از آخرین DLC بازی Call of Duty: WWII رونمایی شد + تریلر معرفی

0

دقایقی پیش توسعه‌دهنده بازی Call of Duty: WWII یعنی Sledgehammer Games و ناشر آن یعنی Activision از چهارمین و آخرین DLC این بازی به نام The Shadow War رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، همانند دیگر افزونه‌های WWII، بسته الحاقی The Shadow War نیز حاوی 3 نقشه استاندارد برای بخش چندنفره، یک نقشه برای حالت War Mode و یک نقشه برای Nazi Zombies خواهد بود.

در بخش چندنفره، نقشه Airship در کنار چندین صخره بزرگ و یک زیپلین که البته قابل پرواز نیست، جریان دارد. در نقشه Excavation، بازیکنان باید در یک معدن زیرزمینی به مبارزه بپردازند و در Chancellery در یک ساختمان بزرگ دولتی که نام نقشه نیز از آن گرفته شده، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

هم‌چنین بازیکنان به یک نقشه جدید برای حالت War Mode به نام Operation: Arcane که در اتریش جریان دارد، دسترسی خواهند داشت. و در آخر یک نقشه کاملا جدید برای Nazi Zombies به نام The Frozen Throne که در یک غار بزرگ با ده‌ها تونل و راز جریان دارد، عرضه خواهد شد.

بازیکنانی که Season Pass را خریداری کرده‌اند، علاوه‌بر محتویات بالا، به ویژگی Party Up Map دسترسی خواهند داشت. یعنی اگر فردی که Season Pass بازی را خریداری کرده، با کسی که DLC چهارم را نخریده در یک Party باشند، فرد دوم می‌تواند تمامی نقشه‌های جدید The Shadow War را تجربه کند.

بسته الحاقی The Shadow War در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) برای پلتفرم PS4 و تقریبا یک ماه بعد از آن برای بقیه پلتفرم‌های عرضه خواهد شد. در زیر تریلر معرفی این DLC را مشاهده می‌کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت