بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

0

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

امروز بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون را مرور میکنیم، همین چند روز پیش بود کـه یک آقایی جلوی صدا و سیما بـه خاطر علاقه شدید بـه این مجری از هوش رفت و اورژانس وی را با خود برد، آن مرد میگفت: خانم نصیری مـن عاشقتم! توروخدا با مـن ازدواج کن! از این دست حواشی بـه تعداد زیاد در کارنامه این مجری محبوب پیدا می شود، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا با او بیشتر آشنا شویم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری زن تلویزیون

مبینا نصیری زادۀ 5 اردیبهشت 1368 در شهر تهران می باشد. او کـه از زمان کودکی بـه این حرفه علاقمند بود نخست توسط صدا و از طریق رادیو با مردم هم صحبت شد. سال هـای فعالیت در رادیو با موفقیت سپری شد تا جایی کـه عنوان بهترین گویندگی «آنونس» در جشنواره رادیو جوان را ازآن خود کرد.

مبینا نصیری کار خودرا از گویندگی در رادیو جوان و برنامه صدای آشنا شروع کرد و از همین طریق فرصت اجرا در تلوزیون و برنامه آفتابگردون شبکه دو را پیدا کرد، در پی آن برنامه هاي زیتون و جوانی شبکه جام جم، برنامه صعود و مکتب خانه غیرانتفاعی شبکه آموزش، سیمای خانواده و صبح بخیر ایران، سال تحویل 1393 امروز هنوز تموم نشده، شبکه هر ایرانی، ویژه برنامه هاي روز زن، روز دختر و …. را در شبکه یک اجرا کرد.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مبینا نصیری مترجم زبان انگلیسی و مدرس دانشگاه اسـت و بـه سفر،‌عکاسی، موسیقی، نوازندگی پیانو، نویسندگی، ترجمه، و هم چنین آشپزی، طراحی دکور و بخصوص اجرای زنده علاقه دارد. وی هم چنین اجرای برنامه این جا ایران اسـت را بر عهده داشت. هم چنین اجرای برنامه شب غربی در شبکه استانی همدان را عهده دار بوده اسـت.

دردسر واژه «جگر» برای مجری زن صدا و سیما

مبینا نصیری کـه پیشتر دریک برنامه زنده خطاب بـه مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد بـه او گفت: نوشته اند جگر! کـه این دیالوگ حواشی فراوانی بـه دنبال داشت. مدت هاست حرفی نزدم و سکوت کردم…. اما ظاهراً از این سکوت ره بـه جایی نتوان برد… حرف ها زده شد… کنایه ها شنیدم….

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

حتی از برخی همکاران همیشه حق بـه جانب کـه اتفاقا تلویزیون رو ملک پدری شون می دونن تهمت ها و توهین هایي شنیدم کـه دلم کـه نه وجودم رو مجروح کرد. 2 سال پیش حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم. نویسنده مطلبی بـه مـن داد برای خوندن کـه اتفاقا پیامک بیننده هاي برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود.

در پایان یک جمله، کلمه اي نوشته شده بودو قرار بود کـه مـن بدون گفتن عبارت دقیق با اون کلمه شوخی کنم و البته اشاره اي هم بـه شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت.. همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو ودر حالی کـه اصلا حق دخالت در ایتم مـن رو نداشت چیزهایی گفت و مـن برای این کـه بهشون بگم دست بردار و بذار کارم رو انجام بدم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشون از دخالت در کار مـن منصرف بشه…

کامران نجف زاده و خبر بیست و سی اما علیرغم انتظاری کـه میرفت غیرحرفه اي عمل کردند و بدون خاطرجمعی از واقعیت ماجرا بـه آن انچه روی انتن دیده بودند بسنده کردند و با سال ها ابروی کاری مـن بازی کردند و موجبات توهین هاي سرشاری رو بـه مـن فراهم کردند. فردای اون روز مدیر شبکه نویسنده رو اخراج کرد و مـن دو سال تمام خونه نشین شدم… البته هستند کسانی کـه حرف هایي بسیار تندتر و اشتباهاتی بسیار زشت تر انجام دادند.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

اما از اونجاییکه مـن نه پدرم فلانیه و نه عموم بهمانی رها شدم و اونها اما در کمال ارامش بـه کارشون ادامه میدن….مـن مبینا نصیری هستم.. مجری کـه تنها و بدون کمک احدی دونه دونه پله هاي گویندگی و اجرا رو بالا اومدم و از اجرای ایتم بسیار کوچیکی در رادیو صدای اشنا کارم رو شروع کردم.. بارها برای رادیو تست فرستادم اما حتی صدام شنیده نشد.. با زحمت و استخون خورد کردن تازه داشتم پا می‌گرفتم

مـن مبینا نصیری هستم… دختری کـه نه بـه کسی باج داد و نه التماس کرد.. پشت صحنه اي ندارم و ایمان دارم خداوند بهترین روزی دهنده هاست مـن هر شب انتن زنده تلویزیونی ندارم مـن خانواده گردن کلفتی ندارم کـه اگر هر اتفاقی برام افتاد مثل خیلی ها ظرف یک هفته مشکلم رو حل کنند… مـن دختر جانبازی هستم کـه نه دنبال بالا بردن درصد جانبازیش بود نه حتی دنبال نشونه و مدرکی ازش

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مـن این جا هستم درکنار شـما و زیر سایه مرتضی علی…. انتها باید بگم ناظر پخش اون برنامه بلافاصله بعد از اون بخش بـه داخل استودیو امد و اون برگه گرفت و نه تنها دید کـه نوشته نویسنده بوده بلکه اون رو ضمیمه گزارشش کرد… تمامی همکاران مـن در داخل استودیو هم گواه این مدعا و شاهد این ماجرا هستند…، دوستانی هم کـه تمایل دارند از صحت این ماجرا با خبر بشند با حراست تلویزیون تماس بگیرند….

تقدیر از پوشش ایرانی مبینا نصیری

در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، امسال برای نخستین بار بعد از انقلاب بـه پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم از مبینا نصیری برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مبینا نصیری کـه اوایل امسال نیز برای استفاده از مانتویی با طرح کاشی کاری هاي ایرانی اسلامی توجه رسانه ها رابه خود جلب کرده بود، می گوید: «در همه ی جای دنیا مد و لباس یک صنعت مهم و درآمدزا اسـت کـه بخش مهمی ازهویت فرهنگی هر کشوری نیز اسـت،..

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مـن نیز سعی کردم با استفاده از طرح هاي زیبا و خوش رنگ و لعاب معماری ایرانی اسلامی بخشی از این زیبایی‌هاي تاریخی و فراموش شده را از طریق لباس ودر قاب تلویزیون احیا کنم کـه خوشبختانه با اقبال وسیعی از سوی خانم‌ها مواجه شد، خوشحالم کـه دریک جشنواره رسمی بـه وضعیت پوشش مجری‌هاي زن پرداخته شد.»

و در ادامه نیز مصاحبه با مبینا نصیری

خانم نصیری کار اجرا را چطور و با چـه برنامه‌اي شروع کردید؟ شاید جزو معدود مجریان سازمان باشم کـه با تست وارد رادیو تلویزیون و کار اجرا شدم. رادیو جوان فراخوانی برای استخدام مجری صادر کرده بودو مـن برای تست مراجعه کرده و انتخاب شدم. جالب این کـه بـه محض ورود برنده جایزه بهترین گوینده آنونس از جشنواره رادیو جوان شدم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

پس ازآن وارد بخش تلویزیون شدم و کارم را از شبکه یک و برنامه «سینمای خانواده» شروع کردم. در چـه برنامه‌هایي حضور داشتید و کدام برنامه رابه لحاظ محتوا و ساختار بیشتر دوست دارید؟ برنامه‌هایي کـه درسال‌هاي اخیر اجرا کرده‌ام بسیار زیاد و متنوع بوده‌اند اما در برنامه‌اي کار اجرا را بر عهده داشتم بنام شبکه هر ایرانی کـه برنامه‌اي بسیار جالب بود.

این برنامه از شبکه یک سیما پخش میشد ودر این برنامه و پس از انقلاب مـا برای نخستین بار برای مردم ترانه پخش می کردیم. این برنامه بسیار پرطرفدار بودو ارتباط گرم و صمیمانه‌اي کـه در حین اجرای برنامه با مردم داشتم را بسیار دوست داشتم و برایم جذاب بود. اجرای آن برنامه همواره جزو خاطرات خوبم محسوب می شود.یک ویژه برنامه هم بـه مناسبت عید فطر همراه با همکارم آقای محمد سلوکی اجرا کردم.

کـه آن برنامه هم جزو خاطرات خوبم از دوره کاری بـه حساب می آید. طبق معمول در اجراهای دو نفره مجری مقابل مدام سعی می کند فرصت اندکی برای حرف زدن در اختیار شـما قرار دهد و دوربین را متعلق بخود کند اما آقای سلوکی با این کـه در آن دوران سابقه و تجربه‌ شان خیلی بیشتر از مـن بود چنین کاری نکردند و این فرصت رابه مـن دادند کـه بتوانم در اجرا مشارکت برابر داشته باشم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

ایرادی کـه همیشه بـه مجریان صداوسیما گرفته می شود این اسـت کـه در انتخاب لباس‌هایشان و ست کردن انها خوش‌سلیقه نیستند و دقت کافی ندارند. فکر می کنید چرا مجریان تلویزیون دراین باره وسواس لازم را ندارند؟ این انتقاد را تا حدی قبول دارم اما باید بگویم درسال‌هاي اخیر روی این موضوع دقت بیشتری میشود.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

شاید درسال‌هاي گذشته مجریان محدودیت بیشتری در انتخاب پوشش و یا حتی رنگ لباس خود داشتند و بهمین علت چندان نمی‌توانستند اعمال سلیقه داشته باشند. بـه‌خصوص این موضوع در مورد مجریان زن شدت بیشتری داشت اما در دو سه سال اخیر فضایی بـه وجود آمده کـه مـا حتی میتوانیم از طراحان لباس کمک بگیریم. خلاصه مردم فکر نکنند مـا مجریان خوش‌سلیقه نیستیم. «میخندد»

خوشبختانه مدیران تلویزیون بـه این نتیجه رسیده‌اند کـه لباس ودر کل ظاهر یک مجری می تواند در انتخاب یک برنامه تاثیر مستقیم داشته باشد. درواقع مـا می توانیم با حفظ چهارچوب‌هایي کـه دین و شرع مشخص کرده‌اند خوش‌پوش باشیم و لباس‌هاي زیبا بر تن کنیم و پوشش‌مان طوری باشد کـه در قاب تصویر شیک باشد و مردم دوست داشته باشند. مـن مطالعه بسیاری در حوزه زبان بدن داشتم.

ازدواج مبینا نصیری

خانم مجری معروف مبینا نصیری هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

نکته‌اي از یک کتاب بـه یاد دارم کـه در آن عنوان شده بود قضاوت مردم در مورد یک برنامه و مجریان در همان چند ثانیه ابتدایی رخ میدهد. بـه این معنا کـه قضاوت ابتدایی تنها از روی ظاهر رخ می دهد، یعنی از روی لباس و چهره یک فرد و زبان بدن و بعد ازآن صدای یک مجری و تازه بعد از این مراحل اسـت کـه مخاطب توجه میکند بـه این نکته کـه مجری چـه میگوید ودر باره چـه موضوعی صحبت می کند.

شـما لباس‌هاي‌تان را چطور انتخاب میکنید و چـه اِلمان‌ هایي را درنظر میگیرید کـه بر جذابیت برنامه افزوده شود؟ مـن بسیار ایرانگردی کرده‌ام و ابنیه تاریخی و موزه‌ هاي زیادی را دیده‌ام و از معماری‌هاي اصیل و زیبای ایرانی بازدید و عکاسی کرده‌ام. از ابتدای سال گذشته خیلی سعی کردم از این طرح‌هاي زیبا روی لباس‌هایم استفاده کنم و از آن ها بعنوان نمادهایی فرهنگی روی لباس بهره بگیرم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

بسیار مایل بودم از تاریخ، هنر، معماری و نمادهای سنتی و ملی و باستانی‌مان استفاده کرده و لباس‌هایم را منقش بـه این آثار کنم. با چند طراح لباس دراین باره صحبت کردم و هربار از معماری یک ابنیه تاریخی روی لباس‌هایم استفاده می کردم. برای مثال طرح‌ هایي از معماری مسجد نصیرالملک، مسجد وکیل، طرح کاشی‌کاری‌هاي سنتی و…

روی مانتوهایم اجرا کردیم و بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازتاب بسیار خوبی داشت ودر اخبار نیز منعکس شد.جالب اسـت بدانید مانتویی کـه طرح کاشی‌کاری سنتی روی آن کار شده بود را خیلی زود در ویترین مغازه‌ها دیدم و یا تعداد زیادی از دوستان دور و نزدیکم و کاربران صفحه اینستاگرامم از مـن درباره مانتوهایم سوال می کنند کـه آن ها را از کجا تهیه می کنم. وقتی این بازتاب را دیدم بسیار خوشحال شدم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

همه چیز درباره مبینا نصیری

متوجه شدم مردم چقدر ریزبین و دقیق و هستند و اگر ایده یا طرح جدید داشته باشیم می بینند و دنبال میکنند ودر صورتی کـه دوست داشته باشند بـه شیوه‌هاي مختلف اعلام میکنند. انتخاب شـما بعنوان مجری خوش‌پوش تلویزیون هم یکیدیگر از دستاوردهای دقت نظر و خلاقیت‌تان در انتخاب لباس بود. دراین باره چـه حسی دارید؟ واقعا خستگی یکسال تحقیق و مشورت و جلسه گذاشتن برای انتخاب طرح لباس‌ها از تنم بیرون رفت و بسیار خوشحال شدم.

انتخاب مجری خوش‌ پوش برای نخستین بار پس از انقلاب در ایران ودر جشنوار مد و لباس فجر رخ داد و برای مـن کـه در طی سال گذشته وقت زیادی برای انتخاب طرح لباس‌هایم گذاشته بودم مثل این بود کـه کارم نتیجه داده کـه برایم رضایت‌بخش بود چقدر اهل مطالعه درباره مد و استایل و ترکیب رنگ‌ها و… هستید؟ بعنوان یک هنرمند نگاهی هنری بـه این قضیه دارم و تا حدی با ترکیب‌بندی رنگ‌ها آشنا هستم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

تصاویر جدید مبینا نصیری +عکس های داغ و خفن از مبینا نصیری

بـه‌ خصوص این کـه مدتی اسـت نقاشی می کشم و پتینه کار می کنم و این موضوع هم بر دیدگاهم نسبت بـه رنگ‌ها و طیف رنگ‌بندی‌ها تاثیر گذاشته اسـت. این مساله در انتخاب رنگ لباس‌هایم نیز کمک بزرگی بـه مـن کرده اسـت.

البته درنظر داشته باشید مـا همان‌ گونه دستمان برای انتخاب رنگ و طرح لباس باز نیست اما شخصا تمام سعی‌ام را می کنم کـه در همین بازه محدود هم بهترین‌ها را انتخاب کنم تا مردم دوست داشته باشند.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

عکس مبینا نصیری و بیوگرافی

خدا را شکر تا بحال همین طور بوده و هم اکنون طوری شده اسـت کـه مردم در مراسم مختلف حتی اگر چهره‌ام را نشناسند از روی لباس‌هایم مـن را می‌شناسند. «میخندد» این اتفاق برایم جذاب و دلگرم‌کننده اسـت. امیدوارم انتخاب طرح‌هاي سنتی و زیبا هم در میان مجریان و هم در میان بانوان گسترش پیدا کند.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

عکسهای جدید مبینا نصیری

خانم نصیری سال گذشته از نظر کاری برایتان چطور بود؟ سالی بسیار پرکار را پشت سر گذاشتم. شاید بتوانم بگویم مـن پرکارترین مجری زن تلویزیون درسال گذشته بودم. یادم هست در ماه رمضان در چهار برنامه مختلف اجرا داشتم. شبکه یک برنامه «سیمای خانواده»، شبکه تهران برنامه «باغ رمضان»، شبکه جام جم «خانه مهر» و شبکه سلامت یک مسابقه با اجرای مـن روی آنتن می‌رفت.

اینروزها حسابی احساس خستگی می کنم و نیاز بـه تعطیلاتی برای استراحت و آرامش دارم. بـه طوری‌كه فکر میکنم چـه خوب اسـت بتوانم شش ماه استراحت کنم. «میخندد» با انرژی و انگیزه‌اي کـه در شـما میبینم بعید اسـت بتوانید شش ماه از کار اجرا دور باشید. برای سال جدید قرار اسـت اجرای کدام برنامه‌ها را برعهده داشته باشید؟ صحبت‌هایي شده اسـت برای برنامه‌اي کـه در آن قرار اسـت دکور خانه‌ها عوض شود.

بـه این صورت کـه مثلاً دکور خانه‌اي راکه وسایلش قدیمی و دکورش کهنه شده عوض کنیم و از نمادهای ایرانی در آن استفاده کنیم. نام برنامه هم «دکور ایرانی» اسـت.دراین نوع دکور از ترکیب سنت و مدرنیته استفاده خواهیم کرد کـه ترکیبی کاملا ایرانی بـه دست بیاوریم. این برنامه در مرحله پیش‌تولید اسـت و بسیار بـه نتیجه آن خوشبین هستم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مبینا نصیری ازدواج +مبينا نصيري مجري مشهور ایرانی

در روزهای ابتدایی سال 1396 و نوروز قرار داریم و دوست دارم یک سوال نوروزی هم از شـما بپرسم تا با حال و هوای اینروزها هماهنگ باشد. در تعطیلات نوروزی چـه میکنید و کلا از حس و حالتان در اینروزها بگویید. در تعطیلات نوروز بـه شمال کشور و روستایی زیبا می روم کـه استراحت کرده ودر کنار خانواده آرامش داشته باشم. دراین روستا نه خبری از اینترنت هست و نه از هیاهو و سروصدای شهر.

در مورد حس و حالم در روزهای واپسین سال و روزهای نوروز باید بگویم حس بسیار خوبی دارم. درخانه تکانی کمک میکنم و خیلی دوست دارم سفره هفت‌سین را خودم بچینم.خرید عید را خیلی دوست دارم و حتی شده حتماً یک جفت جوراب برای خودم می خرم. از گشت و گذار بین مردم و شور و هیجانی کـه در روزهای آخر سال دارند خیلی لذت میبرم. مخصوصا عاشق 29 اسفند هستم.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

همسر مبینا نصیری کیست

یادم هست سال گذشته دراین روز با خواهرم بـه میدان تجریش رفتیم کـه بسیار شلوغ بود طوری‌كه وادار شدیم اتومبیل را در فاصله‌ اي زیاد از میدان پارک کنیم. کلی طول کشید تا بـه میدان برسیم و جا برای سوزن انداختن نبود اما خیلی خوش گذشت. از عیدی گرفتن هم خیلی استقبال می کنم «می خندد» البته بـه کوچک‌ترها هم عیدی میدهم. بعنوان حرف پایانی اگر صحبتی با مخاطبان سایت بنیتا و خوانندگان این گفت و گو دارید بفرمایید.

بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

مبینا نصیری و همسرش +عکس مبینا نصیری

امیدورام سال 1396 یکی از بهترین سال‌هاي عمر هموطنانم باشد و اتفاقات زیبایی برای همه ی دراین سال رقم بخورد. سال 1395 برای همه ی‌مان سال سختی بودو کلی اتفاقات بد در آن رخ داد و از نظر اقتصادی در رکود بودیم. امیدوارم امسال از همه ی غم‌هاي سال گذشته عبور کنیم و از نظر اقتصادی سال خوبی برای همه ی مردم باشد ودر صحت و سلامت کنار هم زندگی کنیم.

نوشته بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت