تماشا کنید: سرانجام Activision اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کرد

0

با اینکه از دیروز نمایش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده، ساعاتی پیش Activision به صورت رسمی اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را منتشر کرد. بیشتر بخش‌های این تریلر همانند نمایش‌هاییست که از دیروز منتشرشده با این تفاوت که دیگر خبری از صحبت‌های سازندگان و مجریان نیست و می‌توانیم بدون هیچ چیز اضافه‌ای از گیم‌پلی بازی لذت ببریم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، از آن جایی که سبک Sekiro نسبت به عناوین قبلی این استودیو تغییر کرده و اکنون با یک بازی اکشن-ماجرایی روبرو هستیم، بیشتر این گیم‌پلی جنبه‌های جدید Sekiro در قیاس با بازی‌های قیلی From Software را نشان می‌دهد؛ توانایی پریدن و نقل مکان سریع به نقاط دورتر بسیار با گذشته فرق کرده و سطح جدیدی از چالش و توانایی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. هم‌چنین علاوه بر راه مختلف مبارزه، در بخشی از این تریلر شاهد مخفی‌کاری نیز هستیم.

عنوان Sekiro: Shadow Die Twice در تاریخ 22 مارس (2 فروردین) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. هم‌چنین دیروز از نسخه کلکسیونی بازی رونمایی شد که می‌توانید از طریق این لینک از محتویات آن با خبر شوید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت