Insomniac Games خواهان ساخت Sunset Overdrive 2 است

0

مدیر عامل استودیو Insomniac Games یعنی تد پرایس به تازگی در مصاحبه با وبسایت IGN از علاقه این استودیو به ساخت Sunset Overdrive 2 گفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، پرایس در این مصاحبه به دشواری‌های تولید یک بازی جدید اشاره کرده و از هموارتر بودن مسیر در ساخت دنباله سری بازی‌ها گفته است.

"فکر می‌کنم یکی مهم‌ترین نکاتِ شروع یک سری بازی و فرصت ساخت دنباله‌های آن، این است که شما، از خیلی جهات، قبلا سخت‌ترین تصمیم ممکن را گرفته‌اید."

"وقتی یک IP (بازی جدید) را خلق می‌کنید، دیگر می‌دانید چه حال و هوایی دارد، چه شخصیت‌هایی دارد و می‌دانید که مکانیک‌های اصلی آن چگونه کار می‌کنند. در جریان هستید که بازیکنان چه بخش‌هایی از آنرا دوست دارند و کدام بخش‌ها را نمی‌پسندند، بنابراین ساخت دنباله برای هر عنوانی، چه Sunset Overdrive و چه هر عنوان دیگری، این فرصت را بوجود می‌آورد که به طرفداران چیزی بسیار بهتر از عنوان ابتدایی را ارائه دهیم، و فکر می‌کنم ما در Insomniac دوست داریم روزی اینکار را انجام دهیم."

"این برای ما یک چالش زمانی و یک چالش از نظر منابع است. اما مطمئنم که افراد زیادی Sunset را دوست دارند و طرفداران بارها و بارها دنباله آنرا از ما خواسته‌اند."

Insomniac Games با توجه به استانداردهای عناوین پرهزینه امروز استودیو بزرگی به حساب نمی‌آید و کمتر از 300 کارمند دارد. بنابراین، همانطور که پرایس در گفته‌های خود نیز اشاره کرد، لازم دارد که در انتخاب پروژه‌های خود دقت بیشتری به خرج دهد.

این استودیو اخیرا Marvel’s Spider-Man را برای PlayStation 4 عرضه کرد که علاوه بر دریافت بازخوردهای مثبت فروش فوق‌العاده‌ای هم داشته است و می‌توان دنباله آنرا تایید شده دانست.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت