بعد از خریدن پراید در افق محو شوید

0

گلونی: بعد از خریدن پراید در افق محو شوید

بروید و در افق محو شوید چون این اتفاق آنقدر تازه است که به هیچ شکلی نمی‌شود ماست‌مالی‌اش کرد.

پایگاه خبری گُلوَنی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: از خوبی و اصالت فرهنگی به شدت قوی ما ایرانی‌ها هم بسیار گفته‌اند و هم بسیار نوشته‌اند.

آنقدر از بدو تولد در گوشمان خوانده‌اند که ما ایرانی‌ها اصلا یک چیز دیگریم که فکر می‌کنیم به جای کودک درون یک نارسیس درون داریم.

آنقدر خوبی ما بر سر زبان خودمان افتاده که محال است لحظه‌ای شک کنیم به این که در این تاریخ با‌شکوه و گذشته درخشان‌مان ذره‌ای:

بی‌خردی، بی‌انصافی، کتاب‌نخوانی، مردم ندوستی، دزدی، اختلاس، احتکار، قتل، بچه‌دزدی، جو دادن به اوضاع برای گران‌تر شدن اجناس،

قحطی پوشک، گازوئیل ریختن در جاده‌های شمال برای سرخوردن موتور و ماشین، میخ ریختن در جاده برای پنچر شدن آن موتورها و ماشین‌هایی که سر نخوردند،

خط کشیدن روی ماشین‌های مدل بالا و نو، جا گذاشتن گاز استریل در چشم و قیچی در شکم بیمار، فروش نان بربری چهل سانتی با سه‌جاف مخفی دانه‌ای ۱۰۰۰ تومان،

تحویل کاغذ به جای خودرو از خودرو‌ساز، انبار چند هزار عدد از آن خودرو‌های کاغذی به بهانه نداشتن پنل ضبط،

زیر‌میزی گرفتن پزشکان قبل از عمل و مالیات ندادن همین بزرگواران بعد از عمل، فروش کالا با دلار غیرجهانگیری به جای ریال و پرداخت اجاره بهای خانه‌های بالا‌شهر با دلار آزاد و سکه و… کار ما ایرانی‌های با فرهنگ است.

خط‌کشی با اسپری رنگ

اگر کسی از بلاد کفر آمد این‌ور و گفت شما مگس را جای زنبور رنگ می‌کنید و شکر و آب را در آشپزخانه خانه‌ تان در همین تهران قاطی می‌کنید و سپس حرارت می‌دهید تا عسل شود و به جای عسل اصل کوه‌ به خورد مردم می‌دهید، با پشت دست چنان بر دهانش بکوبید که دندان‌پزشک لازم شود و برود ببیند که عسل که خوب است، ما ابزار کج و معوج هم در دهان و حلقوم بیمار می‌کنیم.

اگر باز یکی از آن‌ور آمد این‌ور و به خودش اجازه جسارت به رانندگی ما ایرانی‌ها را داد با استناد به کتاب «تاریخ ایران کمبریج»، البته دوره ۲۰ جلدی‌اش، بگوئید که ما ناف‌مان را که می‌برند می‌رویم سراغ شغل چاپاری؛ ماشین که دیگر چیزی نیست. والا!

پارک ماشین در محل نامناسب

پارک ماشین در محل نامناسب

در افق محو شوید

اگر کسی آمد و پخی زد زیر خنده و گفت شما همان‌هایی هستید که برای ۵۰ هزار پراید و شبه پراید شش میلیون‌‌تایی به سایت شرکت سایپا حمله کرده‌اید، بروید و در افق محو شوید چون این اتفاق آنقدر تازه است که به هیچ شکلی نمی‌شود ماست‌مالی‌اش کرد.

هجوم به سایت سایپا

هجوم به سایت سایپا

جز این‌ یکی هر چه گفتند جواب‌شان را بدهید و آخرش هم یادآوری کنید که: ما خیلی خوبیم؛ خییییییییلیییییییی!

پایان پیام

گلونی: بعد از خریدن پراید در افق محو شوید

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت