انتشار دور دوم پیش نمایش‌های Red Dead Redemption 2 از ماه آینده آغاز خواهد شد

0

عنوان Red Dead Redemption 2 موارد هیجان‌انگیز زیادی در خود دارد که طرفداران را پس از انتشار تریلر اول گیمپلی به وجد آورده است و هیچ شکی در این موضوع نیست که با یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2018(شاید نسل هشتم) رو به رو هستیم. با این وجود که اطلاعاتی زیادی از طریق تریلر گیمپلی به اشتراک گذاشته شده است اما بازم هم طرفداران خواهان جزئیات بیشتر هستند. از طرف دیگر احتمالا در چند هفته پیش رو شاهد تریلر دوم گیمپلی باشیم.

در این میان، به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به تصویری که از سوی کاربری در توییتر منتشر شده است، متوجه شدیم که مجله OPM بازی را تجربه کرده و قرار است در شماره بعدی این مجله اطلاعاتی متفاوت و جدید را بخوانیم. اولین دور از پیش نمایش‌های بازی چند ماه پیش در وبسایت‌های معتبر که اجازه تجربه یک دمو یک ساعته از بازی را داشتند منتشر شد و با طرفداران اطلاعات جذاب و خواندنی به اشتراک گذاشت و حالا به نظر می‌رسد دور دوم پیش نمایش‌ها نیز در راه است.

امیدواریم دور جدید پیش‌ نمایش‌ها به اندازه کافی عطش طرفداران را برطرف کند. در حال حاضر نمی‌دانیم که دور جدید پیش‌نمایش‌ها شامل چه اطلاعاتی می‌شوند اما انتظار داریم اطلاعات جدیدی در رابطه با گیمپلی، کنترل، ماموریت‌ها و … به اشتراک گذاشته شود.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر(4 آبان) برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت