تاریخ انتشار Ace Combat 7: Skies Unknown مشخص شد + تریلر و تصاویر

0

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GEMATSU، به تازگی Bandai Namco Entertainment تاریخ انتشار Ace Combat 7: Skies Unknown را اعلام کرده است، این عنوان در تاریخ 28 دی 1397 برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه PC بازی نیز کمی بعد‌تر در تاریخ 12 بهمن 1397 منتشر می‌شود.

"ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN قرار است تا به قاره Usean که در ACE COMBAT® 3 و ACE COMBAT® 4 قرار داشت بازگردد. داستان ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN پیرامون جنگ دوم قاره Usean رخ می‌دهد که تحت حمله ارتشی از جت‌های بی‌سرنشین قرار می‌گیرد.

بازیکنان خود را به عنوان جزئی از Penitentiary Unit می‌یابند، یک نیروی نظامی که به طور کامل از جنایتکاران دور انداختنی تشکیل شده است که مسئول دفاع از آسمان‌ها در مقابل این تهدید ترسناک هستند.

ACE COMBAT® 7: SKIES UNKNOWN دارای سلاح‌ها و کنترل‌های پرواز جدیدی خواهد بود که به شما اجازه استفاده از طیف وسیع‌تری از تاکتیک‌ها را می دهد. همچنین بازی شامل ابر سلاح‌های فوق‌ مدرن و هواپیما‌هایی مانند sturdy A-10C Thunderbolt II و همینطور جنگنده چند منظوره fighter F-35C و هواپیما Rafale M با عملکرد بالا، خواهد بود."

کارگردان ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN، کازوتوکی کانو (Kazutoki Kono) بیان کرد: " من و تیم به سختی درحال تلاش برای خلق تجربه‌ای هستیم که یک قسمت دیگر سرشار از هیجان و فعالیت را به فرانچایز ACE COMBAT اصافه می‌کند، اما مهم تر از همه این است که ارزش وقت شما را داشته باشد. بار دیگر به خاطر صبر و تحملتان، پشتی‌بانی و شور و شوق ادامه دارتان از شما تشکر می‌کنم."

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت