عنوان Biomutant تا سال 2019 تاخیر خورد + تریلر و تصاویر جدید

0

ساعاتی پیش مشخص شد که بازی Biomutant تا تابستان 2019 عرضه نخواهد شد ولی حداقل تا آن زمان می‌توانیم به تماشای 2 تریلر جدیدی که از بازی منتشرشده، بنشینیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، این بازی جهان‌باز، اکشن و نقش‌آفرینی که توسط استودیو Experiment 101 در دست ساخت قرار دارد، بنابر اعلام استودیو در توییتر، در تابستان سال 2019 عرضه خواهد شد.

Biomutant به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ظاهر و توانایی‌های شخصیت‌شان را با استفاده از جهش‌ها، اعضای مصنوعی و اسلحه‌های گوناگون عوض کنند. بازیکنان می‌توانند از پنجه و بال‌های تازه رشدکرده استفاده کرده و یا چیزهایی نظیر اعضای روباتیک به خود متصل کنند. هر آیتمی در شخصی‌سازی برروی نوع مبارزات، حرکت‌های رزمی و استفاده ار اسلحه‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

در ادامه می‌توانید بخضی از ویژگی‌‌های بازی به گفته THQ Nordic رامطالعه کنید.

  • مبارزه: سیستم هنرهای رزمی نهایت آزادی در حرکت و مبارزه را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازیکنان می‌توانند این سیستم را با تیراندازی، مبارزه از نزدیک و نیرو‌های جهش‌یافته ترکیب کنند.
  • تکامل: می‌توانید جهت تغییردادن ظاهر و شیوه مبارزه خود، ساختار ژنتیک شخصیت‌تان را از نو بازنویسی کنید.
  • ساخت تجهیزات: اجزا و تکه‌های مختلف را با هم ترکیب‌کرده و اسلحه‌ها و ابزار خاص خود را بسازید.
  • بقا: شما با ماجراجویی و اکتشاف در دنیای جهان‌باز Biomutant، ماجرای خاص خود را خواهید ساخت. می‌توانید با وسیله‌های مختلفی از جمله جت‌اسکی و بالن به گشت‌وگذار در دنیای بازی بپردازید.
  • داستان: یک بیماری خطرناک در حال نابودی سرزمین شما است و "درخت زندگی" (Three of Life) نیز در حال نابودی است. میان قبیله‌ها تفرقه ایجاد شده و چیزی قوی برای متحد‌کردن آن‌ها برای رسیدن به هدف لازم است.

عنوان Biomutant هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دست توسعه قرار دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر، تریلر 16 دقیقه‌ای از گیم‌پلی، و تریلر ویژه Gamescom این بازی را مشاهده کنید.

تریلری ویژه Gamescom

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نمایش 16 دقیقه‌ای از گیم‌پلی

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت