ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

0

تجاوز کریستیانو رونالدو به دختری در هتل آمریکایی

دراین پست درباره ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو فوق ستاره سابق تیم کهکشانی ها یعنی رئال مادرید صحبت می‌کنیم. اخیرا خانمی بنام کاترین مایورگا ودر پی جریان افشاگری ها، ادعا کرده کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی بـه او و بر خلاف میل اش تجاوز کرده اسـت، او سه بار کلمه « نه » رابه زبان آورده اما رونالدو بـه آن توجهی نکرده اسـت. در ادامه شرح کامل این قضیه را میخوانیم.

کریستیانو رونالدو بعنوان مشهور ترین بازیکن تاریخ فوتبال و یکی از بهترین بازیکنان این ورزش دوست داشتنی و پرهیجان بـه یک برند تبدیل شده کـه اسم و عکس او روی هر کالا یا درکنار هر برندی میتواند همه ی چیز را تغییر دهد.

برای مثال باید بدانید کـه انتقال او از رئال مادرید بـه یوونتوس در فصل اخیر باعث بالا رفتن سرسام آور ارزش سهام باشگاه یوونتوس و افزایش تعداد فالوورهای این باشگاه در تمامی شبکه هاي اجتماعی شد.

ثروت وی اکنون نزدیک بـه 350 میلیون پوند تخمین زده شده و هرروز بـه این شماره نیز افزوده می‌شود. اما شبی ظاهرا پرحادثه و رازآلود در هتلی در لاس وگاس میتواند بـه امپراطوری { galactico } یکی از نابغه هاي دنیای فوتبال پایان دهد. در روزهای اخیر زنی ادعا کرده کـه کریستیانو رونالدو بـه او تجاوز کرده و سعی داشته با دادن حق السکوت وی را بـه سکوت در مورد این قضیه وادارد کـه البته ظاهرا ناکام مانده اسـت.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

کریس رونالدو 33 ساله کـه پس از گذراندن دوره هایي درخشان در منچستر یونایتد و رئال مادرید بـه باشگاه ایتالیایی پیوست اکنون ممکن اسـت بخاطر تجاوز در ایالت نوادا بـه دادگاه برود. کاترین مایورگا، مهماندار سابق هتلی در لاس وگاس ادعا کرده بـه وی تجاوز شده اسـت. این ادعاها ابتدا توسط مجله اشپیگل کشور آلمان مطرح شد و وکلای کریستیانو رونالدو اعلام کرده اند کـه از این نشریه شکایت خواهند کرد.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو

کریستین شرتز، وکیل رونالدو، در بیانیه اي تصریح کرد کـه گزارش آمده در نشریه اشپیگل کاملا غیرقانونی اسـت. وی گفته کـه بدلیل آسیب هاي روحی وارده بـه موکلش از این نشریه بـه دادگاه شکایت خواهد کرد. مایورگا در گفتگو اي طولانی و پرجزییات با مجله اشپیگل گفته کـه رونالدو بعد از تلاش برای تجاوز بـه او کـه بارها با مخالفت و مقاومت وی روبه‌رو شده، از مایورگا پوزش خواهی کرده اسـت.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

بـه گفته خانم مایورگا، رونالدو بـه پای او افتاده و چنین گفته اسـت 99 درصد مـن انسان خوبی اسـت اما در مورد یک درصد باقی مانده مطمئن نیستم.مایورگا ادعا کرده کـه سالهاست با شکنجه روانی ناشی از تجاوز آن شب زندگی کرده و بارها بـه فکر خودکشی افتاده اسـت. بـه ادعای خانم مایورگا، وکلای کریستیانو رونالدو درسال 2010 در قبال دریافت 288٫000 پوند از او خواسته اند در مورد حادثه آن شب سکوت کند.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

توافقی کـه ظاهرا خانم مایورگا اینروزها از پذیرفتن آن پشیمان شده اسـت. بر اساس مدارک ارایه شده در گزارش نشریه اشپیگل، پیش از این توافق خارج از دادگاه، وکلای آمریکایی یک کارآگاه خصوصی را برای تعقیب مایورگا و افشای رسوایی آن شب استخدام کردند، کارآگاهی کـه وی را از در خانه تعقیب میکرد و اطلاعات قابل توجهی در مورد مکان هایي کـه وی می رفت کسب کرده بود.

بر اساس این گزارش، تیم وکلای رونالدو هنگام مصالحه با خانم مایورگا اصرار داشته اند کـه وی حق ندارد حتی اسم کریس رونالدو را نزد روان شناس خود بـه زبان بیاورد. اگر این ادعاها بـه اثبات برسد، آن یک درصد شخصیت منفی رونالدو برای بازیکنی کـه عادت کرده دنیا بـه پای او بیفتد مرگبار و مخرب خواهد بود. در ایالت نوادا هیچ محدودیت زمانی برای رسیدگی بـه پرونده هاي تجاوز جنسی وجود ندارد.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

بـه شرطی کـه قربانی حداکثر تا چهار سال پس از حادثه، مورد تجاوز رابه پلیس گزارش دهد. مجازات تجاوز، درصورت اثبات، حبس ابد با امکان تقاضای تجدید نظر بعد از 10 سال خواهد بود. بر اساس گزارش مجله اشپیگل، خانم مایورگا کـه اکنون 34 ساله اسـت مدت کوتاهی پس از وقوع تجاوز ادعایی خود بـه پلیس مراجعه کرده اما از بردن نام متجاوز خودداری کرده اسـت.

وی سپس تصمیم گرفت کـه دست از پیگیری شکایت خود از طریق سیستم قضایی برداشته و یک راه متمدنانه تر یعنی توافق خارج از دادگاه را انتخاب کرد. روز گذشته، کریستیانو رونالدو کـه اکنون چهار فرزند دارد واکنشی شدید نسبت بـه این ادعاها داشته و مایورگا رابه فروش اخبار کذب متهم کرد، در حالیکه وکیل او در کشور آلمان قول شکایت از مجله اشپیگل را داد.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

اما مجله آلمانی مذکور همان‌ گونه بر ادعاهای صورت گرفته درمصاحبه با خانم مایورگا اصرار دارد. خانم مایورگا کـه تا همین اواخر بعنوان معلم در لاس وگاس مشغول بکار بود میگوید کـه در اثر فضایی کـه توسط جنبش #MeToo ایجاد شده بـه در میان گذاشتن رنج خود ترغیب شده اسـت ومی خواهد این فرصت را در اختیار دیگر زنانی قرار دهد کـه احتمالا توسط کریس رونالدو مورد اذیت و اذيت قرار گرفته اند.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

وی در مورد دلیل قبول کردن حق السکوت از رونالدو کـه از طریق حساب بانکی در جزایر ویرجین بریتانیا بـه او پرداخت شده می گویداو شخص بسیار مشهوری بود. بهمین خاطر وحشت کردم. مـن ترسیده ام. دلیل این‌کـه قرارداد را روز اول امضا کردم این بود کـه نمی‌خواستم سرزبان ها بیفتم. اما ظاهرا با گذشت زمان اکنون او برای روبه‌رو شدن با اتفاقی کـه شخصیت وی را تغییر داد.

و بـه گفته خودش وی را بـه سمت مصرف فزاینده مشروبات الکلی و افکار خودکشی سوق داد آماده میشود. وی دراین باره می‌گوید: «مـن میخواستم بـه او یک درس عبرت بدهم. میخواستم وی را وادار کنم با این موضوع روبه‌رو شود، کـه با مـن روبه‌رو شود» . وی میگوید کـه مبلغ حق السکوت را تنها برای تامین هزینه هاي مربوط بـه درمانش تقبل کرده اسـت.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

مایورگا درباره نحوه روبه‌رو شدنش با کریستیانو رونالدو کـه آن شب همراه دوستانش در هتل مذکور در لاس وگاس مشغول عیاشی بود چنین می‌گوید: «او بـه یک‌باره بـه سمت مـن آمد… دستم را گرفت و بـه مـن گفت: تـو! با مـن بیا. و مـن هم گفتم: داری شوخی می‌کنی؟». عکس هاي گرفته شده توسط پاپاراتزی ها رونالدو و مایورگا را در حال رقصیدن و صحبت کردن نشان میدهد.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

مایورگا نیز تایید میکند کـه آنها شماره تلفن رد و بدل کرده تا این‌کـه پیامی از طرف کریس رونالدو برای وی ارسال شده کـه از او خواسته همراه با یکی از دوستانش در مهمانی کـه در سوییت او برگزار میشود حضور پیدا کنند. مایورگا در مورد ادامه ماجرا چنین میگوید او خیلی بی محابا بـه سمت مـن آمد. شروع بـه لمس کردن و دست زدن بـه مـن کرد و ناگهان مرا گرفت. وی را بـه عقب هل دادم و دائما میگفتم نکن.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

بـه ادعای خانم مایورگا، یکی از دوستان رونالدو میانجی گری کرده و باعث شده کـه مایورگا فرصت پوشیدن لباس هایش را داشته باشد. اما ظاهرا رونالدو، علیرغم اصرارها و مخالفت هاي خانم مایورگا، حرکات شنیع خودرا دوباره انجام داده اسـت. وی دراین باره می گویدبه او گفتم گوش بده پسر، این اتفاق نخواهد افتاد. نه، نه، نه. رویم را برگرداندم. میخواست لباس هایم را دربیاورد، رویم را از او برگرداندم و یک توپ را بغل کردم.

آن زمان بود کـه وی روی مـن پرید.بـه ادعای خانم مایورگا پس از این اتفاقات بود کـه رونالدو وحشیانه بـه او تجاوز کرد. وی در مورد ادامه ماجرا چنین میگوید بعد از تجاوز، او بار دیگر نگذاشت آنجا را ترک کنم. نگذاشت از اتاق خارج شوم. مرا عزیزم، عزیزم خطاب قرار می داد. با نگاهی پر از احساس گناه بـه مـن نگاه میکرد. انگار احساس بدی داشت. درست بـه یاد ندارم اما مطمئنم کـه گفت متاسفم یا حالت خوبه؟

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

دوست خانم مایورگا میگوید کـه شب حادثه، مایورگا با لباسهای کامل ودر حالیکه موهایش بهم ریخته و آرایشش بهم ریخته بود از دستشویی خارج شد. بر اساس گزارش هایي کـه هنوز نشریه اشپیگل انها را تایید نکرده اسـت، در طول مذاکرات برای توافق با خانم مایورگا در دسامبر 2009 کریس رونالدو ادعا کرده بود کـه رابطه جنسی با خانم مایورگا بر اساس رضایت کامل طرفین بوده اسـت.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

اما بر اساس ایمیلی کـه در سپتامبر گذشته توسط تیم وکلای پرتغالی او ارسال شده، رونالدو تایید کرده کـه خانم مایورگا بارها از او خواسته دست از تلاش برای تجاوز برداشته و بارها بـه او نه گفته اسـت. بر اساس اظهارات رونالدو کـه دراین ایمیل با نام X از او یاد می‌شود، خانم مایورگا اعلام کرده کـه نمی‌خواهد رابطه جنسی داشته باشد اما در برابر حرکات رونالدو نیز مقاومتی کـه نشان دهد رضایت ندارد نیز نداشته اسـت.

دراین ایمیل از زبان کریستیانو رونالدو چنین نقل شده اسـت اما او دائماً میگفت نه. اینکار را نکن. مـن مثل بقیه نیستم. بعد ازآن از او عذرخواهی کردم. از این‌کـه با خشونت با او رفتار کردم شکایتی نداشت. شکایتش از این بود کـه وی را وادار بـه اینکار کردم. چیزی در مورد این‌کـه بـه پلیس مراجعه می‌کند نگفت». با نگاه بـه ادعاهای دو طرف متوجه تفاوت هاي فاحش در بازگویی داستان آن شب می‌شویم.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

کریس رونالدو می‌گوید کـه خانم مایورگا در رابطه جنسی با وی همراهی کرده اسـت، چیزی کـه خانم مایورگا آنرا رد می‌کند. حتی رونالدو ادعا می‌کند کـه این دو پیش از رابطه جنسی باهم بـه حمام رفته و معاشقه کرده اند. وی اتفاق رخ داده در کلوب شبانه رابه نیز بـه شیوه اي متفاوت بازگو میکند. وی میگوید کـه خانم مایورگا و دوستش از او خواسته اند کـه اجازه ورود این دو بـه قسمت VIP را بدهد و باهم خوش بگذرانند.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

بـه گفته همراهان رونالدو، خانم مایورگا هنگام خروج از سوییت رونالدو در هتل مذکور در لاس وگاس بـه هیچ عنوان ناراحت و آشفته بنظر نمی‌رسید. با توجه بـه حساب بانکی همواره در حال بزرگ شدن رونالدو، با خاطرجمعی باید گفت کـه وی بـه شدت بـه این ادعاها واکنش نشان داده و برای رد کردن ادعای تجاوز جنسی و ساکت کردن مجله اشپیگل بـه دادگاه شکایت خواهد برد.

اما خانم مایورگا نیز بیکار ننشسته ودر ماه هاي اخیر وکیل جدیدی گرفته اسـت. برای بازیکن سرشناسی کـه اکنون اعتبار و البته آزادی اش را در خطر می‌بیند، این یک بازی اسـت کـه نمی‌تواند بازنده آن باشد. ادعای تجاوز جنسی چیزی اسـت کـه بر سال‌ها موفقیت و درخشندگی او سایه خواهد افکند. کریستیانو رونالدو درسال 1985 درخانواده اي فقیر در جزیره مادیرا، پرتغال بـه دنیا آمد.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

پدر او یک الکلی بود اما رونالدو از همان ابتدا علاقه و استعداد خود در بازی فوتبال را نشان داده و برای تمرین بـه باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست. پیشرفت او بسیار سریع بودو علیرغم این‌کـه بدلیل یک نابهنجاری قلبی در کودکی مورد جراحی قرار گرفت درسال 2003 با مبلغ 12میلیون پوند بـه منچستر یونایتد پیوست. ازآن زمان بـه بعد وی توانسته با دریافتی هاي خود از دنیای فوتبال بر ثروت خود بیفزاید.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

اما ثروت و شهرت با خود کنجکاوی دیگران در زندگی خصوصی افراد رابه همراه دارد. وی در ابتدا بـه داشتن تمایلات هم جنس گرایانه متهم شد و بعد ها بدلیل نامزدی هاي متعددش مورد نکوهش قرار گرفت. نخستین فرزند او بنام کریستیانو جونیور درسال 2010 از طریق رحم اجاره اي در کالیفرنیا بـه دنیا آمد و دوقلوهای ایوا ماریا و متئو نیز بهمین روش متولد شدند.

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

هویت سه زنی کـه از تخمک هاي اهدایی آنها استفاده شده هنوز هم مخفی نگه داشته میشود. آخرین نامزد او یک مدل اسپانیایی بنام جورجینا رودریگز اسـت کـه پسر مشترک او و کریستیانو رونالدو، آلانا، سال گذشته بـه دنیا آمد. در حالی‌کـه پدر و مادر مایورگا نیز در نبرد آتی دادگاه وی را حمایت می‌کنند، رونالدو با مشکل بزرگی مواجه اسـت و آن نیز اعتبار خودش بعنوان تنها شاهد ماجراست.

در جولای 2017 کریس رونالدو بـه جرم فرار مالیاتی بـه مبلغ حدود 15 میلیون یورو بین ساله اي 2011 تا 2014 بـه دادگاه فراخوانده شد. در ماه می مقامات اداره مالیات اسپانیا، پیشنهاد 14میلیون یورویی این بازیکن برای مصالحه را رد کرده ودر ماه ژوئن حکم تعلیقی دو سال زندان و پرداخت 20میلیون یورو بـه او ابلاغ شد. در نامه اي کـه توسط خانم مایورگا نوشته شده و از طریق وکلای رونالدو بـه دست او رسیده چنین آمده اسـت:

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

امیدوارم فهمیده باشی کـه چـه کرده اي و از این اشتباه وحشتناکت درس گرفته باشی. کاری کـه با زندگی مـن کردی رابا هیچ زن دیگری نکن. بـه پول هایت اهمیتی نمی‌دهم زیرا آخرین چیزی اسـت کـه بـه آن فکر میکنم. مـن عدالت میخواهم! دراین قضیه هیچ عدالتی وجود ندارد».

ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل

این سخت ترین می داني اسـت کـه کریس رونالدو در طول زندگی حرفه اي موفق خود با آن روبه‌رو شده اسـت می داني خارج از زمین فوتبال کـه رونالدو باید برای همه ی چیز خود بجنگد. بازنده شدنش با پایان حکم فرمایی او دردنیای فوتبال و تبلیغات و البته فراموش شدن او بعنوان یک نابغه دردنیای فوتبال کـه از هیچ بـه همه ی چیز رسید همراه خواهد بود.

نوشته ماجرای تجاوز جنسی کریس رونالدو به مهماندار هتل آمریکایی + شرح کامل اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت