Remedy تیم سوم خود را برای کار بر روی یک پروژه رونمایی نشده تشکیل داد

0

استودیو Remedy، سازنده عناوین Max Payne و Alan Wake، در حال حاضر بر روی بازی تازه معرفی نشده Control کار می‌کند. با توجه به اطلاعات جدید، این سازنده تیم سوم خود را نیز تشکل داده است تا بر روی یک پروژه رونمایی نشده متمرکز شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Mcvuk، رئیس بخش ارتباطات Remedy، "توماس پوها"، در گفت و گویی با یکی از عوامل داخلی PC Games گفت استودیو امروزی Remedy با شکل و شمایل 5 سال پیش آن متفاوت است:

"ما یک استودیو چند پروژه‌ای هستیم و به صورت تدریجی تیم سوم خود را نیز تشکیل می‌دهیم. Control تعریف جدید و دوباره‌‌ای برای Remedy به شمار می‌رود. ما دو بازی خطی داستان محور توسعه دادیم و باز هم یک داستان جذاب خواهیم داشت اما با ماجراجویی‌های بیشتر. امیدواریم این چیزی باشد که در سال‌های آینده نیز توانایی ساختش را داشته باشیم. من نسبت به این موضوع احساس خوبی داریم و به نظرم شرکت ما در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد."

Control در E3 2018 رونمایی شد و Remedy این‌ بار هم قصد دارد مکانیک‌های تازه‌ای به بازیکنان معرفی کند و احتمالا با یک بازی متفاوت و نوآورانه دیگر از سوی آن‌ها رو به رو هستیم.

نظر شما در این باره چیست؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت