Microsoft برای سودآوری بیشتر اهداف استودیو‌های خریداری شده را تغییر نمی‌دهد

0

Microsoft در جریان نمایشگاه E3 و در طول کنفرانس خود تعدادی استودیو بزرگ خریداری شده را اعلام کرد. همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر استودیوهایی مانند Playground Games، Compulsion Games، Undead Labs و Ninja Theory در حال حاضر زیرمجوعه Microsoft Studios به حساب می‌آیند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، رئیس جدید بخش Microsoft Game Studios، آقای "مت بوتی" در مصاحبه‌ای با GameIndustry اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای تغییر اهداف استودیوهای مذکور به منظور سود آوری وجود ندارد و این سازنده‌ها با آزادی عمل بازی خواهند ساخت.

او در این باره گفت:

"من این فریم را از مردم، تیم‌ها و ایده‌ها دارم. چیزی که ما نمی‌خواهیم این است که در موقعیتی قرار نگیریم که مثلا درگیر موضوع نداشتن بازی پلتفرمر، عنوانی برای بچه‌ها سه بازی شوتر و دو بازی مسابقه‌ای شویم … من نمی‌خواهم چنین چیزی ذهنم را درگیر کند. به نظر من محتوای خوب زمانی تولید می‌شود که از مردمی با استعداد و خلاق که در تیم‌های مختلفی قرار می‌گیرند حمایت کنید و پس از حمایت کامل وقت ارائه ایده‌ها فرا می‌رسد. ما واقعا هیچ انگیزه‌ای برای تغییر فرهنگ استودیوها و تبدیل آن‌ها به ابزاری برای رسیدن به یک سری بازی‌ها که کمبودشان حس می‌شود نداریم."

"نحوه عملکرد ما در رابطه با سازنده‌های جدید خریداری شده بسیار شبیه به Mojang و Minecraft خواهد بود. که شامل دخالت بسیار تا بسیار کم می‌شود. ما سعی نداریم وارد ماجرا شویم و فرهنگ یک استودیو را به طور کامل عوض کنیم. اما می‌خواهیم استودیوای که در زیرمجموعه ما قرار دارد حمایت ما را احساس کند و در نهایت بتواند بر روی محتوایی که تولید می‌کند متمرکز شود."

نظر شما در این باره چیست؟

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت