آرژانتینی‌ جماعت را عصبی نکنید

0

گلونی: آرژانتینی‌ جماعت را عصبی نکنید

آرژانتینی‌ جماعت عاشق این است که یک بار مارادونا در ۱۹۸۶ کل انگلستان را دریبل کند و گل بزند و بعد تا چهل سال دیگر جام به دست نیاورند

پایگاه خبری گُلوَنی، رضا ساکی: برخلاف فوتبال آلمان یک نوع فوتبال داریم به نام فوتبال آرژانتینی. مردم آرژانتین دوست ندارند تیم‌شان مثل ماشین بازی کند. آنها از فوتبال مارادونا و مسی می‌خواهند.

آرژانتینی‌ جماعت عاشق این است که یک بار مارادونا در ۱۹۸۶ کل انگلستان را دریبل کند و گل بزند و بعد تا چهل سال دیگر جام به دست نیاورند. آنا عاشق لایی زدن هستند. آنها هنوز بازی‌ها مارادونا رادر ناپولی می‌بینند و می‌گویند: فوتبال یعنی این.

آرژانتین سرزمین چه‌گواراست. البته چه کار زیادی برای مردم کشورش نکرد و بیشتر رفیق کاسترو بود اما خب یک آرژانتینی است. آرژانتین در امریکای جنوبی است. پس دیکتاتورهای خوبی هم داشته است. مثل خورخه ویدلا. آنها اوا پرون هم داشتند. آرژانتین همچنین مدعی قطب جنوب هم هست. یعنی می‌گویند آنجا هم آرژانتین است.

آرژانتینی‌ جماعت را عصبی نکنید

از اقتصاد آرژانتین به عنوان قوی‌ترین اقتصاد منطقه امریکایی جنوبی نام می‌برند اما آنها همچنان چشم‌به‌راه یک کارلوس بیلاردو هستند تا سومین جام جهانی را به دست بیاورند. راستی یادتان باشد هیچ وقت از یک آرژانتینی سوال نکنید مارادونا بهتر است یا پله؟ چون طوری بیخ گوش شما می‌زنند که در جزایر فالکند پیدایتان کنند.

آرژانتینی‌ها مافیا را با مارادونا شناختند. مارادونا در طول زندگی‌اش مافیا را خوب درک کرده است. بسیاری معتقدند ماردونا نباید ایتالیا را در وزشگاه ناپولی در ۱۹۹۰ حذف می‌کرد چون مافیا را ناراحت کرد و آنها هم در غذایش کوکائین ریختند و به رئیس برزیلی فیفا آمار دادند که مچ دیگو را بگیرد.

پایان پیام

گلونی: آرژانتینی‌ جماعت را عصبی نکنید

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت