Blizzard از نقشه جدید بازی Overwatch رونمایی کرد + انیمیشنی کوتاه از داستان شخصیت D.Va

0

شرکت Blizzard در جریان Gamescom 2018 از نقشه جدید بازی Overwatch به نام Busan در کنار انیمیشنی کوتاه به اسم Shooting Star که برروی شخصیت D.Va تمرکز دارد، رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، این نقشه براساس تم D.VA و داستان او توسعه‌یافته و برای حالت Control در بازی از آت استفاده خواهد شد. در زیر بیانیه رسمی Blizzard در این مورد را مشاهده می‌کنید:

"به شهر Busan در کشور کره‌جنوبی سفر کرده و برای تحت‌کنترل در آوردن 3 بخش Sanctuary ،Downtown و MEKA Base در این نقشه به مبارزه بپردازید. "

"در محیط آرام Sanctuary که با معبد‌هایی باستانی، باغ‌هایی زیبا و معماری‌های تاریخی احاطه شده، به گشت‌وگذار بپردازید. در مرکز شلوغ Downtown، جایی که بازیکنان در میان یک کافه پرزرق‌وبرق کاراکوئه و نورهای ایستگاه مرکزی قطار مبارزه می‌کنند (فقط حواس‌تان به قطار باشد)، آشوب به پا کنید؛ و در MEKA Base، خانه خط مقدم دفاعِ کره‌جنوبی در برابر حمله‌های gwisin omnic (نوعی از روبات‌ها در داستان بازی Overwatch)، برای رسیدن به برترین جایگاه مسابقه دهید. تیم‌ها باید با یکدیگر جهت به دست گرفتن کنترل هر کدام از این 3 بخش رقابت کرده تا در نهایت شهر را کاملا در اختیار خود درآورند. "

Overwatch هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC‌ در دسترس است. در ادامه می‌توانید نمایش معرفی نقشه Busan را به همراه انیمیشنی کوتاه که برروی داستان D.Va تمرکز دارد، مشاهده کنید.

معرفی نقشه Busan


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

انیمیشنی کوتاه از داستان شخصیت D.Va


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت