گاز خنده کجا بیشتر کاربرد دارد؟

0

گلونی: گاز خنده کجا بیشتر کاربرد دارد؟

پایگاه خبری گُلوَنی، معین بادپا: در خبرها آمده است که یک کافی شاپ در شیراز به دلیل فروش قلیان‌هایی که در آنها از گاز خنده استفاده می‌شد، بسته شد.

احتمالا مسئولان آن کافی شاپ و مشتریان آنها اهل مطالعه روزنامه‌ها و سایت‌های خبری نبودند. وگرنه با این همه خبر که از احتکار دمپایی کهنه تا فرزندان بیکار مسئولان به گوش می‌رسد، نیازی به این خنده‌های زورکی و مصنوعی نیست.

کاربرد صحیح گاز خنده

البته به آن معنا نیست که این گاز اصلا به درد نمی‌خورد، بلکه در یک بسته پیشنهادی، کاربرد صحیح گاز خنده را اعلام می‌کنیم:

یک. گروهی از سیاستمداران که این روزها بیشتر مشغول به گیردادن به یکدیگر و داد و هوارکردن بر سر هم هستند تا پرداختن به سیاست، در اولویت قرار دارند. شاید در هنگام خندیدن به موضوعات غیرسیاسی هم بپردازند. بنابراین دیگر نیازی نیست تا فرد دیگری جلوی دهان آنها را بگیرد تا حرفی از دهانشان خارج شود.

دو. برای گروهی از مردم که بسیاری از خبرها و صحبت‌های مسئولان را جدی تلقی می‌کنند. در حالی که اگر از این گازها استفاده کنند، بدون شک لذت بیشتری خواهند برد و حتی شاید به آنها رای هم بدهند تا در خنداننده شو بعدی شرکت کنند.

سه. به برخی از چهره‌های مشهور و بیش فعال در فضای مجازی هدیه دهند تا به بهانه خندیدن زیاد، وقت نکنند تا هر خبری را می‌شنوند سریع درباره آن مطلب بنویسند، آن هم به صورت احساسی.

چهار. بهتر است این گازها در فضای تحریریه برخی نشریات به صورت دوره‌ای انتشار یابد تا تیترهایشان لطیف‌تر شود.

هفت. مهمترین بخشی که می‌توان از این گازها استفاده کرد قبل از ورود تماشاگران به ورزشگاه‌هاست. با این کار می‌توان بخشی از بودجه تعمیر ورزشگاه‌ها را صرف خرید این گازها کرد تا از ابتدا تا انتهای مسابقه، از جمعیت ورزشگاه کاسته نشود.

پایان پیام

گلونی: گاز خنده کجا بیشتر کاربرد دارد؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت