شاخ‌ها اگر یک ماه موبایل نداشته باشند چه کنند؟

0

گلونی: شاخ‌ها اگر یک ماه موبایل نداشته باشند چه کنند؟

پایگاه خبری گُلوَنی، راضیه حسینی: یک کمپین انگلیسی: «موبایل را یک ماه کنار بگذار.»

در این یک ماه شاخ های اینستاگرام کجا بروند؟ چه بکنند؟ آن‌ها که غیر از شاخ بودن کار دیگری بلد نیستند. اصلا درآمدشان از همین راه است از کجا پول دربیاورند؟ بیچاره‌ها افسردگی پس از بی شاخی می‌گیرند.

این‌ها به کنار مایه‌دارها و پورشه‌سوارها چطور وقتی دارند به نیازمندان کمک می‌کنند و موبایل را تا لوزالمعده‌ آن بنده خداها فرو می‌برند و ازشان فیلم می‌گیرند، منتشرش کنند. بیچاره‌ها چطور دیگر به نیازمندان کمک کنند و هی تند تند کار خیر کنند؟

این‌‌ها نباشند فقر مردم را در خودش غرق می‌کند.

این هم هیچی، سلبریتی‌ها چه کنند؟ دیگر برای کی از جشن عقد، عروسی، پاتختی، سالگرد عروسی، اولین لحظه‌ی آشنایی، اولین مسافرت، سالگرد اولین مسافرت، سالگرد اولین لحظه‌ی آشنایی و… عکس بگذارند؟

این‌ها دیگر حتما افسردگی حاد می‌گیرند.

تازه آن‌ور قضیه را نگفتم. طرفداران و فالوورهای سلبریتی‌ها چه کنند. اگر یک روز زیر عکس فلان بازیگر پست نگذارند و قربان صدقه‌اش نروند و فحش‌های خیلی ناجور به مخالفانش ندهند، دق می‌کنند.

شاخ‌های بدون موبایل

انجمن سلامت عمومی بریتانیا گفته: «فضای مجازی روی سلامت افراد اثر بدی می‌گذارد.»

این‌جا که روی سلامت بعضی‌ها خیلی هم اثر خوبی گذاشته. اتفاقا شما از این بعضی‌ها اگر صفحات مجازی را بگیرید سلامتشان کاملا به خطر می‌افتد.

به نظرم انجمن سلامت عمومی بریتایا باید بیاید اول یک تحقیق کامل روی ایرانیان و استفاده‌شان از صفحات مجازی انجام دهد، حتما نظرش عوض می‌شود و کمپین( موبایل‌های خود را نابود کنید برای همیشه) راه می‌اندازد.

کاش واقعا می‌شد بعضی‌هایمان حتی برای یک هفته فقط سرمان توی زندگی خودمان بود، فکر کنم فراموش شده‌های زیادی را پیدا می‌کردیم.

پایان پیام

گلونی: شاخ‌ها اگر یک ماه موبایل نداشته باشند چه کنند؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت