نگاهی به نقدها و نمرات F1 2018؛ تجربه‌ای هیجان انگیز برای عاشقان فرمول یک

0

عنوان F1 2018 یک بازی ریسینگ شبیه ساز بر اساس مسابقات حرفه‌ای فرمول یک می‌باشد و توسط استودیوی Codemasters Birmingham و موتور بازیسازی EGO Engine 4.0 توسعه یافته و شرکت Codemasters آن را به تازگی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر کرده است. همچنین این بازی یک نسخه‌ی مخصوص موبایل در سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز دارد. نسخه‌ی قبلی این بازی شامل یک حالت برای توسعه‌ی موتور اتومبیل می‌شد که به دلیل پیچیده بودنش ممکن بود نتوانید زیاد از آن استفاده کنید و حتی دچار مشکل شوید. اینبار در این نسخه ما شاهد این قابلیت به صورت پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر خواهیم بود، آن هم در حالی که شاهد ساده‌تر شدن طراحی این بخش برای افراد تازه کار هستیم. علاوه بر آن مانند F1 2017 هم شاهد اتومبیل‌هایی که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند و همچنین اتومبیل‌های کلاسیکی همچون McLaren M23 و Ferrari 312T هستیم که در سال 1976 توسط جیمز هانت (James Hunt) و نیکی لائودا (Niki Lauda) مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اکنون ما شما را به مطالعه‌ی خلاصه نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی از سوی مراجع معتبر گیمینگ سراسر جهان دعوت می‌کنیم.

Forbes: 91

"این عنوان واقعا یکی از بهترین بازی‌های ریسینگی است که می‌توانید اکنون بازی کنید."

Multiplayer.it: 90

"ساده است: اگر عاشق مسابقات فرمول یک هستید، آن موقع است که باید بگویم نباید اصلا از تجربه‌ی F1 2018 دریغ کنید."

LaPS4: 87

"بهترین بازی فرمول یک که توسط Codemasters ساخته شده است. این بازی به شما یک تجربه‌ی کاملا واقعی را ارائه می‌دهد، واقعا باور کردنی نیست که این تجربه تا این اندازه به واقعیت نزدیک شده است. من اصلا در حین تجربه‌ی این بازی احساس نداشتن که در حال انجام دادن یک بازی ویدئویی هستم و واقعا از لحظه به لحظه‌ی آن لذت بردم. این عالی است که می‌توان پیشرفت‌های بازی را به طور واضح دید و بهبودهای بخش چند نفره‌ی آنلاین را کاملا حس کرد. البته هنوز مواردی وجود دارند که نیاز به ارتقاسازی در آن حس می‌شود، به طور مثال جلسه‌های بعد از مسابقات یا بخش مصاحبه‌ها ممکن است بعد از مدتی تکراری شوند یا نحوه‌ی معرفی اتومبیل‌های کلاسیک زیاد مناسب نیست. با اینحال واقعا می‌توان گفت که Codemasters یک بازی بسیار عالی را به ما ارائه داده و کار خود را به خوبی انجام داده است. همچنین نکات مثبتی همچون هوش مصنوعی هوشمند و عالی بازی یا جلوه‌های بصری آن واقعا به بهترین شکل طراحی شده‌اند و عناصر جدید و متفاوتی که در بخش career اضافه شده‌اند، توانسته‌اند به بازی طراوت و تازگی خاصی ببخشند."

IGN: 85

"F1 2018 در زمینه‌ی هندلینگ و فیزیک، یک جایگاه اختصاصی را در سری F1 دارد و همچنین بهبودهایی که در جلوه‌های بصری بازی صورت گرفته و همچنین بخش career ارتقایافته، در مجموع باعث می‌شوند که شاهد یک بازی شایسته در این سری باشیم."

3DJuegos: 85

"این بازی یک تجربه‌ی تمام عیار فرمول یک نیست، اما توانسته راه درستی را تا ارائه‌ی بهترین بازی ممکن پیش بگیرد."

IGN Spain: 85

"یک بازی فرمول یک کامل و رضایت بخش که به خوبی بهبود یافته و ضعف‌هایش برطرف شده است."

Trusted Reviews: 80

"F1 2018 هنوز یک بازی درخشان و باارزش است. صحبت با خبرنگاران را فراموش کنید. نکته‌ی مهم در تجربه‌ی این ورزش به صورت بازی ویدئویی این است که از بهترین تکنولوژی و تجهیزات در ساخت بازی استفاده شده باشد."

Metacritic: 84


CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت