آقازاده و مدیرانی که خارق‌العاده هستند

0

گلونی: آقازاده و مدیرانی که خارق‌العاده هستند

آقازاده معروفی و ثروتمند را بشناسید و زندگی را او را ببینید.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: بدن پسر ۱۱ ساله‌ ملکانی، خاصیت آهن‌ربایی دارد و اشیای آهنی را به خود جذب می‌کند. اما این خبر تازه‌ای نیست. ما در کشورمان افراد زیادی را داریم که دارای این ویژگی هستند ولی هیچ‌کس نمی‌داند.

آیدین رحمانی اهل روستای نصرت‌آباد امیرغائب ملکان، از سن کودکی به صورت اتفاقی متوجه جذب اشیای آهنی و فلزی به بدنش شده و این موضوع را با خانواده‌اش مطرح کرد.

او از آن روز خاصیت آهن‌ربایی بدنش بیشتر شده است. اما جالب است اگر بدانید ما در کشورمان افراد بیشماری را داریم که بدن‌شان چنین ویژگی‌ای دارد.

نکته‌ی جالب‌تر این‌که آن‌ها اکثراً افراد مشهور و معروف هستند. در زیر به برخی از این افراد و ویژگی‌های خارق‌العاده‌شان اشاره می‌کنیم.

از آن‌جایی که شاید این افراد راضی به انتشار نام‌شان نباشند، از نوشتن اسم این افراد معذوریم. هرچند خودتان متوجه خواهید شد.

آقازاده معروفی و ثروتمند

ویژگی خارق‌العاده: بدنش به شدت رانت‌ها را جذب می‌کند.

نماینده مجلس معروف

ویژگی خارق‌العاده: بدنش به شدت به کار کردن، حضور در مجلس و رای دادن آلرژی دارد.

پزشک پولدار و لاکچری

ویژگی خارق‌العاده: او در بدنش یک نوع کارت‌خوان طبیعی دارد و نیازی به دستگاه‌های کارت‌خوان معمول ندارد.

مدیر فلان ارگان

ویژگی خارق‌العاده: بدن این مدیر تمام پست‌ها، میزها و مقام‌ها را به خود جذب می‌کند. او عضو هیئت مدیره ده‌ها شرکت و سازمان است ولی باز هم بدنش در حال جذب کردن است.

رئیس معروف یک بانک

ویژگی خارق‌العاده: بدن این فرد فقط دلار جذب می‌کند. او وارد هر قسمتی که می‌شود بلافاصله دلارها را جذب کرده و به حسابش در یکی از کشورهای خارجی منتقل می‌کند.

یک مدیر فاسد و معروف در رسوایی اخلاقی

ویژگی خارق‌العاده: به دلایل اخلاقی نمی‌توانیم ویژگی این فرد را واضح توضیح بدهیم. از لقب او می‌توان به ویژگی خارق‌العاده‌اش پی برد. در همین حد بگوییم که خیلی‌ها به دنبال به دست آوردن چنین ویژگی هستند.

و اما نفر آخر

شهروند آسیب‌پذیر

ویژگی خارق‌العاده: ویژگی خارق‌العاده این شخص جذب بیش از حد قسط و بدهی است.

بدن او به راحتی هرگونه فشار تورم و گرانی را تحمل می‌کند و آخ نمی‌گوید.

او با حقوقی ناچیز نه تنها زنده مانده است بلکه تا یک روز تعطیل پیدا می‌کند، خانواده را آتیش می‌کند سمت شمال. محققان و پژوهشگران این شخص را یکی از نوادر جهان هستی برشمردند و هنوز پی به راز ویژگی خارق‌العاده‌اش نبرده‌اند.

پایان پیام

گلونی: آقازاده و مدیرانی که خارق‌العاده هستند

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت