تخلف هیچ کس را رسانه‌ای نکنید تا اعتماد مردم خدشه‌دار ‌نشود

0

گلونی: تخلف هیچ کس را رسانه‌ای نکنید تا اعتماد مردم خدشه‌دار ‌نشود

پایگاه خبری گُلوَنی، معین بادپا: وزیر دادگستری در دیدار با وزیر بهداشت فرمودند:«در صورت بروز تخلف در جامعه پزشکی نباید برخورد با آنها رسانه‌ای شود؛ چرا که مردم به جامعه پزشکی اعتماد دارند و ممکن است بر اثر انعکاس تخلفات جزیی در حوزه سلامت، اعتماد مردم خدشه‌دار ‌شود».

طبق همین اتفاق، نتیجه سایر دیدارهای وزیر دادگستری را اعلام می‌کنیم:

دیدار با وزیر ارتباطات: برخورد با تخلف اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های خدمات اینترنت و … را نباید رسانه‌ای کرد، چون مردم به گوشی‌های خودشان اطمینان دارند.

دیدار با وزیر راه و شهرسازی: برخورد با اشتباهات معماران، راه‌سازان، انبوه‌سازان و… را نباید رسانه‌ای کرد چون مردم به مسیر و خانه خود اعتماد دارند.

دیدار با وزیر اقتصاد: برخورد با تخلف موسسات مالی، مسئولان اقتصادی، بانک‌ها و… را نباید رسانه‌ای کرد، چون مردم به ریال اعتماد دارند.

همه تخلف می‌کنند

دیدار با وزیر جهاد کشاورزی: برخورد با اشتباهات باغداران، کشاورزان، خواروبارفروشان، زمین‌داران را نباید رسانه‌ای کرد چون مردم به غذایی که می‌خورند اطمینان دارند.

دیدار با وزیر خارجه: برخورد با تخلف کشورهای خارجی را نباید رسانه‌ای کرد چون مردم به کشورهای خارجی اعتماد دارند.

دیدار با وزیر علوم: برخورد با اشتباهات دانشجویی، اساتید، سیستم آموزشی، پایان نامه‌ها و… را نباید ‌ی کرد، چون مردم به مدرک خودشان اعتماد دارند.

دیدار با وزیر آموزش و پرورش: برخورد با تخلف معلمان، دانش آموزان، مدیران، ناظم‌ها وکتب آموزشی را نباید رسانه‌ای کرد چون مردم به سیستم آموزشی مدارس اعتماد دارند.

دیدار با وزیر صنعت: برخورد با اشتباهات خودروسازان، واردکنندگان، تولیدکنندگان و همه صنعتگران را نباید رسانه‌ای کرد، چون مردم به وسایل زندگی خود اطمینان دارند.

و …

پایان پیام

گلونی: تخلف هیچ کس را رسانه‌ای نکنید تا اعتماد مردم خدشه‌دار ‌نشود

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت