کارگردان Anthem می‌گوید تصمیم خود Bioware است که بازی را فعلاً دور از چشم‌ها نگه دارد

0

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طی مصاحبه‌ای با Metro GameCentral، کارگردان بازی جاناتان وارنر شفاف سازی کرد که این یک تصمیم استراتژیک از سمت توسعه دهنده بوده است. اگرچه، Electronic Arts کاملاً از این تصمیم حمایت می‌کند و هنگامی که زمانش درست باشد شروع به کوبیدن طبل‌های بازاریابی می‌کند.

"بدون اینکه بی‌ملاحظه باشم فکر میکنم واقعاً موضوع تصمیم ما به عنوان توسعه دهنده است که می‌خواهیم در زمان مناسب، چیزی را بیاوریم و چیزی را نشان دهیم که پر سر و صداتر باشد. فکر میکنم همیشه وسوسه‌ی زودتر از موعد نشان دادن برخی موارد وجود دارد و به دلیل اینکه جدید است و چون به نوع معنی داری چندین بار این را بازگو کرده‌ایم ما توسعه‌دهندگان میخواستیم بازی را فقط برای اندک زمانی بیشتر، کمی پنهان نگه داریم، تا وقتی بتوانیم به چیزی مثل دمویی که می‌بینید برسیم. تصمیم توسعه دهنده بوده.

رئسای EA، از خود استودیو گرفته تا بالاترین فرد در تشکیلات خیلی در این فرایند حمایت کننده بوده‌اند. و خوش‌شانس هستیم که رهبرانی داریم که می‌دانند توسعه‌ی یکIP جدید واقعاً سخت است. به عنوان سازندگان، یکی از چالش برانگیزترین و پاداشی‌ترین چیزهایی است که میتوانیم انجام دهیم. ولی خیلی سخت است و صادقانه می‌گویم، بدون چرت و پرت که از این روند به شدت حمایت شده. حتی ذره‌ای هم نگران بازاریابی‌مان نیستم، جداً قرار است سر و کله‌مان پیدا شود و غوغایی بپا کنیم."

در اخباری مرتبط با Anthem، استودیوی Bioware به تازگی مشخص کرد که Sarah Schachner وظیفه‌ی ساخت موسیقی بازی را به عهده دارد. خانم Schachner سابقاً روی عنواینی همچون Assassin’s Creed Unity و Origins و همینطور Call of Duty: Infinite Warfare کار کرده است.

Anthem درحال حاضر قرار است در 3 اسفند 97 عرضه شود، در همان روزی که (حداقل برای فعلاً) Crackdown 3، عنوان انحصاری Days Gone و Metro Exodus منتشر می‌شوند.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت