تبادل نظر: برترین بازی‌های Gamescom 2018 کدامند و در مجموع این نمایشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

0

بی‌اغراق می‌توان گفت که نمایشگاه Electronic Entertainment Expo که بسیاری آن را E3 می‌نامند و The Game Awards که در آن بهترین بازی‌های سال انتخاب می‌شوند، مهم‌ترین رویدادهای گیمینگ برای بازیکنان سراسر دنیا هستند. با اینحال اما نمایشگاه‌های جذاب دیگری همچون Gamescom نیز در این مدت توانسته‌اند تا به رشد خوبی برسند و با ناشرهای بزرگی همکاری کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش‌های این رویداد می‌شود. امسال در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد بازی‌های شاخص و بسیار بزرگی در Gamescom 2018 بوده‌ایم و شاید بتوان امسال را جزو بهترین سال‌های این نمایشگاه دانست.

درست مانند E3 2018، استودیوی CD Projekt Red برای منتقدان و ژورنالیست‌های معتبر گیمینگ، یک رویداد مرتبط با بازی Cyberpunk 2077 تدارک دیده بود و هر روز هم اطلاعات زیادی از این بازی منتشر می‌شود و ما را امیدوارتر می‌کند. متاسفانه به صورت عمومی شاهد انتشار تریلر جدیدی نبودیم و تنها توانستیم به تصاویر جدیدی دسترسی پیدا کنیم. اما در مجموع می‌توان گفت که Cyberpunk 2077 جزو بهترین بازی‌های این رویداد بوده است.

همچنین نسخه‌ی پنجم Devil May Cry با یک تریلر جدید و نسخه‌ی دموی قابل بازی بازگشت و در جریان تریلرها توانست با گرافیک واقع گرایانه و زیبای خود و تحولاتی که در گیم پلی دیده می‌شوند، بدرخشد. همچنین خبر اعلام تاریخ انتشار این بازی نیز جزو بهترین خبرهای ممکن برای طرفداران این سری بود.

علاوه بر آن ما شاهد اولین تریلر گیم پلی دستپخت جدید From Software یعنی Sekiro: Shadows Die Twice بودیم که قول تجربه‌ای فراتر از بازی‌های سری Dark Souls می‌داد و در آن شاهد طراحی‌های بسیار جدیدی از سوی توسعه دهندگان این بازی نسبت به بازی‌های قبلی‌شان بودیم.

استودیوی 4A Games هم در این رویداد دست خالی نیامده بود و به ما اطلاعات جدیدی را به همراه نمایش گیم پلی عنوان مورد انتظار Metro Exodus ارائه داد. در طی نمایش‌های بازی پیشرفت‌ها و جاه‌طلبی‌های سازندگان کاملا قابل لمس است و به طور چشمگیری می‌توان به بلوغ رسیدن گیم پلی بازی را مشاهده کرد.

در مجموع Gamescom امسال خیلی پربارتر از آنچه فکر می‌کردیم بوده است. نظر شما راجع به این رویداد چیست؟ بازی‌های مورد علاقه‌ی شما کدام بازی‌ها هستند؟ این نمایشگاه چه نکات مثبت و چه کم و کاستی‌هایی داشت و در مجموع آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا تحلیل خود را بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت