تریلر جدید Fallout 76 نحوه ساخت و ساز پایگاه را نشان می‌دهد + معرفی باندل Xbox One X بازی

0

دیروزدر طی مراسم Inside Xbox در Gamescom 2018 که به صورت زنده استریم ‌می‌شد، Bethesda تریلر جدیدی از Fallout 76 که البته برای کودکان مناسب نیست را به نمایش گذاشت. این تریلر بر روی بخش ساخت و ساز پایگاه C.A.M.P بازی متمرکز است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد هرچیزی را در هر جایی که می‌خواهید بسازید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، در طول استریم Microsoft، معاون روابط عمومی شرکت Bethesda، پیت هاینز (Pete Hines)، توضیح داد که چه چیزی سیستم جدید C.A.M.P را نسبت به ساخت و ساز قرار‌گاه موجود در بازی Fallout 4 متمایز می کند.

"ایده این است که این بار (قرار‌گاه شما) حرکت می‌کند زیرا این ایده با ماندن در یک نقطه مخالف است. شما می‌توانید به حرکت در مکان‌های مختلف بازی و کاوش آن‌ها بپردازید، اما هم‌چنین می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید کارگاه‌های خود را بسازید. این بار باتوجه به این که بازی انلاین است و هر شخصیت موجود در بازی یک بازیکن است، شما می‌توانید این ساخت و ساز را به همراه دیگر افراد بازی انجام دهید. این تنها شما نیستید که در قرارگا‌ه‌تان به ساخت و ساز می‌پردازید، بلکه می‌توانید از افراد دیگر نیز کمک بگیرید. این یک موضوع از بازی است، ایده کلی Fallout 76 افرادی بودند که قرار بود دنیا را بازسازی کنند، اما شما می‌توانید هر مقدار که خواستید این کار را انجام دهید."

همانند بازی‌های دیگر، Fallout 76 نیز قرار است تا باندل Xbox One X خود را دریافت کند. این باندل شامل کنسول Xbox One X، یک نسخه از بازی و یک ماه اشتراک Xbox Game Pass و 14 روز اشتراک Xbox Live Gold می‌شود. پیش خرید این باندل به زودی اغاز می‌شود. در زیر می‌تونید تصویری از جعبه این باندل را مشاهده کنید.

بتای Fallout 76 که به شما اجازه دسترسی به تمام بازی را می‌دهد در ماه مهر یا آبان منتشر می‌شود. برای ثبت نام در این بتا باید بازی را پیش خرید کرده و یک اکانت در Bethesda.net بسازید .سپس کد خود را از اینجا دریافت کنید.

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Fallout 76 در تاریخ 5 آبان 1397 برای PC ،Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت