اطلاعات زیادی از عنوان Left Alive منتشر شد؛ جزئیات بیشتر در ماه آینده

0

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، مجله‌ی Famitsu به تازگی جزئیات و اطلاعات جدیدی را از بازی جدید و مورد انتظار شرکت Square Enix یعنی Left Alive منتشر کرده است که ما را بیشتر با بازی آشنا می‌کند.

شروع داستان

  • ارتش یک از کشورهای همسایه به طور ناگهانی به مرزهای یک شهر حمله می‌کند. این ارتش نه تنها سربازان و نظامیان شهر را قتل عام می‌کند، بلکه شهروندان و اشخاص غیر نظامی را هم می‌کشند. چرا اینچنین تراژدی و فاجعه‌ای باید رخ دهد؟ این یکی از اسرار مهم داستان بازی می‌باشد.
  • داستان بازی بر روی 3 شخصیت که در این شهر متروک شده گیر افتاده‌اند، تمرکز دارد.
  • 3 شخصیت اصلی بازی که در تصویر زیر دیده می‌شوند: در سمت چب یک مرد خوش تیپ است که بسیار زرنگ و وظیفه شناس است، اما هنوز سرباز و خلبان خام و بی‌تجربه‌ای می‌باشد. شخصیت زنی که در سمت راست دیده می‌شود، یک پلیس می‌باشد که در گذشته سرباز بوده و اتفاقات ناگواری در زندگی‌اش افتاده و به دلیل یک بیماری قدیمی درد شدیدی در سرش دارد که همواره در طول زندگی او را اذیت می‌کند. مردی هم که در وسط این دو قرار دارد، یک مزدور سابق و زندانی فراری می‌باشد که در گذشته قرار بود اعدام شود، اما هنوز زنده است.

جزئیات مربوط به گیم پلی

  • عنوان Left Alive‌ یک بازی اکشن شوتر سوم شخص می‌باشد که بازیکنان را در نقش یکی از 3 شخصیت ذکر شده قرار می‌دهد و شما باید به مکان‌های مختلف رفته و ماموریت‌ها را انجام دهید. همچنین موقعیت‌های وجود دارد که شما باید از یک دستگاه Wanzer برای مبارزات استفاده کنید.
  • هنگامی که کنترل یکی از شخصیت‌های اصلی را دست گرفتید، بازی مانند یک بازی شوتر برای شما پیش نمی‌رود که به دل دشمن بزنید و با سلاحتان آن‌ها را از پای دربیاورید. تعداد مهمات شما در بازی بسیار محدود می‌باشند و باید آن‌ها را مدیریت کنید تا بتوانید به درستی محیط‌ها را پاکسازی کنید. اگر این بازی را مانند بازی‌های شوتر اول شخص یا سوم شخص معمولی تجربه کنید، قطعا به سرعت مهماتتان را از دست خواهید داد.
  • 3 شخصیت اصلی بازی از لحاظ توانایی هیچ تفاوتی با هم ندارند و در این زمینه، هیچ حس متفاوتی را در بازی تجربه نخواهید کرد.
  • با مواردی و ابزارهایی که در محیط‌های بازی پیدا می‌کنید، می‌توانید مواردی همچون کوکتل مولوتو و تله بسازید و از آن‌ها در بازی استفاده کنید.
  • در میان تجهیزاتی که می‌توانید ازشان استفاده کنید، یک وسیله مانند رادار وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید موقعیت دشمنان را به دست آورید و از بهترین مسیر برای انجام ماموریت استفاده کنید. همچنین محدودیت وزن برای تجهیزات نیز وجود خواهد داشت.
  • به گفته‌ی کارگردان بازی توشیفومی نابشیما (Toshifumi Nabeshima)، عناصر پازل مانندی برای موقعیت‌های همچون ساخت تله طراحی شده‌اند. همچنین شما در انجام ماموریت‌ها آزادی عمل کامل دارید، می‌توانید مانند یک بازی شوتر معمولی به سلاخی دشمنان بپردازید و یا با استفاده از روش‌های مخفیانه و تله‌ها آن‌ها را نابود کنید.
  • همچنین تهیه کننده‌ی این بازی شینجی هاشیموتو (Shinji Hashimoto) درباره‌ی این بازی می‌گوید: "این بازی مانند دیگر عناوین شوتر نیست، شما باید آن را مانند یک بازی شطرنج پیش ببرید و از آن لذت ببرید."
  • Wanzerها سلاح‌های بزرگی در جهان بازی هستند که اصلی‌ترین تهدید برای شما در طول بازی می‌باشند. هنگامی که توسط یک Wanzer نشانه گیری می‌شوید، شانس زنده ماندنتان بسیار پایین است، با اینحال بازهم راه‌هایی برای مبارزه با آن‌ها وجود دارد.
  • اگر شما بتوانید یک Wanzer را از دشمن بدزدید، می‌توانید تعداد زیادی سربازان قوی را در طی تنها یک حمله از بین ببرید.
  • در هر منطقه، یکسری کوئست‌های فرعی وجود دارند که هدف شما در آن‌ها نجات افراد از میدان جنگ می‌باشد.
  • در این کوئست‌های مخفی، امکان انتخاب دیالوگ در گفتگو وجود دارد و مکالماتتان در سطح اطمینان افراد به شما تاثیر دارند.
  • همچنین یکسری ماموریت Real Time درون بازی وجود دارند که بسته به انتخاب شما ممکن است از بین بروند. به طور مثال یه ماموریت ناگهانی برای شما به وجود می‌اید که باید در آن شخصی را نجات دهید، اگر در آن موقعیت ماموریت را رد کنید، آن شخص کشته می‌شود.

همچنین اطلاعات بیشتری از بازی در ماه آینده منتشر می‌شود. عنوان Left Alive برای انتشار بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 برنامه ریزی شده است.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت