نگاهی به نقدها و نمرات Guacamelee! 2؛ بازگشت یک مترویدوانیای بسیار جذاب

0

عنوان !Guacamelee یکی از بازی‌های در سبک مترویدوانیای پلتفرمر Beat ‘em up بود که در سال 2013 برای کنسول‌های PS3 و PS Vita منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. مدتی بعد این بازی به پلتفرم PC نیز راه یافت و بعد از آن هم در سال 2014 این بازی به کنسول‌های نسل هشتم آمد. استودیوی DrinkBox که وظیفه‌ی توسعه و انتشار این بازی را برعهده داشت، توانسته بود عنوان جذابی خلق کند که بسیار دلربا بود، پس سازندگان از موقعیت استفاده کردند و پس از عرضه یک عنوان موفق دیگر با نام Severed، در ماه اکتبر سال 2017 نسخه‌ی دوم !Guacamelee را معرفی کردند. Guacamelee! 2 مدت کوتاهی است که برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شده است و به همین مناسبت، مراجع معتبر گیمینگ سراسر جهان این بازی را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند. پس بیایید با هم خلاصه‌ای از نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی را مطالعه کنیم.

TheSixthAxis: 100

"عنوان Guacamelee! 2 واقعا یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های است که من در سال جاری تجربه کرده‌ام، این بازی شامل جالب‌ترین چالش‌ها می‌شود و سطح طراحی مراحل هم بسیار بالاست چه به صورت تکنفره و چه به صورت Co-op، حتما از این بازی 2 بعدی مترویدوانیا لذت می‌برید. اگر دلتان یک بازی پلتفرمر بسیار جذاب می‌خواهد، به هیچ وجه نباید Guacamelee! 2 را از دست بدهید."

PlayStation LifeStyle: 95

"سریع، جالب، سرگرم کننده و چالش برانگیز. این بازی به خوبی از شخصیت منحصر به فرد Juan Aguacate استفاده می‌کند و می‌توانید لحظات بسیار عالی‌ای را با او داشته باشید."

God is a Geek: 95

"یک بازی رنگارنگ که شما را غرق در ماجراجویی‌های جذاب می‌کند. Guacamelee! 2 قطعا یک دنباله‌ی فوق العاده برای بازی اول می‌باشد."

Destructoid: 95

"من حتی لحظه‌ای نتوانستم از تجربه‌ی Guacamelee 2 خسته شوم."

WccfTech: 90

"نباید برای تجربه‌ی این بازی لحظه‌ای صبر کرد. بازگشت Juan و ماجراجویی‌هایش واقعا فوق العاده است و شما هیچ کدام از این ماجراجویی‌ها را نباید از دسست بدهید. یک عنوان کوتاه و شیرین مترویدوانیا که هم قدرت مغز شما را می‌طلبد، هم مهارتتان را. به علاوه شما می‌توانید با دوستانتان هم به ماجراجویی بپردازید."

SpazioGames: 90

"Juan دوباره بازگشته است و این یعنی دوباره می‌توانیم از یک بازی مترویدوانیای اکشن و سرعتی دیگر لذت ببریم."

GameSpace: 85

"Guacamelee 2 یک دنباله‌ی بسیار عالی است، اما ایکاش پیشرفت بیشتری در آن دیده می‌شد."

IGN Italia: 84

"Guacamelee 2 درست مانند قسمت اول خود عالی است، اگر شما نسخه‌ی اول این بازی که 5 سال پیش منتشر شد را دوست داشتید، قطعا از این بازی هم لذت خواهید برد. طراحی هنری حیرت انگیز، موسیقی عالی، گیم پلی بسیار خوب از نکات مثبت بازی هستند، اما بازهم ممکن است کمی از تجربه‌اش ناامید شوید."

Video Chams: 83

"عنوان Guacamelee! 2 با استفاده از فرمول موفق نسخه‌قبلی، توانسته تجربه‌ی خوبی را ارائه بدهد. اما این نسخه نتوانسته به اندازه‌ی شماره‌ی اول به یاد ماندنی یا پیشگام باشد، البته هنوز شما می‌توانید یک ماجراجویی عالی را تجربه ی کنید و از جلوه‌های بصری خیره کننده لذت ببرید."

GamesRadar+: 80

" Guacamelee 2 یک بازی مترویدوانیای فوق العاده دیگر است، اما ممکن است مشکلاتی را در حین تجربه‌ی بازی حس کنید زیرا به نظر می‌رسد که بعضی از مکانیک‌های بازی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته شده‌اند و شاید بهتر باشد ارتقاسازی‌ای در آن‌ها انجام شود."

Gameblog.fr: 70

"این بازی بسیار شبیه به نسخه‌ی اول خود است، اما اینبار می‌توانید به صورت چهار نفره با دوستانتان به تجربه‌ی آن بپردازید. در مجموع با عنوان سرگرم کننده و رنگارنگی طرف هستیم."

Metacritic: 84

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت