این بازی نیستند. تنوع مینی گیم‌ها، کمپین شگفت انگیز و سیستم مبارزه‌ی بهبود یافته‌ی Yakuza Kiwami 2 نیز همچون یک ستاره‌ی زیبا می‌درخشند."

GameSpot: 80

"Yakuza‌یک سری عالی اما ناقص است که جنبه‌های شگفت انگیزی از جرم و جنایت ژاپنی را به شما نشان می‌دهد. Yakuza Kiwami 2 یکی از نسخه‌های عالی این سری است و بهترین داستان پردازی را به همراه شخصیت‌های جذاب خود ارائه می‌دهد. گیم پلی نیز پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده است."

Cubed3: 70

"قابلیت تعویض بین 2 شخصیت Kamurocho و Sotenbori می‌توانند باعث شوند تا از لحظات مبارزه و اکشن بازی خسته نشوید. اما بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی واقعا تغییر کرده است و بسیاری از موارد اصلی آن همچون موزیک‌ها از این نسخه حذف شده‌اند و در مواردی دیگر تاثیر گذار قبلی را ندارند. اگر طرفدار این سری هستید یا یک تازه وارد، این بازی ارزش یکبار تجربه را دارد، اما سخت است که آن را بتوان یک نسخه‌ی ارتقا یافته از Yakuza 2 نامید.

Metacritic: 87


CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت