مدیر بازاریابی Xbox: طرفداران اولویت اول هستند، تجربیات نسل Xbox One به نسل نهم منتقل خواهد شد

0

نسل فعلی کنسول‌های گیمینگ کم کم به ماه‌ها و روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و تاکنون شایعه‌های زیادی در مورد کنسول (یا کنسول‌های) گیمینگ آینده Microsoft که با اسم رمز "اسکارلت" شناخته می‌شود، منتشر شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در جریان رویداد Gamescom 2018 مدیر ارشد بازاریابی بازی‌های Xbox آقای آرون گرینبرگ از بزرگ‌ترین درسی که از نسل هشتم کنسول‌ها گرفته‌اند گفت و تاکید کرد که آنها نسل نهم کنسول‌ها را با تجربیات نسل حاضر شروع خواهند کرد.

"فکر می‌کنم که مهم‌ترین چیز برای هر شرکت این است که "هرگز مشتریان خود را فرموش نکند و همواره طرفداران را بعنوان اولویت اول در نظر بگیرد". اگر در تک تک تصمیمات کلیدی که اتخاذ می‌کنید به آنها فکر کنید، از تولید یک محصول جدید و تصمیم‌گیری در مورد قیمت آن گرفته تا تعیین تاریخ عرضه و نحوه معرفی، و در همه حال مشتریان را در اولویت اول قرار دهید کار درست را انجام داده‌اید."

"فکر می‌کنم این مهم‌ترین عاملی است که هرگز اجازه نمی‌دهد از مسیر خود که توجه کردن به مشتریان است خارج شوید. واقعا افتخار می‌کنم که این تیم رهبری توانسته تجارت بعد از عرضه Xbox One را مدیریت کند و اگر می‌بینید که برای ارائه قابلیت Backward Compatibility تلاش شده، نوآوری‌های سخت افزاری‌ و لوازم‌های جانبی مانند کنترلر Elite ارائه شده و اغلب نوآوری‌های دیگری که تاکنون دیده‌اید، محصول گوش دادن به خواسته‌های طرفداران بوده‌اند. آنها در تمام طول این سفر ما را همراهی کردند."

هرگز نمی‌خواهیم این موضوع را فراموش کنیم و وقتی به این تیم فکر می‌کنیم و اینکه در آینده هم قرار است ما را هدایت کنند، فکر می‌کنم که این از همه چیز مهم‌تر است."

آرون گرینبرگ اخیرا در مورد مسیر جدید Xbox و پروژه دوم Playground Games نیز صحبت کرده است.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت