بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

0

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس و حواشی

امروز بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه را مرور میکنیم. سریالی کـه بتازگی تولید شده و از شبکه پخش خانگی بـه فروش می رود، این سریال از اولین قسمت خود با واکنش هـای منفی رو بـه رو شد و تعداد زیادی از خانواده ها از خرید آن خود داری می کنند، همه ی می گویند: بـه حدی الفاظ و کنایه هـای جنسی دراین سریال وجوددارد کـه باید تنها بنشینیم و این سریال را نگاه کنیم.

پوستر رسمی مجموعه ممنوعه

البته این اولین بار نیست بلکه رواج کنایه هـای جنسی در سریالهای ایرانی از سال‌ها پیش شروع شد، بارزترین آنها در سریال شب هـای برره بود، بعنوان مثال دریک سکانس تست بارداری آقایان مثبت بود، خیلی ها این کنایه رابه رواج همجنس گرایی تعبیر کردند ودر مورد دیگر هم برنامه دورهمی و بدم بدم هـای کاراکتر قیمت، یا شوخی هـای فجیع سریال ساخت ایران 1 و 2 را می توان مثال زد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

در ادامه بحث امروز اول حواشی سریال ممنوعه را مرور می‌کنیم و بعد بازیگران کلیدی این سریال رابه همراه بیوگرافی کامل شان بشما معرفی میکنیم. در اوایل قسمت یکم سریال «ممنوعه»، چند دختر و پسر جوان را میبینیم کـه در ویلایی در شمال کشور مشغول بازی هستند؛ ورق‌هـای بازی بین افراد پخش میشود، در اینبخش حاکم کـه پسری از اعضای گروه اسـت حکم می کند عدد ۳ و ۵ باید امشب با هم بخوابند!

منتقد: مدعی‌ العموم کجاست با این سریال جنسی مجوز دار؟

این روز‌ها حال و هوای فرهنگ بـه همان اندازه ناگوار اسـت کـه حال و هوای اقتصاد! محصولات فرهنگی بیش از پیش بـه سمت ابتذال میرود و مسئولان و مدیران وزارت ارشاد گویا در خواب عمیقی بـه سر می برند. محصولات سینمایی در افزایش فضای اروتیک و دیالوگ‌هـای مبتذل از هم سبقت می گیرند ودر شبکه نمایش خانگی، محصولات منتشر شده، سبک زندگی مبتذل رابه مخاطبانشان ارائه می دهند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نکته قابل توجه این اسـت کـه سازندگان این مجموعه با بیان این گزاره کـه دارند مسائل و آسیب‌هـای اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهند، هر چـه را دلشان میـــخواهد، برای فروش بیشتر بـه مبتذل‌ترین شکل بـه تصویر می کشند. این ادعا زمانی روشن‌تر میشود کـه مدیر تولید این سریال در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم نکته قابل تأملی رابه زبان می‌آورد، او در پاسخ بـه سؤال‌هـای جام جم نسبت بـه جنسی و مبتذل بودن سریال پاسخ‌هـای متفاوتی می دهد.

در آخر از خبرنگار جام‌جم می خواهد کـه درباره آن‌ها خوب بنویسد ودر ادامه می گوید: «برای اینکه این صنعت زنده بماند باید بفروشیم. هر قدر فروش بد باشد و پایینتر بیاید، این صنعت هم زمین خواهد خورد.»! از همین جمله می شود فهمید کـه این حجم از ابتذال در سریال از کجا آب می خورد؛ تولید کنندگان این مجموعه بـه دنبال افزایش مخاطب و فروش بیشتر هستند و چـه چیزی جذاب‌تر و بفروش‌تر از مدل سریال‌هـای ترکیه‌ای و مبتذل.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نکته جالب این اسـت کـه مدیر تولید این سریال در پاسخ بـه این سؤال جام جم کـه این صحنه ترویج رابطه ضربدری و ابتذال اسـت، می گوید: «خب مگر بعدش را دیده‌ایم؟! انجام کار را دیده‌ایم؟»!گویا ابتذال از منظر مدیر تولید این سریال تنها بـه تصویر کشیدن رابطه جنسی اسـت و بیان این مسائل و عادی‌سازی این مدل از زندگی ابتذال بـه حساب نمی آید! دربخش‌هـای دیگر قسمت اول این مجموعه شاهد استفاده متعدد از مواد مخدر و مشروبات الکلی هستیم.

شاید بتوان قسمت اول این مجموعه را برپایه سکس، مواد مخدر و مشروبات الکلی تعریف کرد. استفاده از کلمات و حرکات اروتیک و بی‌بندوباری اعضای گروه بـه قدری زیاد اسـت کـه بنظر میرسد این سریال بیش از بقیه آثار مبتذل ساخته شده از خط قرمز‌ها عبور کرده اسـت. سؤالی کـه بـه ذهن متبادر میشود این اسـت کـه وزارت ارشاد دقیقاً دارد چـه کار می کند؟! این سریال بر چـه اساسی مجوز انتشار گرفته اسـت؟

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه

سریال خانگی ممنوعه بـه کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی ساخته سال 1396 – 97 میباشد کـه از شهریور تابستان 97 در شبکه خانگی توزیع می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده اسـت کـه موضوع آن روایت سه نسل بـه صورت هم زمان و پیوسته اسـت کـه مربوط بـه دغدغه هـای امروز جوانان و آسیب مسایل روز خانوادگی و اجتماعی اسـت. این سریال شهریور 1397 هر هفته توزیع می شود.

بیوگرافی نیکی کریمی بازیگر سریال ممنوعه

نیکی کریمی در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران بدنیا آمد. وی از دوران دبستان بازی در گروه‌هـای کوچک تئاتری را آغاز کرد. اولین نقش سینمایی ‌اش را درسال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» بـه کارگردانی جمشید حیدری بـه دست آورد. اما اولین حضور جدی‌اش را میتوان در فیلم «عروس» بـه کارگردانی بهروز افخمی درسال ۱۳۶۹ دانست.نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای کشور ایران پس از انقلاب می دانند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

پس ازآن، وی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی بنام‌هـای «سارا» و «پری» بازی کرد. درسال ۱۳۷۱ بازی در فیلم «سارا» «اقتباسی از «خانه عروسک» اثر هنریک ایبسن» توانست برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌هـای سن سباستین و نانت رابه ارمغان بیاورد. در همان سال برای تحصیل در رشته طراحی لباس بـه ایالات امریکا رفت و تا زمان بازی در فیلم «پری» اثر داریوش مهرجویی بـه ایران بازنگشت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بازی‌اش دراین فیلم کـه اقتباسی از کتاب «فرنی و زویی» اثر سلینجر بود مورد توجه قرار گرفت و او برای بار سوم در جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین شد. پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ درسال ۱۳۷۷ در فیلم «دو زن» بـه کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نیکی کریمی با بازی دراین فیلم، بـه بازیگر ثابت چند فیلم بعدی تهمینه میلانی تبدیل شد و این همکاری تا فیلم «واکنش پنجم» ادامه یافت. وی برای پنجمین بار برای فیلم «دو زن» نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن رابه خاطر بازی در همین فیلم از جشنواره تائورمینا ایتالیا گرفت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نیکی کریمی پس از دست‌یاری عباس کیارستمی در فیلم «A.B.C. Africa»، درسال ۱۳۸۰ فیلم کوتاه مستندی با عنوان «داشتن یا نداشتن» ساخت کـه بـه موضوع زوج‌هـای نابارور مراجعه‌کننده بـه کلینیک رویان می‌پرداخت. این مستند برنده جایزه باران شد. درسال ۱۳۸۱ در دو فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» بـه کارگردانی احمدرضا معتمدی و «واکنش پنجم» بـه کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بخاطر بازی دراین دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت. وی برای اولین بار در فیلم «باج خور» اثر «فرزاد مؤتمن» دریک نقش خاکستری بازی کرد. درسال ۱۳۸۳ اولین فیلم بلندش بنام یک شب را کارگردانی کرد. این فیلم بخاطر شرایط ممیزی در ایران اکران نشد ولی در جشنواره‌هـای معتبر خارجی درخشید. از جمله در جشنواره فیلم کن مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نیکی کریمی فیلم بعدی خود بنام چند روزبعد را درسال ۱۳۸۵ ودر شرایطی ساخت کـه هنوز تکلیف اکران یک شب در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. او در فیلم دوم خود بازی هم کرد و فیلمی قابل قبول و تحسین شده کارگردانی کرد ولی باز این فیلم هم بخاطر مسائل ممیزی در ایران هنوز اکران نشده اسـت. سومین فیلم نیکی کریمی با نام سوت پایان درسال ۱۳۸۹ خورشیدی ساخته شد.

گفت‌‌‌ و‌ گویی کوتاه با نیکی‌ کریمی

بنظر میرسد شهرت گاهی اوقات آدم را در شرایطی غیر‌قابل پیش‌بینی هم قرار میدهد. شـما هم دراین شرایط قرار گرفته‌اید؟

– هیچوقت! واقعا بشما میگویم آن زمان کـه فیلم نداشتم هم خوشحال بودم!

چرا؟

– بـه این دلیل‌کـه فکر میکردم هر چقدر کمتر دیده شوی و برای هر فیلمی کـه قابلیت ندارد کار نکنی، آن وقت قطعا مردم بیشتر دوست دارند کـه فیلم تـو را ببینند.

از چـه نظر نگاه مردم برای شـما مهم اسـت؟

-مگر می شود نگاه مردم برای مـن مهم نباشد؟ چون این مـن نبودم کـه مسیر کاری‌ام را شکل دادم. اگر مسیر خوبی بوده، اول خدا کمک کرده و بعد مردم. یعنی مردمی کـه مـن را باور کردند و کماکان در ذهن‌هایشان از مـن حمایت میکنند. حتی می دانم منتقدان مـن را نبخشیده‌اند بدلیل سه، چهار فیلمی کـه در سینمای بدنه کار کردم ولی از همان سینما فیلم «زن‌ها فرشته‌اند» را دوست داشتند.

در زمان نمایش فیلم «دو زن» باوجود استقبالی کـه از بازی شـما شد، بشما جایزه ندادند. واکنش‌تان چـه بود؟

– بله. آن زمان بـه مـن میگفتند حق‌تان را خورده‌اند. پاسخ دادم اولا شـما بازی کاندید‌هـای اینبخش را ندیدید شاید بهتر از مـن بازی کردند. دوما اینکه بـه نظرم در جهان هستی حق خوردنی نیست. بالاخره انرژی آن یک جایی بشما باز می گردد. مـن همیشه بـه این موضوع اعتقاد داشته‌ام.

بعد از جایزه نگرفتن برای فیلم «دو زن» در جشنواره فیلم فجر چـه خبر خوبی بشما رسید؟

– اولین خبر خوشی کـه شنیدم جایزه‌ای بود کـه برای فیلم «دو زن» از جشنواره ایتالیا گرفتم.

پیش ازآن هم جایزه جشنواره سه قاره رنانت را گرفته بودید؟

– بله. این جایزه را برای فیلم «سارا» گرفته بودم.

فوتبال چقدر برایتان جدی اسـت؟

– مـا اخیرا یک دی‌وی‌دی با عنوان «روزی روزگار فوتبال» درباره فوتبال پخش کردیم. در حقیقت اوایل سال با دست‌یارانم صحبت کردم و بـه این نتیجه رسیدیم درباره چیزی کار کنیم کـه بـه آن علاقه داریم. مـن خودم بـه اتفاق تعدادی از دوستانم بازی‌هـای فوتبال را می بینیم علاقه‌ام هم بـه فوتبال از کودکی بوده.

فکر کنم از معدود زنانی هستید کـه بـه تمرینات تیم فوتبال رفتید؟

– مـن رفته بودم برای فیلم‌برداری بـه باشگاه ملوان انزلی و تمرین آن‌ها در زمین ارتش «نیروی دریایی» انجام میشد موقعی کـه آن‌جا رفتم مـن و همکارانم ۱۰ دقیقه پشت در منتظر ماندیم. وقتی وارد زمین تمرین ورزش شدم گفتند شـما اولین زنی هستید کـه پایت را این جا گذاشتی. مـن هم بـه شوخی گفتم کـه از این نظر اسمم را در جایی ثبت کنید!

بیوگرافی آتیلا پسیانی و همسرش بازیگر سریال ممنوعه

آتیلا پسیانی دارای دختری بنام ستاره و پسری بنام خسرو اسـت کـه هر دو از بازیگران جوان تئاتر بـه حساب می آیند. او درسال ۱۳۶۱ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر فارغ‌ التحصیل شد و بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۲ با “مرگ سفید” کاری از حسین زندباف تجربه کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

پسیانی موسس گروه تئاتر “بازی” و هم چنین کارگاه نمایش در مجموعه تئاتر شهر اسـت. گروه تئاتر “بازی” هم‌اکنون متشکل از فاطمه نقوی، خسرو پسیانی و ستاره پسیانی اسـت کـه خانواده وی می‌باشند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

وی در مقام دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در فیلم “بهترین‌بابای دنیا” حضور داشت و دستیاری کارگردان، بازیگردان و انتخاب بازیگر فیلم “بوی پیراهن یوسف” نیز بر عهده او بود. وی دستیار کارگردان فیلم “دو فیلم با یک بلیط” بازیگردان و انتخاب کننده بازیگر “سفر بـه فردا”، بازیگردان “هیوا”، نیز بود.

فاطمه نقوی، همسر آتیلا پسیانی

فاطمه نقوی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران اسـت. لیسانس روان‌شناسی کودک از مدرسه عالی شمیران دارد. وی بازیگر سینما و تئاتر اسـت. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۷ با فیلم کوتاه «سکوت و درود»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

همین‌طور بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد. از فعالیتهای هنری اش عبارتند از فیلمهای دایره، نسل سوخته، دو فیلم با یک بلیت، گنج، گال و ….

دختر آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی تنها دختر آتیلا پسیانی، متولد سال ۱۳۶۱ در تهران اسـت. او بیش از ۱۵ سال اسـت کـه بازیگر اسـت و بیشتر کار تئاتر می کند ودر سینما و تلویزیون فعالیت کمی دارد. وی درسال ۱۳۸۸ موفق بـه دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

از جمله فعالیت‌هـای هنری‌اش عبارتند از فیلم‌هـای روایت‌هـای ناتمام، موج سوم، زن سوم، ورود آقایان ممنوع و سریال بچه‌هـای مـن و کلاه قرمزی ۸۸ و نمایش‌هـای متولد ۶۱، تریو، خانه، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، تجربه هـای اخیر و…

بیوگرافی الهه حصاری بازیگر سریال ممنوعه

الهه حصاری در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در شهر تهران بدنیا آمد. وی پس از دوران متوسطه بـه دانشگاه رفت و فوق‌دیپلم خودرا در رشته‌ي تربیت‌بدنی دریافت کرد و لیسانس زبان انگلیسی نیز دارد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

وی در دوره‌ي دبیرستان در گروه‌هـای تئاتر دبیرستان شرکت داشت و فعالیت بازیگری خودرا دراین گروه‌ها شروع کرد. الهه حصاری دوره‌ي کلاس‌هـای بازیگری خودرا در موسسه فرهنگی هنری چهره‌هـای ماندگار رابا نمرات و رتبه‌ي ممتاز پشت سر گذاشت.

شروع فعالیت بازیگری

الهه حصاری درسال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» فعالیت بازیگری خودرا شروع کرد. نطفه شوم فیلمی بـه کارگردانی و نویسندگی کریم آتشی اسـت.

نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه

وی با بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» بـه اوج محبوبیت خود رسید. سریال هشت و نیم دقیقه نام یک مجموعه تلویزیونی بـه کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید کـه درسال ۱۳۹۵ ساخته شد. فیلم‌نامه این سریال توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی با بازنویسی نهایی بابک کایدان بـه نگارش درآمده اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

این سریال کـه در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه تولیدشده محصول شبکه ۲ سیماست. الهه حصاری دراین فیلم نقش یلدا خواهر یکتا را بازی می کند. وی دراین سریال درکنار شبنم قلی‌خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی و … بـه ایفای نقش پرداخت.

نظر وی در مورد نقش یلدا در هشت و نیم دقیقه

اول همه ی‌ چیز مثل یک هندوانه دربسته بود؛ چون باید موسیقی و تدوین کنار هم قرار می گرفت تا بدانیم چـه اتفاقی خواهد افتاد و ۷۰ درصد موافق این نظر بودم. قبل از شروع کار دیدگاه مثبتی داشتم و حتی دربخش‌هایي مطمئن بودم کـه کار خوبی اسـت؛ چون میزانسن و دکوپاژ و کل گروه خیلی خوب بود. جدا از بازی‌ام، باقی بازی‌ها خیلی خوب بودو روابط خانوادگی دراین سریال پررنگ اسـت و کلمه گرم را در مورد آن بکار میبرند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

خودم نقش یلدا را دوست داشتم و امیدوارم مخاطب هم دوست داشته باشد کـه بنظر میرسد بازخورد مثبتی دریافت کردیم. بازخوردهای بیرونی خیلی جذاب بودو در نظرات بـه یک دیگر پاسخ میدهند. در حال حاضر نظرات مختلفی دریافت می کنم کـه میگویند خانواده مـا همین برخورد را داشتند و مـا سکوت کردیم یا رفتیم یا ازدواج دیگری داشتیم. وی تا کنون ازدواج‌نکرده اسـت و مجرد می باشد و دو خواهر دارد.

مربی ورزشی و یوگا

الهه حصاری علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز میباشد. وی می گوید مـن در دانشگاه در رشته‌ي تربیت‌بدنی تحصیل کردم و از کودکی عاشق ورزش کردن بودم و بعد از مدتی کـه ماجرا برایم جدی تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدن‌سازی رفتم. رشته تحصیلی مـن تربیت‌بدنی بودو از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بعد از مدتی کـه ماجرا برایم جدی تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدن‌سازی رفتم. زمانی کـه ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی بـه آن علاقه‌مند شدم کـه بیشتر با این رشته آشنا شدم علاقه‌ام نسبت بـه آن بیشتر شد و بعد فهمیدم یوگا ورزش سختی اسـت ولی دوره‌هـای این رشته را گذراندم و مدرکم را دراین زمینه گرفتم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

البته برای اینکه در هر رشته ورزشی مربی شوی باید این دوره را ببینی و مدرکش را بگیری. مـن این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعدازآن هم بدن‌سازی و فیتنس و درنهایت یوگا کـه انتخاب خودم بود. خدا را شکر همه ی این رشته‌ها را کارکردم و مدرکم را گرفتم والان هم مربی یوگا شدم.

کارنامه هنری الهه حصاری

= فیلم سینمایی

= ترانه «۱۳۹۶»

= کروکودیل «۱۳۹۶»

= هایلایت «۱۳۹۶»

= ماه گرفتگی «۱۳۹۵»

= انتهای خیابان هشتم «علیرضا امینی، ۱۳۹۰»

= بی‌تابی بیتا «مهرداد فرید، ۱۳۹۰»

= آزادراه «عباس رافعی، ۱۳۹۰»

= زنان ونوسی، مردان مریخی «کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹»

= زن‌ها شگفت‌انگیزند «مهرداد فرید، ۱۳۸۹»

= تاکسی نارنجی «ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷»

پخش خانگی

= شوخی کردم «مهران مدیری، ۱۳۹۲»

= قلب یخی سری سوم «۱۳۹۲»

مجموعه تلویزیونی

= هشت و نیم دقیقه «۱۳۹۵»

بیوگرافی میلاد کی مرام بازیگر سریال ممنوعه

میلاد کی مرام در تاریخ: ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در بندر انزلی با اصالت تبریزی متولد شد. او دارای فوق دیپلم الکترونیک اسـت. او از شاگردان مسعود کیمیایی اسـت. بـه گفته خودش او از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان اسـت و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده اسـت و یک خواهر و برادر بزرگتر دارد.

آثار میلاد کی مرام: سینما

= کوچه ملی «سینما سوخته»

= ملکه «۱۳۹۰»

= روزگاری عشق و خیانت «عبور ازمه»

= خط ویژه

= ۳۶۰ درجه

= امکان مینا

= آبنبات چوبی

= مذاکرات مستقیم آقای عبدی «۱۳۹۳»

تلویزیون

= شاید برای شـما اتفاق بیفتد

= نابرده رنج

= بچه‌هـای نسبتاً بد

= ژنرال «۱۳۹۲»

= فیلم تلویزیونی سیب ترش

= چرخ فلک «اپیزور بیتا ۱۳۹۵»

جنجالی‌ ترین مصاحبۀ میلاد کی مرام

راجع بـه چیزهای می خواهم صحبت کنم کـه تا بحال صحبت نکرده ام، برای اینکه شخصیتی کـه گه گاه دوستان با برداشت ناصواب شان از مـن می سازند چیز دیگری اسـت! وقتی آمدم تهران، «مـن بچه شهرستانم با افتخار بچه انزلی ام»، وقتی آمدم پیش آقای کیمیایی و وارد تهران شدم، تهران برایم خیلی عجیب بود مثل این بود کـه یک ایرانی را برداریش و بگذاری وسط هالیوود…

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

یکهو سرش گیج می رود! خیلی برایم سخت بود. سنی هم نداشتم. با ایشان آشنا شدم و مسیر زندگی ام را تغییر دادند؛ چیزهایی بهم گفتند کـه احساس کردم اول باید روی پاهای خودم بایستم بعد بروم سراغ عشقم هنر، بازیگری و هر چیز دیگری… رفتم سراغ کار… هیچ ابایی هم از کار نداشتم. هر کاری را هم می کردم؛ از کارگری شروع کردم. مـنِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران.

مـن توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم بکار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و مـن پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و مـن گفتم مـن اینم و… و دوست دارم بازی کنم. گفتند مـن می خواهم یک سریال بسازم بـه اسم خواستگاران، تـو میتوانی بیایی تست بدهی.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

رفتم تست دادم و بجای یک نقش 20 نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا کـه هستم، همان طور کـه مدیون استادم کیمیایی هستم. برای اولین بار اسـت کـه دارم راجع بـه آن حرف می‌زنم و برای آخرینبار هم خواهد بود. این‌ها را می گویم برای اینکه بدانید یک شبه بـه این جا نرسیده ام.

خیلی اتفاقات عجیبی بودو مـن شبها تا صبح توی خیابان راه می رفتم چون حتی جا برای خوابیدن هم نداشتم… کنار تئاتر شهر. تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس هایي کـه از راه آهن تا تجریش می آمد، با یکی دوست شده بودم و شب هـای ته اتوبوس اش می خوابیدم، هنوز هم هست، می‌توانم یک روز بیاورمش جلوی دوربین و حرف بزند…

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

می رفتم توی اتوبوس اش تا شب صبح شود و بروم سر کار یا توی همان رستورانی کـه کار می کردم یک اتاق کوچکی بود کـه آنجا کار می کردم. خیلی توی سرم زدند! خیلی ها برایم کامنت می گذارند، آنهایی کـه گاهی حالشان بد می شود، حتی از دوستان بازیگر هم هستند کسانی کـه خیلی حالشون بد می شود از اینکه مـن دارم پیشرفت می کنم و این برای مـن لذت بخش اسـت.

دارم کارم را درست انجام می‎دهم و می گویند این همان سرایدار مدرسه کیمیایی بود، آره مـن همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم کـه توی موتورخانه اش زندگی می کردم با افتخار میگویم کـه برای هدف هر کاری می کردم، نه هر کاری… شرفم را نفروختم… بی شرفی نکردم، اتفاقا با هیچ کس دوست نشدم، دوستی نداشتم، آدمی کـه می خواهد دوست شود باید پول داشته باشد، مـن پول نداشتم، هیچی نداشتم صفر، صفر…

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

اصلا این جمله برایم آشنا نیست کـه میگویید با نفر اول دوست میشوی! نفر اول کی هست؟ نفر اول خداست، خدا اگر بخواهد تـو بـه هر چـه کـه می خواهي، می‌رسی. اینجوری آمدم بالا… با افتخار هم می گویم کـه توی موتورخانه زندگی کردم، صبح هم پا میشدم جارو می زدم و تی هم می کشیدم… با افتخار… آقای کیمیایی این موضوع را نمی‌دانست، ولی مـن اینکار را می کردم چون احساس مسئولیت می کردم.

از آنجا آمدم بیرون رفتم سراغ کاری دیگر، دقیقا همان کار توی رستوران کـه گفتم. یکی از دوستانم آمد توی رستورانی کـه کار می کردم «محمد حمزه ای کـه همین حالا کارگردان شده». آن موقع برنامه نویس و دستیار کارگردان بود مـن را معرفی کرد بـه سعید ابراهیم فر مـن یک تله فیلم کار کردم، سعید ابراهیم فر از مـن خوشش آمد و مـن دو سه تا رسید بـه فیلم کوچه ملی مهرشاد کارخانی.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

از ایشان هم ممنونم کـه بـه مـن اعتماد کردند، با کوچه ملی شروع شد و آقای حسن حجاریان عزیز آن فیلم را دید و بـه آقای آهنگر پیشنهاد داد و گفت دنبال بازیگر هستی با آن خصوصیات مـن توی کوچه ملی دیده ام، کوچه ملی توی جشنواره بودو داشت دیده می شد برای انتخاب. آهنگر آمد مـن را دید و انتخابم کرد برای فیلم ملکه. ابوالقاسم حسینی آمد و دو سه روز بعدش هم قرارداد را بست و ملکه را کار کردیم.

از این بـه بعد افتاد توی دور تند؛ دیگه شد خط ویژه، شد برف، شد بچه هـای نسبتا بد، شد، شد، شد… تا این جا کـه خدا خیلی بـه مـن لطف کرده. این کل پروسه ای اسـت کـه مـن طی کرد ه ام تا هم اکنون و این جا نشسته ام و بی ادعاترینم ولی سعی می کنم کارم را بلد باشم و حرف زور توی مغزم نمیرود و این را از آقایم علی یاد گرفته ام؛ ایشان یک حرف بزرگی دارند کـه زیر بار حرف زور نرو، هیچ مسلمانی نباید زیر بار حرف زور برود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

مـن خدا را دارم، یعنی همه ی چیز و همه ی کس را دارم؛ کل کائنات در خدمت مـن اسـت، اگر می‌توانید خودتان را آن قدر قوی کنید کـه خدا برای شـما باشد، خدا باهاتان باشد کـه همه ی چیز را داشته باشید. باعث افتخار مـن اسـت کـه جلوی دوربین مردم بوده ام، نمی‌گویم تی وی پلاس چیزی کـه مردم دنبالش می کنند… چیزی کـه مردم دنبالش می کنند قابل احترام اسـت… امیدوارم روزبه روز بالاتر باشید.

بیوگرافی امیر جعفری، همسر ریما رامین‌ فر

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت کـه در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. جعفری بازیگری را دریک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. علیرضا جعفری برادرزاده اوست.

ورود بـه دنیای بازیگری

امیر جعفری درسال 1377 اولین کار حرفه‌ای‌ خودرا در تئاتر با نام «رقص کاغذ پاره‌ها» بـه کارگردانی آقای یعقوبی انجام داد و بخاطر همان ایفای نقش، جایزه بهترین بازیگر تئاتر را در آن سال دریافت کرد. بازی او در مجموعه بدون شرح مهدی مظلومی، ۱۳۸۰ اولین حضور او در تلویزیون بود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم «مهدی مظلومی، ۱۳۸۳» با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد. وی بازی در سینما را درسال 1380 و با بازی در فیلم “نان و عشق و موتور 1000” آغاز کرد و با بازی در فیلم “قارچ سمی” ادامه داد.

فعالیت‌ هـای هنری امیر جعفری: فیلم سینمایی

= اکسیدان «۱۳۹۵»

= ساعت ۵ عصر «۱۳۹۵»

= آزاد بـه قید شرط «۱۳۹۵»

= زاپاس «۱۳۹۴»

= سیزده «۱۳۹۱»

= جیب‌بر خیابان جنوبی «۱۳۹۰»

= نفوذی «۱۳۸۸»

= کیفر «۱۳۸۸»

= بی‌پولی «۱۳۸۶»

= جنایت «۱۳۸۲»

فیلم تلویزیونی

= آخرین روز ماه «۱۳۸۹»

= میش «۱۳۸۸»

= هندوانهٔ شب یلدا «۱۳۸۶»

= نسخهٔ خطی «۱۳۸۲»

سریال

= شهرزاد «مجموعه نمایش خانگی» «۱۳۹۵»

= تعبیر وارونه یک رؤیا «۱۳۹۴»

= پایتخت ۲ «حضور افتخاری» «۱۳۹۲»

= چک برگشتی «۱۳۹۰»

= شیدایی «۱۳۹۰»

= زیر هشت «۱۳۸۹»

= میوهٔ ممنوعه «۱۳۸۶»

= برای آخرینبار «۱۳۸۴»

= بدون شرح «۱۳۸۰»

حواشی: رابطه با بابک زنجانی

بابک زنجانی از همکاری با امیر جعفری در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم نام برده و گفته اسـت: «امیر جعفری بعنوان مشاور هنری با مـا همکاری می کند و یکی از افرادی اسـت کـه دربارهٔ فیلمنامه‌ها نظر میدهد.»

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

وی هم چنین درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده اسـت: امیر جعفری کـه هنرپیشه هستند، ابراهیم شیبانی رابه مـن معرفی کرد. مـن و امیر همکلاس بودیم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب ودر مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم بـه صورت خانوادگی دوست هستیم با هم دیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با مـن نبرده اسـت.

مشخصات ریما رامین‌فر از زبان امیر جعفری:

هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان‌دوست و از معدود افرادی کـه هیچوقت خنده از لبانش محو نمیشود.

گفتگو با ريما رامين‌فر همسر امير جعفری:

ريما رامين فر متولد پنجم فروردين 1349 تهران اسـت و يكي از چهره‌هـای دوست داشتني و شناخته شده براي علاقمندان سريال‌هـای تلويزيوني بـه شمار می رود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

اين بازيگر در كنار همسر هنرمندش “امير جعفري” بـه ايفاي نقش در بسياري از سريال‌‌ها و فيلم‌هـای تلويزيوني و سينمايي پرداخته و آن‌چـه كه بـه وضوح مي‌توان از سخنان این بازيگر احساس كرد عشق و علاقه ‌ای اسـت كه بـه زندگي مشترك و بـه خصوص پسرش آيين دارد.

طریقه آشنایی آنها و خصوصیات اخلاقی امیر از زبان همسرش:

ریما رامین‌فر: مـا در تئاتر با یک دیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال 73 بود کـه دریک نمایش بعنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش ازآن نیز یکسال در کلاس‌هـای آقای سمندریان، همکلاس بودیم. در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی میکرد ودر زمینه تئاتر راهنمایی‌هـای او موثر و سازنده بود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

« امیر جعفری می گوید: البته راهنمایی‌هـای ریما بیشتر بود، او یک فرشته اسـت کـه تنها دو بال کم دارد».حدود 11 سال با هم همکار بودیم و بطور کامل نسبت بـه هم شناخت داشتیم سرانجام این 11سال آشنایی بهازدواجختم شد.امیر، مهربان و خیلی خانواده‌دوست اسـت، اما خب کم‌طاقت و گاهی اوقات عصبی اسـت کـه البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود.

بـه چـه شهرهايي سفر كرده ‌ايد و كداميك از شهرهاي ايران را بيشتر دوست داريد؟

بايد بگويم بـه همه ی شهرهاي ايران سفر كرده‌ ام؛ اصفهان، ‌كرمان،گيلان، تبريز و…بخاطر فيلم “يه حبه قند” بـه يزد رفتم و بـه نظرم آمد كه تا بحال آن همه ی مردم مهمان نواز را يك جا نديده بودم.

از سفر هـای شمالیتان برایمان بگویید!

مردم شمال را خيلي دوست دارم و بايد بگويم كه تنوع غذايي مردم شمال كشور بـه مراتب بيشتر از ديگر نقاط كشور اسـت. البته عاشق رستوران‌هـای گيلان هستم.

خاطره‌ای كه از گفتن آن لذت مي ‌بريد را تعريف كنيد.

بيشتر خاطرات مـن بـه دوران كودكي‌ام با مادربزرگم بر مي‌گردد و يادم نمي‌رود سفره‌‌ای كه او مي‌‌چيد بـه خصوص در ماه مبارك رمضان بسيار زيبا و دوست داشتني بودو پرستش خالصانه‌ای كه در او ديدم در هيچ فرد ديگري پيدا نكردم و يكي از خاطرات مـن بـه همين دوران برمي‌گردد.

بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر سریال ممنوعه

پژمان بازغی در دوران کودکی بـه واسطه شغل پدرش در شهر هـای مختلف زندگی کرده و تجارب زیادی را بدست آورده اسـت. پس از تولد، ۴ سال در تهران ودر خانه ها سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بـه شهر رشت می رود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس بـه بوشهر سفر میکند. با پایان جنگ بـه تهران باز می گردد. پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن بـه آنجا برمی‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می شود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

درسال ۱۳۷۳ با ورود بـه سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم‌خواه باز می کند. پس ازآن بـه استخدام آژانس دوستی در می آید و بـه مدت ۲ سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی الخصوص مرحوم حسین پناهی بـه ایفای نقش میپردازد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بعد از آژانس بـه سراغ جوانی مجید قاریزاده میرود و با مسعود جعفر جوزانی بـه بلوغ می رسد پس ازآن بـه گروه ویژه مهرداد خوشبخت می‌پیوندد و گمگشته‌اش رابا رامبد جوان پیدا میکند. وی همراه سیروس مقدم با دریایی‌ها سفر میکند ودر سال ۸۰ برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

پس ازآن بـه دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد و با تارا و تب توت‌فرنگی سعید سهیلی و سربازهای جمعه کیمیایی کارش را بـه اتمام می رساند. پس از سایه آفتاب، نفس تازه می کند ودر حال حاضر نیز با سامان مقدم برای سال آینده “نفستو حبس کن” را آماده می کند. برادر کوچکترش هم علاقه زیادی بـه این پرده نقره‌ای دارد ودر ۲ فیلم پسران مهتاب و شب لخت سعید سهیلی بازی کرده اسـت.

بیوگرافی بهاره افشاری بازیگر سریال ممنوعه

بهاره افشاری «متولد ۱۳۶۳» طراح لباس و بازیگر ایرانی اسـت. بهاره‌ افشاری‌ Bahareh Afshari یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ اسـت‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ میباشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.فعالیت‌هنری‌ اش‌ را سال‌ها پیش‌ بایک‌ سریال‌ آغاز کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

اما بـه‌ دلیل‌ تجربه‌ي‌ بد در آن‌ کار دوست‌ ندارد ازآن‌ کار در کارنامه‌ هنری‌ خود نام‌ ببرد و تصمیم‌گرفت‌ تا برای‌ همیشه‌ از دنیای‌ بازیگری‌ کنار برود. اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ بـه‌ همکاری‌ کند تا در جدید ترین‌ ساخته‌اش‌ کـه‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ اسـت‌ بـه‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

افشاری‌ دراین‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ میکند و پس‌ ازآن‌ یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او رارقم‌ زد. نقش‌ فرشته‌ برای‌ او بـه‌ قدری‌ خاص‌ بودکه‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌ را بپذیرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بهاره افشاری همیشه شاه نقش‌هـای تلویزیون نصبیش می شود او روزگاری شیطان بودو حالا هم در نقش دختری مشکل دار! او ستاره بی چون و چرا تابستان امسال بودو بازی خویش در نقش بیتا سریال فاصله ها حسابی گل کرد.

حضور بازیگر مقابل، تاثیری بر بازی شـما دارد؟

بهاره افشاری: حضور بازیگر مقابل تاثیر دارد، اما در بازی مـن بی تاثیر اسـت و مـن اصولاً تاثیر نمی‌گیرم. چون تاثیر گرفتنن، یک اتفاق بدی اسـت، بـه این دلیل اگر بازیگر مقابل بازیگر خوبی نباشد، بازی تـو نیز خراب می شود. مـن سعی کردم کـه در همان کارهای اولم، این اتفاق برایم نیافتد. مـن بـه خودم اجازه نمیدهم در کاری کـه حضور مییابم، این سوال را بپرسم کـه مقابل مـن چـه کسی حضور دارد.

اما خیلی از بازیگران بـه این موضوع وابسته اند و می پرسند چـه کسی قرار اسـت نقش مقابل مـن را بازی کند و برایشان اهمیت دارد؟

نه مـن این شکلی نیستم، بـه مـن چـه ربطی دارد کـه مقابلم چـه کسی بازی می کند؟

این خیلی خوب اسـت؛ شـما دیپلم تئاتر دارید؛ آیا هیچوقت کار تئاتر انجام ندادید؟

مـن اصلاً دراین سال‌ها تئاتر کار نکردم و فکر می کنم حد و اندازه مـن کار تئاتر نیست! کار تئاتر بـه پختگی نیز دارد کـه مـن آنرا ندارم

و دوست داری بـه این پختگی برسی؟ وسوسه می شوي در تئاتر بازی کنی؟

ببین، بازی تئاتر مال خودش اسـت، یعنی خیلی تخصصی اسـت و وابسته بـه همان پختگی اسـت کـه گفتم. مـن وسوسه نشدم و نمی‌شوم اما فکر می کنم اندازه مـن تئاتر نیست.

در فیلم هایي سینمایی زیادی کـه داشتی ژانرهای مختلفی را بازی کردی، انها را توضیح بده؟

مـن تقریبا تمام ژانرها را در سینما تجربه کردم. حتی کلبه ژانر وحشت و زندگی شیرین کمدی نیز بازی کردم کـه البته خیلی هایشان زیاد موفق نبوده اسـت. در خیابان بیست و چهارم هم ژانر پلیسی اکشن را داشتم کـه هنوز اکران نشده اسـت.

وقتی یاد سریال «او یک فرشته بود» می‌افتم، بـه نظرم در ژانر وحشت خوب بودی و خوب همه ی را می ترساندی؟ «با خنده»

مـن دوست دارم همه ی ژانری را تجربه کنم، اما بنظر خودم در ژانر وحشت بـه این نتیجه رسیده ام کـه خیلی آدم موفقی نیستم. شاید بـه این دلیل باشد کـه مـا فیلم موفق در ژانر وحشت نداریم؟ مثل فیلمهای ترسناکی کـه بیشتر در سینما می خندیدیم تا بترسیم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

دقیقاً همینطور اسـت، بضاعت سینمای مـا دراین ژانر بضاعت عجیب غریبی ندارد و خبری در سینمای مـا، از این نوع نیست. در مورد ژانر وحشت کاملاً با نظرت موافقم و فیلمهای خوب ترسناکی ساخته نمی شود. مـن آخرین کار خوبی کـه دراین ژانر بـه یاد دارم فیلم «شب بیست و نهم» بوده اسـت.

بـه سراغ خودت برویم، هم بازیگری و هم نقاش؛ کار خاص دیگری هم انجام میدهی؟

مـن سال هاست کـه طراحی لباس می کنم. اما تمرکز کلی مـن مخصوصاً دراین دوسال بازیگری اسـت. طراحی لباس هم برای بیرون انجام می‌دهم.

هیچوقت فکر کردی کـه بتوانی کار کودک هم انجام بدهی؟ فکر میکنم امسال هم جشنواره فیلم کودک در همدان باشد.

خیلی اینکار را دوست دارم؛ اما هیچ وفت بـه مـن پیشنهاد نشده اسـت. خیلی دوست دارم در فیلمی مثل «پاتال و آروزهای کوچک» بازی کنم. بـه هرحال مـن استقبال می کنم.

دلم می خواهد بدانم، کلاً چـه فیلمهای خوبی دراین سال‌ها بـه یاد داری کـه بخواهی از آنها هم نام ببری؟

درباره الی رابه شدت دوست داشتم. بـه مجموعه آثار آقای مهرجویی خیلی علاقه مندم. مـن «پری» را در کودکی دیدم و خیلی دوست داشتم. از فیلمهای کودکان هم گلنار، پاتال و آروزهای کوچک و مدرسه موش ها را از یاد نمیبرم کـه متاسفانه هم اکنون چنین فیلم هایي را نداریم. همین حالا کـه می‌بینم در کودکی آدم فرهیخته ای بودم.

فیلم شناسی بهاره افشاری: سینما

= معراجی‌ها «۱۳۹۲»

= ازدواج در وقت اضافه «۱۳۸۸»

= خیابان بیست و چهارم «۱۳۸۷»

= زندگی شیرین «۱۳۸۷»

= کلبه «فیلم» «۱۳۸۷»

= تسویه حساب «۱۳۸۶»

= صد سال بـه این سال‌ها «۱۳۸۶»

سریال

= روزگار قریب

= او یک فرشته بود

= فاصله‌ها

= دست بالای دست

= مرد نقره‌ای

شایعه ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری

خبری درباره حضور بنیامین بهادری همراه با همسر جدیدش بهاره افشاری در برنامه خندوانه روی خروجی یک سایت قرار گرفت و توجه کاربران رابه خود جلب کرد. پس از انتشار این خبر، بهاره افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار عکس صفحه دوم شناسنامه خود، این شایعات را تکذیب کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بهاره افشاری در اینستاگرامش نوشت: ” خسته ام بیشتر از اینکه عصبانى باشم … شاید نباید همیشه سکوت کرد. شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن بـه تـو رو نداشته باشند

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

تا شاید انقدر محدود زندگى نکنم؛ تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات تلخى رو تجربه نکنند. شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند. شاید روزهاى زیادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بیدار نشوم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

شاید و یا ای کاش جور دیگرى بودم براى اولین و آخرینبار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامى این ده سال را تکذیب می کنم. تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه یک بارم تا ممنوع الکارى در شرایطى کـه فقط روزى ۶ ساعت بیدارم و مابقى درگیر فیلم برداری ام تا ورودم بـه سینما از طرف x و حواشى دیگرم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

فقط آقایون خبرگزارى ها کـه اکثرا هم معتبر ترینید….با کدام دین و ایمان و باورتان بـه زندگى مـن حمله ور شده اید؟ یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید بـه مادرتان، خواهرتان، همسرتان و ناموستان. چون مـن هم دختر کسى، خواهر، برادرم و ناموس کسى هستم. بعد از قانون کـه تک بـه تک شـما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم بـه حق و خدایم.

بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر سریال ممنوعه

خاطره اسدی درحدود 14 سالگی بـه کلاس هـای بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا بـه بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره هـای این کلاس را گذراند ودر سال 1381 هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد. وی از همان دوران کودکی بـه کارهای هنری علاقه مند بوده و فعالیتهایی مانند نقاشی و سفاگری و… را انجام می داده اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

خاطره اسدی بازیگر جوانی اسـت کـه از اوایل دهه 80 در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. خاطره اسدی فعالیت حرفه ای خودرا با بازی در فیلم سینمایی “دیشب باباتو دیدم آیدا” بـه کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. بازی در فیلمهای سینمایی “شبانه روز”، “برف روی شیروانی داغ”، “هفت دقیقه تا پاییز” و… از دیگر فعالیت هـای این بازیگر اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

او در مجموعه تلویزیونی “سقوط یک فرشته” کـه بـه مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می شود در نقش دختری پر جنب و جوش ظاهر شده اسـت در فیلم مستندی با عنوان «صورتک» ساخته علی عطار بازی کردکه البته بهاره رهنما هم با او هم بازی بود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

این فیلم درباره زنانی اسـت کـه برای زیبایی صورت تغییراتی در چهره خود ایجاد می کنند و بـه عمل هـای جراحی دست می‌زنند. او می گوید بازی در «آخرین سرقت» تجربه بسیار خوبی بود، ضمن اینکه هیچ گاردی نسبت بـه ژانر طنز ندارم، اتفاقا خیلی هم کمدی تلخ یا اجتماعی را دوست دارم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

خاطره اسدی بازیگر جوان کشورمان رو کمتر در رسانه ها خبری ازش می‌شنویم و اصولا آدم کم حاشیه یا می توان گفت بی حاشیه هست او در حالی در اتوبان صیاد شیرازی تهران ماشینش چپ کرد و ازآن حادثه جان سالم بـه در برد ولی بازهم در صدر اخبار رسانه ها قرار نگرفت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

چون معتقد اسـت کـه بازیگر باید بتواند با اخبار حرفه در اوج باشد نه با حاشیه خاطره اسدی بازیگر کشورمان, تصاویری را از سگ خانگی‌اش منتشر کرده اسـت. «خاطره اسدی» جایزه ویژه جشنواره فیلم «بلاک» را ازآن خود کرد. جایزه ویژه بهترین فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم «بلاک» برلین بـه فیلم کوتاه «بشین عزیزم» بـه تهیه کنندگی خاطره اسدی، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون اهدا شد.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر سریال ممنوعه

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نیما شعبان نژاد بازیگر ایرانی متولد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در کلن کشور آلمان میباشد. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر اسـت. نیما شعبان‌نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران اسـت. وی از بازیگران مجموعه خندوانه بوده‌اسـت ودر این مجموعه در شخصیت‌هـای مختلفی بـه ایفای نقش می‌پرداخته‌اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

نیما شعبان‌نژاد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل کرده‌اسـت و از سال ۱۳۸۳ بـه شکل حرفه‌ای، کار خودرا در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

پای او توسط محمد زیکسازی کـه خود در خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی میکند بـه خندوانه باز شده‌ اسـت. نیما شعبان‌نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایي دارد.

فعالیت‌هـای نیما شعبان‌نژاد: مجموعه تلویزیونی

= رهایم نکن – ۱۳۹۷

خندوانه:

وی تا کنون در قالب شش نقش مختلف در خندوانه ایفای نقش کرده‌اسـت:

= نیما

= جوبان

= کیا تاناکورا

= بایرام کوکَکی تبسّم

= خانومی «مزاحم تلفنی خندوانه»

= پزشک پاینده سازگار با محیط زیست

بیوگرافی امیر حسین آرمان بازیگر سریال ممنوعه

او متولد 14 آبان 1361 در تهران اسـت. او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب هـای درست مسیر خوبی را برای رسیدن بـه قله هـای موفقیت پیش گرفته اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

او تا کنون با بازی در فیلمهای ازدواج بـه سبک ایرانی هدف اصلی صد سال بـه این سال ها امشب شب مهتابه برف روی شیروانب داغ بیداری رویاها روز هفتم وسریال کلاه پهلوی و سرزمین کهن استعداد هـای فراوانی را از خود نشان داده اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای کشور ایران، بازیگری کـه چند سالی اسـت بر پرده هـای سینما ظاهر شده اسـت، بازیگری کـه دورنمای خوبی از فعالیت هـای هنری وی بـه چشم می خورد، می گوید ازآن دست بازیگران نیست کـه سینما وی را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد اسـت هر دو با هم منتخب یکدیگرشدند.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

آرمان درباره نحوه ورودش بـه عرصه بازیگری می گوید: سال1381 بود کـه با شرکت در کلاس هـای مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود کـه بطور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. ازدواج بـه سبک ایرانی کاری از حسن فتحی اولین فیلمی بود کـه در آن نقش آفرینی کردم.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

امیرحسین آرمان درحالی از ازدواج بـه سبک ایرانی اولین کار سینمایی خود می گوید کـه نگاهی بـه کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال بـه این سال ها» سال 87«امشب شب مهتابه سال 1388 بیداری رؤیاها

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «مـن مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره با هم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده اسـت کـه همه ی بـه نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این اسـت کـه با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می‌داند کـه چگونه انتخاب کند.

بیوگرافی لیلا زارع بازیگر سریال ممنوعه

لیلا زارع «متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران» هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران اسـت. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می باشد. لیلا زارع علاوه بر بازیگری بـه عکاسی نیز مشغول اسـت و قبل از ورود بـه دنیای بازیگری آتلیه عکاسی داشت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

او شغل‌هـای مختلفی را تجربه کرده هم چنین کلاس‌ها و دوره‌هـای متفاوتی را نیز گذرانده‌اسـت. لیلا زارع در کلاس‌هـای نقد و بررسی فیلم و دوره‌هـای تاریخ سینما نیز شرکت کرده‌اسـت. در کلاس‌هـای تخصصی بازیگری اصلاً شرکت نداشته‌اسـت. درسال ۱۳۸۲ اولین سریال خودرا بازی کرد اما این سریال بخاطر مشکلات تولیدی پخش نشد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

پس ازآن در فیلم مـا همه ی خوبیم بـه ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید. بازی در فیلم سوپر استار درسال ۱۳۸۷ هم چنین هنرنمایی در سریال ارمغان تاریکی درسال ۱۳۸۹ باعث محبوبیت, او در سینما و تلویزیون شد.

تفریحات و سرگرمی ها

بازیگر سریال محکومین علاقه خاصی بـه گل و گیاه دارد و یک مزرعه کوچک برای خودش تهیه کرده ودر آن سبزی , و صیفی کاری می کند. گوشت خوار نیست و بیشتر گیاه خوار اسـت.

غذای مورد علاقه لیلا زارع

غذا هـای دریایی در لیست غذای وی وجوددارد. ورزش کردن را در برنامه روزانه خود دارد. لیلا زارع هرگز عمل زیبایی بر روی صورت خود انجام نداده اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی

او معتقد اسـت هر انچه کـه در زندگی دارد هدیه ای از طرف خداوند اسـت و بهترین راه تشکر از خداوند را حفظ , نعمت هایي کـه خدا داده اسـت میداند.

فیلم‌شناسی سینما

= معکوس «١٣٩۶»

= جن زیبا «١٣٩۶»

= کمدی انسانی«۱۳۹۵»

= سمفونی تولد «۱۳۹۴»

= خانه دیگری «۱۳۹۴»

= غیرمجاز «۱۳۹۴

= شیفت شب «۱۳۹۳»

= کارناوال مرگ «۱۳۸۷»

= خواب لیلا «۱۳۸۶»

= سوپراستار «۱۳۸۷»

تلویزیون

= سرزمین کهن «۱۳۸۷–۱۳۹۶»

= ارمغان تاریکی «۱۳۸۹»

= محکومین «۱۳۹۶»

شبکه نمایش خانگى

= ممنوعه «١٣٩٧»

نوشته بیوگرافی تمام بازیگران سریال ممنوعه + عکس های بازیگران سریال ممنوعه و حواشی اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت