استودیو سازنده Dead Space در مورد بازی لغو شده Jack the Ripper صحبت می‌کند

0

Jack the Ripper در سال 1888 قاتل سریالی مرموز و کابوسی برای زنان در Whitechapel لندن بوده است که داستانش نقل شده و به آن پر و بال داده‌اند. در فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و رمان‌های متعددی شاهد روایت‌های مختلفی از این داستان بوده‌ایم. تیم سازنده Dead Space در Visceral Games با خشونت ناآشنا نبودند و به نظر می‌رسد پروژه‌ای در رابطه با Jack The Ripper در دست توسعه داشتند.

بازی لغو شده، The Ripper نام داشت و قرار بود زندگی دوگانه قاتل قصه ما را روایت کند. بله، برنامه این بود که یک بازی خشن ساخته شود اما از طرف دیگر قرار بود جنبه احساسی قاتل را نیز روایت کنند. Visceral عاشق بهم ریختن ذهن بازیکنان و این بازی برای آن‌ها بسیار مناسب بود.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات Polygon، قرار بر این بود که در عنوان The Ripper بازیکنان در نقش Jack، شخص قاتل، قرار بگیرند و سازنده برای آن‌ها داستانی که هزاران بار نقل شده است را دوباره نقل کنند. برنامه این نبود که اتفاقات بازی درست همانند رمان و سریال پیش رود اما اتمسفر کلی بازی همان کوچه‌های تنگ و تاریک Whitechapel بود. حال با این حقیقت بایستی رو به رو شوید که زنان کشته شده بی گناه نبوده بلکه خون‌آشام‌هایی بی‌رحم بودند.

متاسفانه تیم Visceral Games منحل شد و ما دیگر شاهد پروژ‌ه‌های جذاب این استودیو نخواهیم بود اما امیدواریم یک سازنده مناسب بازی Jack the Ripper را توسعه دهد.

نظر شما در این باره چیست؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت