سری GeForce RTX 20 ایسوس، سه شگفتی TURING

0

ایسوس برند نخست کارت گرافیک در جهان، بهترین کارت گرافیک ها را برای نسل جدید سری GeForce RTX 20 انویدیا معرفی کرد.

ROG خط تولید اختصاصی گیمینگ ایسوس، در حال حاضر سه مدل ROG STRIX, Dual و Turbo را بر اساس دو تراشه ی معرفی شدهNVIDIA GeForce® RTX 2080 Ti و NVIDIA GeForce® RTX 2080 تولید کرده است که این کارت گرافیک ها از حافظه هایGDDR6با سرعت بسیار بالا و رابط VirtualLink، به منظور ارتباط با نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی، استفاده می کند.

تراشه های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX به منظور افزایش عملکرد پردازشی طراحی شده که از معماری تراشه NVIDIA Turing™ بهره می برند و این طراحی انقلابی از سه فناوری جدید "پردازش لحظه ای ترکینگ نور در رندر"، "هوش مصنوعی" و "سایه زنی قابل برنامه نویسی"پشتیبانی می کند که کیفیت بازی ها و نرم افزارهای رندرینگ را دستخوش تغییرات اساسی خواهد کرد.

این تراشه های گرافیکی در رویداد دو روزه NVIDIA با نام " GeForce Gaming Celebration" که امشب در Palladium کلن آلمان شروع می شود در نمایشگاه Gamescom 2018 رونمایی خواهد شد.

در این رویداد آقای جاستین واکر (Justin Walker) مدیر بخش GeForce desktop در NVIDIA از همکاری ایسوس و NVIDIA این چنین صحبت کردند:

"تراشه های GeForce RTX جدید ما با نسل بی نظیری از بازی ها عرضه می شوند که از دیدن آنها به وجد می آیید. ما از همکاری مداوم و دیرینه ایسوس به عنوان یک شرکت با تجربه و خلاق در زمینه کارت گرافیک به خود می بالیم. بدون شک بروزرسانی طراحی کارت گرافیک های ایسوس علاوه بر پوشش کامل نیازهای گیمینگ، با فناوری های خنک سازی ویژه، کمک بزرگی به خلق تجربه ای جدید از گیمینگ با PC می کند."

ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti و ROG Strix GeForce RTX 2080

هر دو مدل The ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti و 2080ازفن های جدید حاشیه دار ایسوس بهره می برند که کاری خلاقانه از تیم طراحی و تحقیق و توسعه ROG است. این فن ها علاوه بر کاهش سایز محور فن، پره ها بزرگتر شده با یک حاشیه محافظتی،کل تیغه های فن را در بر میگیرد تا کنترل جریان هوا به بهترین شکل ممکن انجام پذیرید و نویز ناشی از جریان هوا به کمترین میزان کاهش یابد.

سری Dual GeForce RTX 2080 Ti و Dual GeForce RTX 2080

هر دو مدل جدید سری Dual، از فن های لبه دار با فناوری 0dB بهره برده و در قسمت محور فن ها نیز با بلبرینگ دوگانه تجهیز شده است. همچنین فن ها همانند نسل قبل مدل ROG STRIX ، گواهی ضد نفوذ IP5X در خنک کننده سری Dual وجود دارد. به منظور حفظ استحکام و دفع حرارت نیز، در قسمت پشت کارت گرافیک، یک پلیت آلومینیومی وجود دارد.

سری Turbo GeForce RTX 2080 Ti و Turbo GeForce RTX 2080

سری Turbo نیز علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد SAP II، دارای یک فن دمنده با گواهی ضد نفوذ IP5X و طراحی لبه های جدید، عرضه شده تا دما به بهترین حالت ممکن کنترل شود. همچنین در این سری نورپردازی Aura را در قسمت کناری برای نخستین با در خانواده Turboشاهد خواهید بود.

فناوری Auto-Extreme

ایسوس اولین و تنها شرکت تولید کننده کارت گرافیک در جهان است که تمامی کارت گرافیک های خود را در خط تولید تمام خودکار خود تولید می کند. این خط تولید که Auto-Extreme نام دارد، تمام مراحل تولید توسط ماشین های تمام خودکار ، در محیطی کاملاً ایزوله انجام می شود که به لطف این خط تولید، خطای انسانی حذف شده و محصولات تولید شده با بالاترین کیفیت عرضه خواهند شد و خرابی و نقص حین پروسه تولید در کارت گرافیک های ایسوس وجود ندارد. همچنین لحیم کاری تمامی قطعات در یک فاز انجام می شود تا از فشار حرارتی به قطعات جلوگیری شده و از مواد پاک کننده شیمیایی کمتری برای نظافت بردها در حین پروسه تولید استفاده شود. نتیجه استفاده از این روش، علاوه بر افزایش دوام، حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت در تولید است.

طراحی 2.7 اسلات

آخرین سری کارت گرافیک های ROG STRIX و Dual ایسوس از فرم فاکتور 2.7 اسلات بهره می برند که این سایز به معنای داشتن هیت سینک های قطور تر بوده و در طراحی هیتسینک هرچه حجم بزرگتر باشد، دما بهتر دفع می گردد. سطح تماس با تراشه گرافیکی نیز با فناوریMaxContact ایسوس مجهز شده که سطحی 10 برابر صاف تر نسبت به مدل های رایج به وجود می آورد که در عمل باعث بهبود دوبرابری تماس بهتر تراشه و هیت سینک میگردد.

تمامی مدل های معرفی شده همزمان با عرضه رسمی جهانی، در کشور نیز در دسترس خواهد بود.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت