زلزله ۱۲ ریشتری در تهران

0

گلونی: زلزله ۱۲ ریشتری در تهران

ممکن است یک هکر مریض اقدام به سایت لرزه‌نگاری کند و یک زلزله‌ی ۱۲ ریشتری در تهران را ثبت کند.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: زلزله‌ای در شهرستان نائین رخ نداده است. اشتباه از سایت لرزه‌نگاری بود.

وقتی سایت وزارت صنعت و معدن را هک می‌کنند، چه انتظاری از سایت لرزه‌نگاری است؟

حالا یکی دو اشتباه که این حرف‌ها را ندارد. در ادامه قصد داریم احتمالاتی را بررسی کنیم که ممکن است سایت لرزه‌نگاری با آن روبه‌رو شود.

هک و زلزله در تهران

ممکن است یک هکر مریض اقدام به سایت لرزه‌نگاری کند و یک زلزله‌ی ۱۲ ریشتری در تهران را ثبت کند.

آن وقت است که ما همه سراسیمه به بیرون از خانه می‌دویم و می‌رویم در صف پمپ‌بنزین. آن وقت است که برخی مردم برخی جاهای دیگر برای کمک‌رسانی به تهران هجوم می‌آورند تا چادر و خوراک و پوشاک مفتی بگیرند.

اشتباه تایپی

رقم درج شده جلوی ریشتر، یک عدد است دیگر. ممکن است یک ۲ بشود ۵. تمام. آن وقت است که ما می‌رویم سر صف بنزین. آن وقت است که برخی برای کمک می‌آیند و چادر و خوراک و پوشاک مفتی می‌گیرند.

اشتباه لرزشی

حالا یه تکون، حالا دو تکون. ممکن است دستگاه لرزه‌نگاری به جای ثبت لرزش زمین به خاطر زلزله، لرزش زمین به خاطر عبور ۱۸ چرخ از خیابان، لرزش خاک‌برداری غیراصولی خانه‌ی بغلی و یا لرزش کمر و شانه‌های همسایه بغلی به خاطر ختنه‌سوران فرزندش را به عنوان زمین‌لرزه ثبت کند.

آن وقت است که ما می‌رویم در صف پمپ‌بنزین. آن وقت است که برخی برای کمک می‌آیند و چادر و خوراک و پوشاک مفتی می‌گیرند.

سایت لرزه‌ نگاری

خلاصه که سایت لرزه‌ نگاری هم گاهی خودش می‌‌لرزد و چیزی را ثبت می‌کند. البته شاید بگویید وقتی به سایت لرزه‌نگاری نمی‌شود اعتماد کرد دیگر به چیز می‌شود اعتماد کرد؟

پایان پیام

گلونی: زلزله ۱۲ ریشتری در تهران

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت