دنیای Sekiro: Shadows Die Twice از نظر وسعت مشابه Bloodborne و Dark Souls III خواهد بود

0

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، "یاسوهیرو کیتائو"، مدیر بخش ارتباطات FromSoftware، در مصاحبه‌ای با VG247 در رابطه با وسعت و اندازه دنیای بازی Sekiro: Shadows Die Twice صحبت کرد.

او اطلاعات دقیقی در مورد اندازه دقیق دنیای بازی یا مدت زمانی که بازیکنان را سرگرم خواهد کرد با طرفداران به اشتراک نگذاشت چرا که تیم سازنده می‌خواهد بازیکنان خودشان همه چیز را کشف کنند اما او این موضوع را مطرح کرد که با توجه به طبع سخت بودن بازی و نحوه بازی کردن بازیکنان این مدت زمان بسیار متفاوت خواهد بود.

با توجه به گفته‌های کیتائو وسعت بازی تا حد زیادی شبیه به بازی‌های قبلی این استودیو خواهد بود. مصاحبه کننده در این باره سوال دقیق‌تری پرسید و گفت؛ 'آیا بازی از نظر وسعت هم‌اندازه Bloodborne و Dark Souls 3 می‌باشد؟' کیتائو در جواب گفت:

"بله این موضوع صحیح است."

طرفداران می‌دانند که برای به پایان رساندن هر دو بازی Bloodborne و Dark Souls به ساعت‌ها وقت نیاز است و برای تازه‌کاران مدت زمان گیمپلی طولانی‌تر نیز می‌شود. به نظر می‌رسد اگرچه Sekiro از نظر مکانیک‌های گیمپلی و سبک نسبت به عناوین قبلی FromSoftware متفاوت است اما همچنان به ریشه‌ها پایبند خواهد بود به خصوص در رابطه با طراحی مرحله و وسعت بازی.

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس(2 فروردین) برای سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت