پست تبلیغاتی: چگونه بازی‌های PS4 و Xbox One را ارزان بخریم؟

0

در شرایط اخیر اقتصادی و نواسانات شدید بازار ارز و به تبع آن گرانی نجومی دلار ، به دفعات با صحبت هایی از سوی گیمران با این مضمون مواجه شده ایم ؛

– فلان بازی خوب است اما ارزش ۵۰۰ هزار تومان را ندارد.

– خیلی دوست دارم فلان بازی را تجربه کنم ، اما متأسفانه به دلیل گرانی ، فقط گیم پلیش را در سایت های اشتراک ویدیو تماشا میکنم.

– با این وضع گرانی دیگر زمان این رسیده که گیمر بودن را کنار بزارم.

امروز میخواهم به شما کتابی معرفی کنم ، که ما به آن کتاب طلایی میگوییم.اثری از وب سایت آموزشی گیم آموز ، کتابی که حاصل ۵ سال تجربه در زمینه بازی های دیجیتالی و اکانت های شیرینگ می باشد و حاوی ده ها راهکار و روش برای تجربه بازی های دیجیتالی روز کنسولی با قیمت های فوق العاده ارزان است. روش هایی که برای هر یک از آنها سایت ها و کانال های مختلف مبالغی از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان ، بسته به نوع آموزش ، از کاربران دریافت میکنند ، اما در این کتاب تمامی آنها تنها با قیمت ناچیز 49 هزار تومان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

این کتاب در 158 صفحه و 5 فصل ، مختص شرایط حال حاضر کشورمان و بر اساس نیازهای جامعه گیمر ، با ارائه راه حل های طلایی وکاربردی جهت خرید ارزان بازی های کنسول های ps4 و xbox1 نوشته شده است ، که اکثر این آموزش ها و روش ها در هیچ جای وب موجود نیست.

چه از اکانت های قانونی استفاده کنید ، چه علاقمند به اکانت های ترکیبی باشید و حتی اگر به دنبال کپی خور کردن کنسول خود هستید ، از کوچکترین آموزش ها تا آموزش هایی که صد ها هزار تومان بابت آنها از شما پول مطالبه می شود همگی در این کتاب موجود می باشد . رازهایی که یا کسی از آنها خبر ندارد ، و یا کسانی که آنها را می دانند بابت در اختیار گذاشتنش به شما طلب مبالغی هنگفت می کنند . آموزش هایی که فروشندگان بازی های کنسولی از اینکه شما آنها را فرا بگیرید واهمه و وحشت دارند. به جرأت می توان گفت این کتاب کامل ترین و جامع ترین راهنمای تجربه ارزان بازی های کنسول های PS4 و XBOX1 به زبان شیرین فارسی می باشد . حاوی آخرین روش ها و متدهای جدید تا مرداد ماه ۹۷ ، August 2018 برای اولین بار در ایران ، آموزش ها کاملاً گام به گام ، به صورت تصویری و با زبانی ساده در اختیار شما قرار می گیرد.

همچنین آموزش هایی مانند Unbanned کنسول Ps4 و جلوگیری از بن شدن در این کتاب به صورت تصویری و زبانی ساده موجود هست که در هیچ سایت فارسی زبان دیگری نخواهید یافت.

در واقع هدف اصلی این کتاب این می باشد که در این اوضاع نابسامان اقتصادی و بالا بودن قیمت دلار ، گیمران دوست داشتنی کشور عزیزمان ایران حداقل دغدغه گرانی بازی های مورد علاقه خودشان رو نداشته باشند و بتوانند با خرید این کتاب به قیمتی ناچیز ، بازی های روز کنسول های PS4 و XBOX1 را با کمترین قیمت ممکن تجربه نمایند.

در این کتاب اساس بر این گذاشته شده است که شما یک گیمر مبتدی و تازه کار هستید ، بنابر این تمامی آموزش ها از ابتدا و گام به گام بصورت کامل توضیح داده خواهد شد تا شما به یک گیمر حرفه ای تبدیل شده و در انتها قادر خواهید بود تا با یادگیری تمامی متدهای جدید و به روز ، بتوانید به چندین صورت مختلف بازی های ویدیویی را بدون هیچ گونه خطر و تهدیدی برای خودتان و رساندن آسیب به کنسول خانگی تان به کمترین قیمت خریداری و تجربه کنید.همچنین بیش از ۱۰۰ کانال و سایت فروش پلی استیشن پلاس و اکانتهای و قانونی و ترکیبی به شما عزیزان معرفی خواهد شد.

با خرید این کتاب شما عضو باشگاه مشتریان وب سایت گیم آموز می شوید ، و از این پس هر آموزش جدیدی از مباحث داخل کتاب ، در دنیا منتشر شود ، در اسرع وقت و به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پس همین حالا با پرداخت هزینه کتاب آن را دانلود نموده و وارد دنیای لذت بخش تجربه بازی های روز دنیا با ارزانترین قیمت ممکن شوید.

اگر شما نتوانستید با راهکارهایی که در این کتاب به شما آموزش داده می شود، بازی های روز را با ارزانترین قیمت خریداری و تجربه نمایید ، ما وجه پرداختی را به شما باز می گردانیم.

www.gameamooz.com

ضمناً به زودی کتاب پلاتینیوم کسب درآمد میلیونی از فروش بازی های شیرینگ از گیم آموز منتشر خواهد شد ، که نمونه آن را در هیچ دیگر نخواهید یافت.

تمامی محصولاتی که از وب سایت گیم آموز منتشر شده اند و یا در آینده منتشر خواهند شد ، دارای کد شامد بوده و در سایت ساماندهی وزارت ارشاد و پلیس فتا به ثبت رسیده اند ، اخیراً مشاهده شده است که فردی در یک عمل غیر انسانی و غیر حرفه ای قسمتی از کتاب طلایی چگونه ارزان بازی کنیم را بازنویسی کرده و به قیمت 20 هزار تومان به فروش میرساند ؛ دوستان عزیز ، برای تک تک صفحات کتاب هایی که از وب سایت آموزشی گیم آموز منتشر می شود زحمت کشیده شده و به همان میزان برای محصولاتمان ارزش و اهمیت قائلیم ، لذا از شما تقاضا داریم ما و خودتان را به زحمت نیندازید و به خاطر کمی پول آبروی خود و خانواده خود را از بین نبرید. با تشکر

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت