چرا تعطیلات زمستانی مدارس ۵ روزه است؟

0

گلونی: چرا تعطیلات زمستانی مدارس ۵ روزه است؟

وزیر آموزش و پرورش: تعطیلات زمستانی مدارس ۵ روز خواهد بود یعنی ۵ روز تعطیلات میان ترم در نظر داریم اما اینکه این تعطیلی به اجازه مجلس یا شورای عالی آموزش و پرورش نیاز دارد محل تردید است.

پایگاه خبری گُلوَنی، محسن فراهانی: شاید برای‌تان سوال باشد که چرا ۵ روز؟ برخی‌ها می‌گویند چه خبر است،

پنج روز دانش‌آموز را از درس و مشق بیاندازیم؟ بعضی‌های دیگر هم می‌گویند ۵ روز کم است. در زیر ما جواب این دو گروه را داده‌ایم و مستند و مستدل اثبات می‌کنیم که ۵ روز بسیار مناسب است.

جواب آن‌ها که می‌گویند ۵ روز زیاد است

واقعا ما متوجه نمی‌شویم این دوستان چرا اعتراض دارند؟ کجای پنج روز زیاد است؟ پنج روزه کجا می‌شود رفت؟

خانواده بخواهد شمال برود، اینقدر ترافیک است که دو روز باید بروند، دو روز هم برگردند. بالاخره حداقل یک روز باید آن‌جا بمانند تا اشغال‌هایشان را درون جنگل و دریا بریزند یا نه؟

از طرفی شمال را هم نمی‌شود کنسل کرد. چون پدر خانواده با کلی دوز و کلک چند روز اداره را می‌پیچاند که خانواده را ببرد عشق و حال. آن وقت مدرسه‌ی بچه گیر می‌دهد و اجازه نمی‌دهد.

پس خانواده مجبور می‌شود بر خلاف میلش دست بچه را بگیرد و بگوید گور بابای مدرسه. شمال رو عشقه.

جواب آن‌هایی که می‌گویند ۵ روز کم است

خدایی قانع باشید دیگر. ۵ روز که هوا آلوده است و مدرسه تعطیل می‌شود. ۵ روز هم که تا یک ذره هوا سرد می‌شود به دلیل یخبندان و لغزندگی معابر مدرسه را تعطیل می‌کنند.

۵ روز هم که مالک ساختمان مدرسه حکم تخلیه می‌گیرد و مدرسه را پلمپ می‌کنند. ۵ روز هم که بخاری آتش می‌گیرد و طول می‌کشد که کلاس را بازسازی کنند. ۵ روز هم که خود بچه دل‌درد می‌گیرد و مدرسه نمی‌رود. ۵ روز هم که عروسی دختر خاله و خواهر شوهر باجناق آزیتااینا است. خدایی ۵ روز بیشتر باقی نمی‌ماند که بخواهند تعطیلش کنند.

نکته‌ی پایانی درباره تعطیلات زمستانی مدارس

فراموش نکنیم که کودکان ما چه مدرسه بروند و چه نروند، اگر شرایط همین شرایط فعلی باشد، یک آقازاده می‌آید و می‌گوید برید بمیرید.

پایان پیام

گلونی: چرا تعطیلات زمستانی مدارس ۵ روزه است؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت