تهیه‌کننده Cyberpunk 2077 تایید کرد: بازی هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است

0

Cyberpunk 2077 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های صنعت می‌باشد، هم‌اکنون در حال توسعه است و CD Projekt RED نیز کاملا مشخص کرده که هنوز تا عرضه بازی زمان بسیاری باقی مانده است. ولی خب با این وجود به نظر می‌رسد CDPR به یکی از بزرگ‌ترین اهداف خود دست پیدا کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی تهیه‌کننده Cyberpunk 2077 یعنی "ریچارد بورزیموسکی" (Richard Borzymowski)، تایید کرده که بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی است. البته که این به معنای نزدیک بودن تاریخ عرضه بازی نیست چرا که هنوز کارهای زیادی نظیر آزمایش و رفع باگ‌ها و مشکلات فنی باقی مانده است.

"ریچارد بورزیموسکی" درباره داستان Cyberpunk 2077 هم صحبت‌ کرد. در حالی که بازی حاوی روایتی از مبارزه‌ی با "سیستم" است، آن‌ها قصد دارند تا داستان چیزی شخصی باشد و آن را تبدیل به یک داستان "نجات‌دادن دنیا"ی دیگر نکنند.

"بخش پانک و خلافکارانه در Cyberpunk تنها پیرامون موسیقی، خوشگذرانی، مواد مخدر و چیزهایی از این قبیل نیست. بازی هم‌چنین درباره مبارزه و ایستادگی در مقابل سیستم است.

ما می‌خواهیم تا داستان بازی شخصی باشد. نمی‌خواهیم یک داستان درباره نجات‌دادن دنیا روایت کنیم. در اصل نمی‌خواهیم "سیستم" را نابود کنیم … این فقط روایت‌گر یک داستان کلیشه‌ای دیگر در دنیای Cyberpunk نیست. "

عنوان Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دست توسعه بوده و در تاریخی نامعلوم عرضه خواهد شد. چندی پیش نیز تصاویری جدید از گیم‌پلی بازی منتشر شد که می‌توانید از طریق این لینک آن‌ها را مشاهده کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت